Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharon_Jims schreef:Mo succes vandaag met vriendlief!
Oh nog even heel wat anders...
Willen jullie meeduimen voor de man van Anita en de vader van Chantal? Hij ligt in het ziekenhuis! Ze kunnen dat nu zeker gebruiken dat ze weten dat we voor ze duimen en dat we aan ze denken!
mo_van_dijk schreef:Voor de vroege vogels in Regio Rotterdam:
On Saturday 15th May new HLV “Oleg Strashnov” will be transported to Serdijn in the Waalhaven.
If you are interested to see the “Oleg” pass a few bridges in Rotterdam, please find below the time details (only for the early birds) of her transit:
02.00 AM - departure IHC Merwede
03.20 AM - ETA van Brienenoordbrug
07.00 AM - ETA Koninginnebrug/de Hef
07.30 AM - ETA Erasmusbrug
09.00 AM - ETA Serdijn Waalhaven
Please note that there is NO possibility to enter the yard terrain of Serdijn.
Met name 'de Hef' is tricky ivm de breedte en hoogte van het schip!
Het gaat om het volgende schip: http://media.shipspotting.com/uploads/t ... ASHNOV.JPG
barkruk schreef:Pff, ik heb eens even mijn agenda van de komende maanden bekeken. En kom tot de ontdekking dat ik erg vaak op woensdag moet werken of naar een lezing moet. Ik zet op woensdag de paarden buiten (en een deel van de afspraken was al gemaakt voor die tijd. Is er iemand die over kan nemen? Ik neem uiteraard dan ook weer wat voor jou over. De volgende data heb ik een probleem:
Woensdag 19 mei
Woenasag 26 mei
Woensdag 2 juni
Woensdag 9 juni --> neemt Kyann over
Woensdag 7 juli
Woensdag 14 juli
Woensdag 21 juli
Als er iemand kan, laat het dan graag even weten. Dan kijken we wat er te regelen valt.