Nee, ik had nog niets gezegd... Ik ben nu bijna 13 weken in verwachting en uitgerekend op 26 augustus. In principe mag je best een tijdje doorrijden, maar ik vertrouw Wietske eigenlijk alleen maar volledig. Ik kan ook wel op de andere fries gaan rijden, maar weet niet of ik mij daar goed bij voel. Heb nu geen zin om er af te vallen.
binnenkort... binnenkort. Dat duurt nog een half jaar. Maar in de tussentijd kan ik mooi grondwerk gaan doen met de driejarige. Dat is dan wel net zo veilig, gewoon met twee voeten op de grond.
Een half jaar gaat sneller voorbij dan je denkt spannend allemaal zeg, maar eerst moet Wietske maar eens bevallen. Ben ik erg benieuwd naar, hoever was zij nu ook weer?
Grondwerk lijkt me ook leuk, Parelli was je mee bezig he?
Je mag komen helpen hoor. Ik durf het niet echt parelli te noemen. Ik heb wel de dvd's bekeken en daar dingen uitgehaald die mij bevallen. Ik ben niet zo van een methode, doe meer waar ik mij goed bij voel. Wietske is over een maandje uitgerekend. Dat betekent dus dat ik nu nog wel rij, maar niet meer zo ver en niet meer zo heel hard.
Gefeliciteerd Marianne! Ik wist het al min of meer. Gerinda zei vanmiddag wat dingen waaruit ik dat min of meer opmaakte, die dacht zeker dat ik het al wist Ook veel plezier morgen op de huishoudbeurs
Haha, er zijn er hier meer op het forum die zo hun vermoedens al hadden. Gerinda mocht het ook al wel vertellen hoor. Ik ga vandaag eens flink huishouden op de huishoudbeurs en de negenmaandenbeurs natuurlijk. Heb je lekker gereden gisteren?
trouwens, om voor de grap dit keer op tijd te zijn. Ben je erbij Tessel, die woensdag? Want dan bellen we zo snel mogelijk naar Janette door, anders moeten we even horen of ze leiding moet zoeken enzo.
Fenn, ik ga woensdag sowieso wel mee. Dat meld ik maar alvast. (Oejee, bestel dan wel een schat van een pony voor me want ik vind het best spannend ) Over het naar jullie toekomen moet ik hier nog even een beetje beter kortsluiten..
Ik denk dat ik wel mee ga. En ik wil dan ook een hyper betrouwbare pony... Fiona ofzo...
De beurs was eerst wel leuk. Op het negenmaandengebeuren kon je rustig rondlopen Van de rest heb ik maar erg weinig gezien. Was zo verschrikkelijk druk en ik was al niet erg lekker. Dus daar zijn we in 'hoog' tempo door heen gegaan. Ik heb mij wel zitten verbazen over al die mensen die zo ongeveer een moord doen voor iets wat gratis is
@ superfries:Ja, woensdag de 27e. En natuurlijk durf ik het aan met jou! Als de rest gaat crossen snijden wij wel een stukje af (Alhoewel, met Wietske en Jupiter ging het toen ook behoorlijk hard en het was nog best relaxed. Ondanks de vliegende bontjes enzo )