Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

...

Sasje_ schreef:Vee-arts kwam vandaag niet ... echt stomd..
Nu kan hij pas volgende week...
Nouja niks aan te doen wel vet balen..
! Alles goed (zo te lezen wel, op Sasje na)? 
l0rdJ schreef:Heei kim!
Super dat het zo goed gaat, ik hoop nog een hoop van je te horen!
Ik ben net even bij de paardenwinkel geweest moest nog een nieuwe jas, en dat is deze geworden van BR:
hij is super warm, water en wind dicht heb niets te klagen want hij zit nog een lekker ook.
Verder hadden we nog:
* Nieuwe handschoenen bij de jas (gratis)
* Paardensnoepjes
* Lick It + Houder, voor himyar (van me moeder )
* Een lick-it, in blokjes te breken voor Shari
Ze gaan zaterdag nog terug, maar dan kan ik niet mee moet werken, maar ze moesten nog een shetlanderhoofdstelletje, stelletje zeurpieten haha. We zijn naar parade-ruitersport geweest op de zuiderweg. We mochten de stallen ook even zien, en wie stond daar? Oran van diana, die ziet er ook nog steeds goed uit. Nancy der pony stond er ook, die word al lekker groot. het zag er uit als een lekker gezellige stal, en met paardenwinkel erbij kan niet beter toch?

l0rdJ schreef:*gaat eten
l0rdJ schreef:haha ja hoor alles gaat goed,
morgen weer stage, moet nog een aantal opdrachten maken maar heb absoluuuuut geen zin!

Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:haha ja hoor alles gaat goed,
morgen weer stage, moet nog een aantal opdrachten maken maar heb absoluuuuut geen zin!
Waar moeten de opdrachten over gaan? Ik begrijp dat het over de stage gaat, maar zijn er specifieke zaken?

sorayaaaaa schreef:Diana van oran is een vriendin van me.
ik heb der laatst nog gesproken, na zo veel tijdwe waren eerst beste vriendinnen, maar nu niet meer zo!
maar over Oran, het gaat heel goed met um!
hij is vrolijker volgens diana, hij heeft meer appeltjes op z'n lichaam!
is zou nog een keertje mee gaan, maar dat is er niet van gekomen
verder Sas vet stom van die DA!![]()
succes volgende week