Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amandaaa schreef:Hey niet zo lelijk doen over DIDDLE hij is de liefste poony van de hele wereld hij heeft me van de week geholpen om joepi te vangen omdat hij stout deed
Uit welk ei kom jij? Kowloon schreef:amandaaa schreef:Hey niet zo lelijk doen over DIDDLE hij is de liefste poony van de hele wereld hij heeft me van de week geholpen om joepi te vangen omdat hij stout deed
Uit welk ei kom jij?
spettertjuh schreef:Hey Loes
Goed om te horen dat alles goed gaat met Etje, Htje en Anne...
en ja Diddle pony is een hele stoute pony, zijn enigste vriendje die niet toegetakeld wordt is Spetter. Blando mijn andere jonge paard die wordt ook door Diddle pony regelmatig toegetakeld ( hij doet het ook zelf hoor) Je zou nog steeds eens een bakkie komen doen????? Zou leuk zijn om je weer eens te zien.
Verder heb ik nu weinig nieuws behalve dat ik gisteren middag toch maar besloot om de paarden buiten te zetten en vervolgens drijfnat ben geregend inclusief de paarden. Ahhh ze stonden allemaal bij het hek te dringen om weer naar binnen te mogen hahahahaha
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Hey Loes
Goed om te horen dat alles goed gaat met Etje, Htje en Anne...
en ja Diddle pony is een hele stoute pony, zijn enigste vriendje die niet toegetakeld wordt is Spetter. Blando mijn andere jonge paard die wordt ook door Diddle pony regelmatig toegetakeld ( hij doet het ook zelf hoor) Je zou nog steeds eens een bakkie komen doen????? Zou leuk zijn om je weer eens te zien.
Verder heb ik nu weinig nieuws behalve dat ik gisteren middag toch maar besloot om de paarden buiten te zetten en vervolgens drijfnat ben geregend inclusief de paarden. Ahhh ze stonden allemaal bij het hek te dringen om weer naar binnen te mogen hahahahaha
Kaar ik weet zeker dat ze allemaal van je houden.Nat of niet nat.Zelfs Diddlepoonie
Kowloon schreef:jij in het bijzonder KOEIEMELKER![]()

. Paardjes lekker buiten gezet in het zonnetje.....deken van Joepi was nog een beetje nat maar ik heb hem toch maar omgedaan ivm rollen enzo......paardjes waren wederom zoooooo lief
........behalve......ja ja die ja
....... nee hoor hij was heel lief vandaag......

Eefje23 schreef:weet iemand of robje al los is geweest toevallig, kom net binnen na een heftig dagje Utrecht!
Heel gedoe weer maar heb wel uitstel voor hertentamen gekregen, heb ik effe meer tijd om alles goed door te nemen!
Zarah is de mooiste meid van heel Nederland