Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:he bren waarom dan niet rijden? Dan moet je juist rijden dat is alleen maar afleiding die uiers worden anders alleen maar dikker door de hele dag stilstaan! Geloof me alsjeblieft want wij hebben het eerste jaar dezelfde fout gemaakt door de merrie te laten staan nadat het veulen er vanaf was! Doe het niet!
Mooik dat je haar zo leuk is geworden!
Ellen: Lekker dat je zo geslaagd bent maar wat voor kniedingen heb je nou precies gekocht? Ben benieuwd naar het hoofdstel

hihi Azzaro schreef:Hoe is het met je opa?

yeah goed berichtje over amigo dus
)
ShirleyA schreef:@ullaatje, 24 uur geen drinken? Dat kan toch niet goed zijn? Ik heb altijd geleerd dat mens en dier altijd moet drinken.... Daarbij hebben we drinkbakken in de stallen en dan kan je niet voorkomen dat ze drinken. Afsluiten kan niet want dan staan ze allemaal zonder water.
sorry hoor sjorsie schreef:ik denk niet dat ullaatje het naar bedoelde, maar je moet vooral doen wat je zelf goed acht
pascha7 schreef:ShirleyA schreef:@ullaatje, 24 uur geen drinken? Dat kan toch niet goed zijn? Ik heb altijd geleerd dat mens en dier altijd moet drinken.... Daarbij hebben we drinkbakken in de stallen en dan kan je niet voorkomen dat ze drinken. Afsluiten kan niet want dan staan ze allemaal zonder water.
ze krijgt gewoon drinken
laat me paard niet zonder drinken zitten de stres is al erg genoeg voor haar.
en ik doe gewoon alles samen in over leg met een da dus het zal wel goed komen ook met het drinken en eten.
zet me moeder toch ook niet zonder als ik uit thuis ga
ik wordt een beetje gestoord van iedereen die het beter weet.
sorry hoor
hou gewoon lekker je kaken op elkaar en bemoei je er niet mee ofzo . doe het niet alleen maar samen in overleg met de dierenarts pascha7 schreef:ik wordt er zo moe van van mensen die me hele paard niet kennen en het dan zo beter wetenhou gewoon lekker je kaken op elkaar en bemoei je er niet mee ofzo . doe het niet alleen maar samen in overleg met de dierenarts
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:ik wordt er zo moe van van mensen die me hele paard niet kennen en het dan zo beter wetenhou gewoon lekker je kaken op elkaar en bemoei je er niet mee ofzo . doe het niet alleen maar samen in overleg met de dierenarts
Ze bedoeld t wel goed weet ik zeker. Maar je moet idd je eigen plan trekken en ik zou mijn paard ook niet 24 uur water onthouden.