Mendi schreef:Kom je vanavond nog langs, Bonte?
ligt wel in de planning, maar weet nog niet zeker.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mendi schreef:Kom je vanavond nog langs, Bonte?

Nou, ik hoop dat het me gelukt is om wat zon mee te nemen zodat we de herfst nog even uit kunnen stellen!
ladyjoy schreef:pfff ik ga maar weer dan
trutje
Vervelenderd... Schimmelig schreef:ladyjoy schreef:pfff ik ga maar weer dan
trutje
Vervelenderd...
gelijk een rose gehaald...wat zijn ze mooi!

Schimmelig schreef:OMG. Dekjes die gemaakt worden door arme Chineze kindertjes. Nee, voor mij geen Anky
Daarbij maakt ze 30 euro winst per dekje![]()
dus....als jij er ooit goedkoop aan kan komen....
grapje
wat heb je tegen het merk "anky"?
Joki schreef:ik koop wel een neppe; ik sponser mevrouw Anky niet zo graag
Precies!
)
Mendi schreef:
Moet je ook maar niet op vakantie gaan...
Volgend jaar weer.. 
Joki schreef:ik koop wel een neppe; ik sponser mevrouw Anky niet zo graag
Ik heb wel Anky laarzen
Maarja, daarvoor gebruik ik maar als excuus dat dat de enige waren die mooi waren, (ongeveer) pasten en op voorraad waren (alleen achteraf zijn ze misschien toch te laag en ze zijn alweer lelijk geworden, ben echt niet goed in laarzen mooi houden
)
Schimmelig schreef:Blader terug
) Pluutje schreef:Joki schreef:ik koop wel een neppe; ik sponser mevrouw Anky niet zo graag
Nee, inderdaad...Ik heb wel Anky laarzen
Maarja, daarvoor gebruik ik maar als excuus dat dat de enige waren die mooi waren, (ongeveer) pasten en op voorraad waren (alleen achteraf zijn ze misschien toch te laag en ze zijn alweer lelijk geworden, ben echt niet goed in laarzen mooi houden
)
Eigenlijk... Heb ik echt weer zin om te rijden

Tinky12 schreef:Schimmelig schreef:Blader terug
Gelijk heb je Schim....beetje met vakantie gaan...met kont op strand zitten...wij hier verzuipen in een plaatselijke plensbui...en dan verwachten dat je verslagje kunt lezen??Mooi naks![]()
Grijns![]()
Groetjes,Tinky(die dus ook een nieuwe aanwinst heeft)
Kan ik net zo goed naar Drente verhuizen, daar heb ik er ook een stuk of 3/4 die ik wel kan rijden... maarja, schiet zo lekker op. (of je moet nog iemand uit Dordt in de aanbieding hebben whaha
) Tinky12 schreef:Gelijk heb je Schim....beetje met vakantie gaan...met kont op strand zitten...wij hier verzuipen in een plaatselijke plensbui...en dan verwachten dat je verslagje kunt lezen??Mooi naks![]()
Grijns![]()
Groetjes,Tinky(die dus ook een nieuwe aanwinst heeft)