4EverHobbes schreef:Edit: als ik het zo lees lijkt het net of die weigeringen door Denk kwamen, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet
Whahah, zo las ik het in eerste instantie ook!! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor... Denk ook dat het niet (helemaal) aan mij lag, Nik was gewoon aan het testen, de muts!! En ja ik wordt dan ook onzeker en dan krijg je dus het spelletje dat ze weer denkt, doe het zelf...Dat voelt Nik gewoon haarscherp aan! Maar Zoals Gomir al zei, er zaten ook een paar mooie sprongen bij...
Ik was zelf wel tevreden aangezien het ook de eerste keer was dat ik op Nikketie sprong...maar voor mij ook fijn dat ik het parcours kon onthouden, dat geeft weer hoop op mijn wedstrijd voor zondag.. daar mag ik trouwens 80 starten, ze zijn gek geworden
@Llover: Almere bevalt super! Heb echt nog geen minuut spijt gehad dat ik verhuist ben. Misschien stiekum wel eens een seconde, maar niet langer dan dat
Ik ben hier al begonnen met dressuurlessen toen ik nog in Den Helder woonde.. voorwaarde om te gaan samenwonen was namelijk dat er een goeie manege in de buurt was
Nu heb ik alleen nog maar springles...