Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 08:28

Ja Gomir, dat zou ik ook wel willen dus kies vamiddag maar alvast een leuk paardje in het land, dan trek ik die er vanavond uit!!

@LLover: Van wie is de Weduwnaar ook alweer, komt me we bekend voor...
Ik ben nu het Dagboek van een maffe moeder-in-spe van Laura Wolf aan het lezen, is op mijn nog helemaal niet van toepassing maar is toch wel heel leuk om te lezen...

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 08:48

Nou je moet in elk geval je rijkleding maar aandoen, je weet nooit wat je tegenkomt Knipoog

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 10:42

Rijkleding ligt klaar achterin de bus!! Kan binnen 2 minuten omgekleed zijn!! En dat is ongeveer de tijd die jullie dan hebben om een paard uit het land te jatten hahahha

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:10

als je klaar bent met je oefenparcours nog even op bokt zetten hoe het ging he 4EverHobbes!!!!! Oke dan ga ik zelf de weduwnaar maar lezen Knipoog hey DenK4ever, ik keek in je profiel en wist nu pas dat je sabrina was whaha lekker snel he Knipoog bevalt het in almere? een vriendin van mij is ook naar Almere verhuisd en wil er nooit meer weg. Rij je nu ook nog paard daar?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:05

Nou... het ging dus niet zo geweldig... Denk4ever had ook een rondje gesprongen op mijn stoute paard, die vervolgens bij mij alles weigerde wat er te weigeren viel. Ik werd moe en toen dacht Nik doe het zelf maar... Helaas.

Maar ondanks dat was het toch wel erg leuk! Ik moet gewoon vaker lessen en meer zeker worden, dan komt het allemaal wel goed. Volgende keer beter en ik heb weer genoten, Gomir reed in elk geval super!

Edit: als ik het zo lees lijkt het net of die weigeringen door Denk kwamen, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:19

Nikki maakte ook een paar hele goede sprongen, maar ze was wel een beetje flauw af en toe Scheve mond Komt wel goed hoor!

Otje sprong eigenlijk alletwee de rondjes super, alleen in het eerste rondje zat ik zelf een keer mis met de afstand en wilde dat gekke beest het toch nog proberen dus toen stonden we tussen de balken en tonnetjes in Clown
Maar hij sprong verder echt superfijn!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:48

4EverHobbes schreef:
Edit: als ik het zo lees lijkt het net of die weigeringen door Denk kwamen, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet

Whahah, zo las ik het in eerste instantie ook!! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor... Denk ook dat het niet (helemaal) aan mij lag, Nik was gewoon aan het testen, de muts!! En ja ik wordt dan ook onzeker en dan krijg je dus het spelletje dat ze weer denkt, doe het zelf...Dat voelt Nik gewoon haarscherp aan! Maar Zoals Gomir al zei, er zaten ook een paar mooie sprongen bij...
Ik was zelf wel tevreden aangezien het ook de eerste keer was dat ik op Nikketie sprong...maar voor mij ook fijn dat ik het parcours kon onthouden, dat geeft weer hoop op mijn wedstrijd voor zondag.. daar mag ik trouwens 80 starten, ze zijn gek geworden Haha!

@Llover: Almere bevalt super! Heb echt nog geen minuut spijt gehad dat ik verhuist ben. Misschien stiekum wel eens een seconde, maar niet langer dan dat Tong uitsteken
Ik ben hier al begonnen met dressuurlessen toen ik nog in Den Helder woonde.. voorwaarde om te gaan samenwonen was namelijk dat er een goeie manege in de buurt was Knipoog Nu heb ik alleen nog maar springles...

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:24

Ik heb gister weer gesprongen op mijn semi-springpaard en hij was heel stoer!
Alleen gingen we (quote esther: met dank aan de hymalaya bodem) onderuit na de allerlaatste hindernis.
(toen moest ik huilen van de srik!)
Maar eind goed al goed en nu gaan we zaterdagavond 60-70 springen.. Dapper hè!!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:54

DenK is mij toppertje! en ze vertelt vast zelf wel even waarom Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:12

Hey hij doet het weer.
Vanmiddag was het topic kwijt...

Hele middag lekker Aken gekeken, wat werd er goed gereden zeg. Poeh!
En *zucht* Cumano Lovers Wat een kanon, geweldig!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:30

Hey inderdaad hij doet het weer.. ik was hem vanmorgen ook al kwijt!

Anyway, thanx 4everhobbes, zonder jou steun was het vast niet gelukt... Clown
Ik zal het even toelichten... ik heb vandaag mijn eerste springwedstrijd overleefd! En ik moet zeggen... ik ben best trots op mezelf!
Ik reed op een paard wat niet altijd even makkelijk voorwaarts te rijden is, maar ik had haar vandaag toch best aardig aan het lopen Whoosh! ... Bijna foutloos...
Op de derde hindernis een balk eraf, maar verder foutloos rond gereden... was het meest bang dat ik het parcours niet goed zou rijden, maar dat is gelukt, joeppie!!
En zo kan ik zeggen dat mijn eerste parcoursje (80 cm) voor het eggie toch een succes was!! Go jij! Go jij!

Dus ik ga nu lekker op de bank hangen en bijkomen Slapen

Doei!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 22:43

Super DenK! Gefeliciteerd!

Otje liep ook super vandaag. Rondje M HC ging zo simpel foutloos dat ik ook nog maar een rondje Z gereden heb. Wel HC, want dan hoefde ik niet helemaal coupon uit de auto te halen en wilde toch voor het vertrouwen rijden, punten maken niet zoveel uit. Liep dat gekke beest zo simpel foutloos rond Haha! Was helemaal trots op onszelf *LOL* (en het stond ook best normaal op hoogte en breedte)
Zou zelfs gewoon eerste geweest zijn, meisje dat nu won had 12 strafpunten Bloos

Aken dus wel gemist, maar heb even voor Jos gejuicht toen ik het op het nieuws hoorde vanavond Haha!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:26

Hey Gomir! Ook gefeliciteerd! Was een goeie dag dus gister!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:29

Ja, was zeker een goede dag. Hij sprong eigenlijk nog simpeler dan donderdag!
(en ik liet die complete misafstand zelf nu ook achterwege Knipoog )

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:35

Onze eerste springwedstrijd was ook heus heel goed hoor!
We reden zomaar per ongeluk foutloos en moesten toen de barrage... daar hadden we op de een-na-laatste sprong een balk.
Mijn doel was om in eerste instantie rond te komen dus dat doel is ruim gehaald.

Stoere ukkie hè!!
(was wel 70cm, maar alsnog heel knap Lachen )
Dressuur zondag ging ook goed, 2e met 203 +

(Heerlijk voor je zelfvertrouwen hè, die onderlinghe wedstrijdjes Haha!)

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:33

Niekie schreef:
Onze eerste springwedstrijd was ook heus heel goed hoor!

Heb jij iemand hier zien suggereren dat dat niet zo zou zijn dan???
Zin komt een beetje raar over als ik heel eerlijk ben....

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:40

Het was met een knipoog bedoeld naar aken, maar jij vat het verkeerd op.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:39

Nou dat begreep ik ook niet, zijn wij blond denk...he denk Knipoog
Ik ben zo blij dat Kim er weer is, ze heeft Lucje al gereden.
En ik ben ook blij met melissa, Luc's nieuwe verzorgmeisje Knipoog
Dus je hebt wel goed geoefend toch hobbes !! Het komt vast wel eens he-le-maal goed. Ik vind het zoiezo al knap, springen tijdens een wedstrijd.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:42

Ik bedoelde dus springen in een les zou ik nog wel aan beginnen maar tijdens een wedstrijd beginnen de zenuwen al te werken dan. Zeker als je dan net zo'n paard hebt dat bij het begin belletje keihard gaat rennen en zelf gaat bedenken welke sprongen hij eens zal nemen. * Goh dus dat is springen zei mijn vriend toen ie kwam kijken* Knipoog Is al tig jaar geleden hoor toen Puukie 6 was ...al vraag ik mij af of ie veel veranderd zal zijn....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:43

Super Niekie! En dat voor een dressuurpaard Knipoog

Weet er hier toevallig iemand nog een leuk paard voor me? Ben al tijden op zoek naar een leuk paard om naast Otje in het springen uit te brengen, maar kan niet echt wat vinden naar mijn zin.
Ik wil dus niet kopen, maar het paard voor iemand rijden. hoef er ook echt niet alle dagen op te zitten, maar bij mij in training tegen stalkosten is ook bespreekbaar.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:08

Llover schreef:
Nou dat begreep ik ook niet, zijn wij blond denk...he denk Knipoog

We zullen inderdaad te blond zijn geweest om het te snappen Knipoog
of verkeerd opvatten... is maar net hoe je het bekijkt.... Knipoog

Maar Llover, wat je zei over de zenuwen die er dan nog bij komen op een wedstrijd, toen ik klaar was met mijn parcours kreeg ik de gouden tip van de ringmeester:
Sabrien, je moet wel blijven ademen tijdens het rijden!

Hahha, dat was ik even vergeten Tong uitsteken

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:17

Citaat:
Sabrien, je moet wel blijven ademen tijdens het rijden!

Dat je daar niet aan gedacht hebt zeg! Haha! Zoiets zou mij nooit gebeuren...

Heb net lekker een buitenrit gemaakt met Primo, hard gegaloppeerd man! Nik kon die pony niet eens bijhouden.
Het is alleen jammer dat het alweer zo snel donker is, laatste stuk reden we praktisch in het donker en dat was even een inschattingsfoutje. En daardoor was ik ook te laat thuis voor expeditie Robinson... Maar mijn lieve vriendje heeft het voor me opgenomen Bloos en kan ik morgenavond uitgebreid kijken.

Weet iemand nog een leuke/goeie film die hier in de buurt draait? Ik ga woensdagavond naar de bios maar heb geen idee welke films er draaien....

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 00:14

www.utopolis.nl ? Lachen

tnx gomir Haha! .. ik zit nog even voor je te denken maar ik ken alleen mensen die hun paard helemaal weg willen doen op dit moment. Maar ik zal mn oren en ogen open houden.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 09:12

Nou ik weet er nog wel 1.
Je hebt een PM!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:46

Ademhalen doe ik gelukkig altijd wel onderweg, anders zou ik wel heel brak van mijn paard komen Bloos Heb er vroeger nog weleens op moeten letten, maar nu gaat het eigenlijk altijd wel vanzelf.
Als je stopt met ademen ga je ook bijna altijd gespannen zitten, dus als ik het zeldzaam eens niet doe in een spannende lijn dan merk ik het direct aan mijn paard Clown

Meedenken is altijd welkom Niekie Ja

En ik stuur je even een berichtje terug ilzas.