. LEKKER VRIJJ!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. LEKKER VRIJJ!

Melanieetjuh schreef:Nou.. Ik heb écht nieuwe kleding nodig. Ik heb maar 2 paar spijkerbroeken. En mijn paardrijkleding slaat ook nergens op. Die broeken zijn ook al 100 jaar oud, en zitten niet mooi. Daarnaast is mijn cap ook al 100 jaar oud, en met zo'n paard als Don lijkt mij een goede cap sowieso wel beter, aangezien je het daarmee nooit weet. Dus ik MOET gewoon nieuwe spullen. Ook die jas die ik nu naar de manege draag, is geen staljas. Die zou ik aan moeten hebben naar school! Een lekkere dikke jas. Maar dat kan niet, wánt ik moet ook iets voor stal hebben, en die jas die ik nu heb voor naar school is veeeuls te koud voor op de manege.
Dus we zijn vandaag naar het zadeltje geweest (wat overigens niets voorstelt) maar ik had toch nog een paar leuke dingen gezien. Die cap die ik wou/wil was er niet want anders had ik die wel gekregen omdat dat echt noodzakelijk is. Maar er hing een leuk jasje, een echte leuke.. €60,- Maar dat kan me moeder niet betalen.. Ze kan eigenlijk helemaal géén geld kwijt.. Omdat me vader niet optijd betaald.. Dus nu zitten wij echt HEEEEL krap.
Alleen ik heb het echt zoooo nodig hé. Die kleren die ik nu heb stellen echt niets voor.![]()
Dan kennen jullie wel denken misschien, Goh kleding.. maak je niet zo druk. Maar IEDEREEEN wil er leuk uit zien. En daarnaast ben ik er niet 1 die zeikt om iets, ik vraag nooit om iets, ik krijg geen zakgeld, ik wacht gewoon af.. En dan WIL ik eens iets.. kan me moeder het niet betalen omdat me vader haar niet optijd betaald!!! Ik ben echt zoen
tegelijk.
Dit speelt al een geduurende tijd, het sloopt me echt. Ga elke avond heel vroeg naar bed, zo moe wordt ik ervan.. heb dikke wallen onder me ogen, heb kont en nu hoofdpijn, en wordt steeds chagerijniger.. En daarnaast vond ik het helemaal niet leuk om in de paardenwinkel te staan, en vervolgens NIETS te kunnen krijgen..
Nu ook nog ruzie met me moeder. Zei denkt dat ik haar verdenk van dit probleem.. maar dat is NIET zo.. ze moest net ook huilen.. Zij vind het ook niet leuk voor mij, en zeker omdat ik nooit om iets vraag.. en dan nu echt iets wil.. ik het niet kan krijgen.. Dus het is hier weer echt heel gezellig..

Elja schreef:Wisten jullie dat Robin mee is met Patrick van der Schans, in Italië?
Ik dacht woooow heeft Robin goed voor elkaar
Elja schreef:Wisten jullie dat Robin mee is met Patrick van der Schans, in Italië?
Ik dacht echt héh hij groomen! 

! En als die eenmaal aan de teugel is en rechts loslaat is die niet meer sterk ! Leuk paard is het
! 

Weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren. Want ik weet niet hoe je je voelt want mijn ouders zijn niet gescheiden.
Alleen na de sprong ging het niet altijd even vlekkeloos!
Had niet door dat ie 'zo' hoog was
(hoog voor mijn doen
) Maaikeee schreef:Ooee heb trouwens best lekker gesprongen vanavond!
Zat op bailey, in het begin even wennen eerste paar sprongen, en toen wat goede aanwijzingen van frans,
en daarna ging ie zoo fijn!!
En idd, die laatste oxer was echt gaaff!Had niet door dat ie 'zo' hoog was
(hoog voor mijn doen
)
' ghehe, ben de laatste tijd banger geworden... Echt super stom.
Ze kan niet echt stil zitten!
Liisette_ schreef:Ik dacht bij de laatste ook echt: Omg, woow hij is best hoog!![]()
Ghihihi!
Wordt zenuwachtig van me moeder!Ze kan niet echt stil zitten!
Maaikeee schreef:Toen frans hem wat breder zette en wat hoger deed, dacht ik wel even: woowie![]()
Maar toen ik der eenmaal op af ging dacht ik der niet meer aan, wou der gewoon lekker overheen!![]()
Das wel minder iris..weet je waardoor het komt?
En dan ga ik aan mezelf twijfelen enzo..