Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Was alleen niet de bedoeling..Kirsten_D schreef:Liset, ben er ook blij mee..Was alleen niet de bedoeling..
Vraagje he, ik wil dingen te koop zetten hier, maar als ik foto's op bokt wil zetten, dan moet ik ze toch eerst in mijn album zetten toch?

voorbenen kwamen er al mooi bij, de achterhand had k nog wel wat meer erbij mogen rijden. Maarja, er is een begin. En als ik er weer op zit, ga ik er zeker weer mee oefenen. Beetje afwisselingen,.
Was echt beetje boos op me zelf..
HAD IK GVD DE KANS,,,
Geweldig hoe ze geniette van die aandacht.. 

), en we deden 5 in-uitjes achter elkaar.. Maar toen ze die 3 in-uitjes nettjes had gesprongen zijn we gestopt..
Maar toen ik erop zat werd het wat minder.. Frans vond dat het tijd werd dat ik een keer goed kort ging zitten (KINDERMISHANDELINGG!!
).. Lekker K*t met die lekkere laarzen..
liisette schreef:Trouwens..
leuke foto Mel!!

lexlover schreef:Maar omdat sabrien zo slim was geweest om dit weekend erbij te gaan liggen.. Had ze last van haar enkel en vroeg ze of ik door wilde springen met Rox..
(om zelf niet door te springen)
Maar als liesbeth denkt dat het kan..
mwhaha heel verhaal..
lexlover schreef:Ik ga ook me proef met Wor doen.. Maar is wel veel 2 proefjes in een keer..Maar als liesbeth denkt dat het kan..
Want Lex loopt nog steeds kreupel.. Dus ik had bed8 om op Wor te gaan togg.. Maaar lisette kreeg die avond een telefoontje dat zei OOK met wor mocht..mwhaha heel verhaal..
Maar lisette gaat het vandaag nog even aan liesbeth vragen
Owwjaa.. en lisette.. Ik mag nog wel blijven springen met wortel hoor! alleen woensdag denk ik niet, omdat maandag emmy ermee wil springen :S ..
Maarjaa zal wel!
DenK4ever schreef:lexlover schreef:Maar omdat sabrien zo slim was geweest om dit weekend erbij te gaan liggen.. Had ze last van haar enkel en vroeg ze of ik door wilde springen met Rox..
Tja.. hahaha, was inderdaad geen slimme actie van me (eigenlijk van mijn vriend) waardoor ik door mijn enkel ging... het stomme is alleen dat ik er nauwelijks last van had,...totdat ik ging lichtrijden... toen voelde het echt pijnlijk.. en toen we balkjes gingen draven toen kreeg ik echt steken van pijn door mijn enkel!! Dat was niet fijn!!
Dus toen had ik al vrij snel bedacht om Iris te vragen... verstandig van mij he(om zelf niet door te springen)
En ja, anders zouden na een half uur Iris en ik allebei aan het stappen zijn geweest, dan gunde ik het Iris wel om door te springen...
Alleen jammer dat Frans d'r zo nodig moest mishandelen door haar d'r benen in d'r nek te laten leggen![]()
Anyway, het goeie nieuws is, kreeg vanmorgen een mailtje van de fokker:
Het gaat weer goed met ze hoor gelukkig!!!
Vanmorgen ook het teefje aan de race natuurlijk maar zij is er niet ziek
van
Heb voor haar ook pillen gehaald.
Ze zijn weer superondeugend en liggen nu gelukkig heerlijk te slapen
tussen de grote honden in voor de kachel.
Dus........ het ziet er naar uit dat ik over 2 nachtjes slapen mijn kindje gewoon op mag halen!!
liisette schreef:lexlover schreef:Ik ga ook me proef met Wor doen.. Maar is wel veel 2 proefjes in een keer..Maar als liesbeth denkt dat het kan..
Want Lex loopt nog steeds kreupel.. Dus ik had bed8 om op Wor te gaan togg.. Maaar lisette kreeg die avond een telefoontje dat zei OOK met wor mocht..mwhaha heel verhaal..
Maar lisette gaat het vandaag nog even aan liesbeth vragen
Owwjaa.. en lisette.. Ik mag nog wel blijven springen met wortel hoor! alleen woensdag denk ik niet, omdat maandag emmy ermee wil springen :S ..
Maarjaa zal wel!
Ja, je hoort vanaaf hoe en wat er nou gaat gebeuren![]()
Haha!
Oh,
Okee..
Ben benieuwd hoe dat gaat..![]()
Maarja!!