Jeetje, wat een ding die krabpaal! Ik denk dat V & B die wel héél gaaf zouden vinden!
Plezier op je feestje Nel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha Ben benieuwd naar de foto's
én naar de handtekening! Die wil ik ook! (voor uhm.. t zusje dan hè
) 
stap je in de auto om je OV te halen, wordt je tijdens t rondje met t hondje ineens verrast door een regenbui! Had nog gekeken naar de lucht en bedacht dat ik nog makkelijk een stukje verder kon.. Volgende moment (verste punt) kijk ik omhoog is de lucht ineens inktzwart!
Citaat:Maar ik vind het eerder een fout van je begeleider dan van jou hoor Kim! Hier kan jij niets aan doen, en je begeleider moet blij zijn dat jij die complicatie goed hebt afgehandeld. Stel dat je daar (perongeluk door de spanning ofzo) verkeerd op had gereageerd! Dan had t allemaal slechter afkunnen lopen denk ik zo. Zij had gewoon moeten blijven, zíj is toch verantwoordelijk! En jij bent een tweedejaars, logisch dat je (ook wel na die spanning van het ineens alleen moeten bevallen *misschien onbewust toch invloed* ) een foutje kan maken. Maar wat zei je begeleider daar dan van? Was die teleurgesteld in je? boos? Of..
Én het is lekker warm! Nous heb ik gisteren in de roundpen laten hobbelen. Ze was echt lekker fris weer! Ben benieuwd hoe ze morgen is. Zullen we zondag om 1 uur afspreken?
? 

Vaag!
Moeten we ons nog voorbereiden op iets? Kunnen we alvast trainen
En we willen dan ook verlanglijstjes he! 

inderdaad op de Kroo (heet dus ook geen Indoor maar PPG
) Heb hier ook al wel de planning. Ik weet niet of je daar interesse in hebt? Anders tik ik die even over
Wou je komen kijken? helpen?
betekend dat je t iig lekker naar je zin hebt daar! Heb jij dan geen opdrachten van school uit, die je zo nu en dan even met beide benen op de grond zetten? *Stage=om te leren voor school* Dat heb ik dus wel
Zoals dan pas dat assessment (nog 3 te gaan), mn casestudy's en tussenbeoordeling enzo. Maar super dat je geen school gevoel hebt
ik denk dat t wel goed is eigenlijk. Ik heb straks al een flinke terugslag als ik weer naar school moet denk ik, maar jij zal dat helemaal wel hebben. Gelukkig heb ik wel een super Minor: Kind en omgeving
de enige minor over/met kinderen
Vorig jaar was deze er nog niet, is pas ontwikkeld! Ze hadden op mn stage al verteld dat school die aan t ontwikkelen was, en dat zij meedachten aan wat ideetjes. Ik had alleen bedacht: volgend jaar.. never nooit dat dat al voor mijn jaar is. Wel dus! 
wel over nadenken hè
Ze was bang dat ze in der eentje der feest moest vieren, gelukkig was jij ook al jarig geweest zónder feest
haha Ben benieuwd wat jullie verzinnen! (en wat wij dan weer voor leuks verzinnen
)
* nee daar hoef je niet hard voor te gaan, dus verwijt jezelf niets hoor! Anne_87 schreef:Gelukkig heb ik wel een super Minor: Kind en omgevingde enige minor over/met kinderen
Vorig jaar was deze er nog niet, is pas ontwikkeld! Ze hadden op mn stage al verteld dat school die aan t ontwikkelen was, en dat zij meedachten aan wat ideetjes. Ik had alleen bedacht: volgend jaar.. never nooit dat dat al voor mijn jaar is. Wel dus!
Whaha nee hoor, ik ben er helemaal klaar voor! Zal voor alle achtergebleven fans veel foto's maken, dat snap je.
Heb ook nog wel lekker gereden hoor gisteren; hopen dat ik snel weer vol aan de slag kan als d'r ijzers weer vervangen zijn en ze weer goed loopt.
Vandaar waarschijnlijk dat bijna iedereen nu in de kinders zit
Vind het wel leuk
En ik ben écht super benieuwd hoe ze die minor gaan aankleden, maar het concept klonk echt al leuk. Gewoon al het meer leren is altijd handig en als t goed is ook nog wel leuk
En zal best dat ik t er in de trein over gehad heb Kim. Zat er een beetje mee toen
Maken ze een minor voor kinderen, is die voor het jaar ná mij! *zou der bijna een jaar voor overslaan
* Gelukkig hoeft dat niet meer, en kan ik gewoon na mn stage verder met de kinders 
)
t thema zijn we nog niet helemaal uit, maar we weten wel dat bij kerst, glitters, versiersels en bling horen
(en geen rokje
) dus zoiets? (ga er even vanuit dat er nog veel meer mee gaan
) 
)
Lief van mij hè!
Dus wie is er ook in een onveiligmaak stemming?
ze ging opnieuw, nu aan de longe in de ring! paard druft weer helemaal niet langs de A.. trapt bijna het meisje met de longe in dr hand! Ze gingen de ring uit, wij gaan ff bij Fenna in de trailer kijken en we zien het meisje buiten nog steeds helemaal tekeer gaan tegen dr lieve paardje
.. hy was echt niet vals, dat zag je zo!
t arme beestje!
!
, ben echt benieuwd hoe zo'n fandag in zn werk gaat!
!
Citaat:Kims, hoe is het nu met je: alweer een beetje je zelfvertrouwen terug gevonden?
Dat geeft echt weer vertrouwen! Kom maar op met die bevallingen
Vanavond ga ik weer naar iemand toe die nu lekker bezig is.
En ook gelijk voor Thirz natuurlijk: Nous heeft een rustdagje!
Ze vonden t maar eng. Bij iedere beweging deinsden ze achteruit. Maar toch vonden ze het erg leuk en vonden ze dat ik een lief paard had!
Nans heeft ons zadel mee, ze stuurde smsje: kims is baby's trekken, kan jij?
Koop jij nog ff wat glitters in voor kerstnacht? En nog lekker gereden? Thirz schreef:Nans heeft ons zadel mee, ze stuurde smsje: kims is baby's trekken, kan jij?
Gelukkig was ze zo slim om jou te bellen!
Neem jij je boor mee om het bordje op te hangen? Barbie1986 schreef:Jippie!
Ik had vandaag ook wedstrijd en ik heb 2 winstpunten gehaald! Had 183 en 189 punten!
!
!