manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:29

En toe: vraag je ook een handtekening?! Die wil ik dan inlijsten Huilen van het lachen
Jeetje, wat een ding die krabpaal! Ik denk dat V & B die wel héél gaaf zouden vinden!
Plezier op je feestje Nel!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:33

Bianz, ik wil best mee, laat ik nou toevallig morgen niet kunnen hahaha.......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 16:13

hè flauw mariek! Tuurlijk kan je wel, al die andere dingen gewoon verzetten! Haha!

En Bianz, ik vind jou ook flauw.. Je kan best een foto van jou laten maken. We weten immers toch al hoe je achter haar aan hobbelt *ANKY!!! ANKYY!! ík ben je aller, aller grootste fan! Ik ádoreer je Anky! Míjn idool, míjn... * Knipoog haha Ben benieuwd naar de foto's Ja én naar de handtekening! Die wil ik ook! (voor uhm.. t zusje dan hè Schijnheilig ) Tong uitsteken

En behoorlijk veranderlijk Scheve mond stap je in de auto om je OV te halen, wordt je tijdens t rondje met t hondje ineens verrast door een regenbui! Had nog gekeken naar de lucht en bedacht dat ik nog makkelijk een stukje verder kon.. Volgende moment (verste punt) kijk ik omhoog is de lucht ineens inktzwart! Bloos!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:21

Citaat:
Maar ik vind het eerder een fout van je begeleider dan van jou hoor Kim! Hier kan jij niets aan doen, en je begeleider moet blij zijn dat jij die complicatie goed hebt afgehandeld. Stel dat je daar (perongeluk door de spanning ofzo) verkeerd op had gereageerd! Dan had t allemaal slechter afkunnen lopen denk ik zo. Zij had gewoon moeten blijven, zíj is toch verantwoordelijk! En jij bent een tweedejaars, logisch dat je (ook wel na die spanning van het ineens alleen moeten bevallen *misschien onbewust toch invloed* ) een foutje kan maken. Maar wat zei je begeleider daar dan van? Was die teleurgesteld in je? boos? Of..

Nou, het was eigenlijk wel heel fijn van de begeleider. We zouden eigenlijk samen weggaan, maar ze vroeg of ik wilde blijven zodat ik meer inzicht in het proces zou krijgen, en ik mentaal de vrouw kon ondersteunen. Ik was echt blij dat ze dit voorstelde!
De vlk was niet teleurgesteld of boos op me ofzo, maar ze baalde echt gigantisch. Niet direct op mij gericht, maar toch trek ik me dat aan omdat ik het veroorzaakt heb. Maar ze is absoluut niet boos hoor, en gelukkig laat ze me nu niet minder doen oid.

@ Anne: wat een pech weer met het OV! Maar wel super dat je je assessment hebt gehaald, en dat in 1 x!!! Go jij! Go jij!
@ Bianz: Woehoe! naar Anky! Ik zou er wel naartoe gaan in Anky kleren, dan laat je zien dat je toegeweid bent aan haar! Cool
@ Thirz: is juist supergezellig zo'n kind in bed! Kan je de hele nacht wakker liggen enzo Vork Én het is lekker warm! Nous heb ik gisteren in de roundpen laten hobbelen. Ze was echt lekker fris weer! Ben benieuwd hoe ze morgen is. Zullen we zondag om 1 uur afspreken?
@ Marieke: Ahnee, die krabpaal, dat is echt niet normaal meer. Lijkt me trouwens ook echt niet fris om zoveel katten in huis te hebben, brrr. Die lucht alleen al! En wanneer ben je er weer om de braintraining te spelen Clown ?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:22

Hallo meiden!

Heb net even al jullie verhalen bijgelezen. Wat is er weer een hoop gebeurd! Fijn dat het met Daniel een stuk beter gaat Nel, dat was wel even schrikken. En Thirz super foto's van je huisje + katten! Het is echt zo ontzettend leuk geworden. Ik zie nog zo voor me hoe we de hele avond al die dingen in elkaar hebben lopen zetten haha. Kim heb je nog nagedacht over het idee?
Anne gefeliciteerd met je assessment! Super joh, ik heb helemaal niet meer het idee dat ik nog op school zit....weet niet of dat goed of slecht is haha.
Marieke ik ben super benieuwd naar Jade! Fijn dat ze weer wat gezonder is.
Bar veel succes met jullie huizenjacht en geef je shaar een dikke kus van mij?
Bianz doe je Anky de groeten? Is het niet zo dat je straks tussen allemaal van die 12jarige penny meisjes staat? Tong uitsteken

Hier gaat alles nog steeds ok, ik mis jullie wel heel erg en kijk ontzettend uit naar het weekend van de 23ste! Dat wordt een gezellig meidenweekend Haha!
Misschien kan ik wat foto's van halloween plaatsen want we zijn met een hele groep studenten de stad ingeweest.
Afgelopen weekend waren mijn ouders er, dat is waarom ik niet op bokt kon komen. Heel gezellig maar ook druk!
Verder heb ik niet zoveel nieuws te vertellen.
Nog 5 weekjes en dan kom ik naar huis! Wanneer is de Indoor trouwens? Begreep van mijn moeder dat het dit jaar bij de Kroo is?
Nou veel liefs allemaal en tot gauw

xxx Cis

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:31

@ Cis: je hebt een PB!!

@ Anderen:
Cis en ik gaan onze verjaardagen samen vieren!
Het idee is om dit op 22 december te doen (onder voorbehoud). Onze vraag is of jullie dan ook kunnen? Het is de zaterdag voor kerst. Meer informatie volgt nog! Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:20

Krijg maar 1 onderwerp bij mijn berichten? Scheve mond Vaag!
Leuk weer eens wat van je te horen Cis! Je moet maar langskomen om mn huus in t echt te bewonderen als je in t land bent! En de 22e kan ik, dan ben ik vrij. Dus die hou ik bij deze ook vrij Knipoog Moeten we ons nog voorbereiden op iets? Kunnen we alvast trainen Clown En we willen dan ook verlanglijstjes he!

Ik ging het weer toch trotseren met rijden, Nous was een beetje dol in dr bol en toen gingen we iets te onopgelet galopperen en toen gleed Nous uit! Kon dr gelukkig nog op blijven zitten en Nous deed gewoon dr ding alsof er niets gebeurd was. Gelukkig dus maar! Morgen ff checken of ze er echt niets aan over heeft gehouden, maar geloof van niet. Nu heb ik het erg koud, dus spring onder de douche Lachen

Bianz het weer nog getrotseerd?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 21:18

Heej Cis Haha!
Indoor is 6 januari Ja inderdaad op de Kroo (heet dus ook geen Indoor maar PPG Knipoog ) Heb hier ook al wel de planning. Ik weet niet of je daar interesse in hebt? Anders tik ik die even over Tong uitsteken Wou je komen kijken? helpen?

Haha, en prima toch dat je niet meer het gevoel hebt dat je op school zit? Lachen betekend dat je t iig lekker naar je zin hebt daar! Heb jij dan geen opdrachten van school uit, die je zo nu en dan even met beide benen op de grond zetten? *Stage=om te leren voor school* Dat heb ik dus wel Clown Zoals dan pas dat assessment (nog 3 te gaan), mn casestudy's en tussenbeoordeling enzo. Maar super dat je geen school gevoel hebt Ja ik denk dat t wel goed is eigenlijk. Ik heb straks al een flinke terugslag als ik weer naar school moet denk ik, maar jij zal dat helemaal wel hebben. Gelukkig heb ik wel een super Minor: Kind en omgeving Go jij! Go jij! de enige minor over/met kinderen Hyper! Vorig jaar was deze er nog niet, is pas ontwikkeld! Ze hadden op mn stage al verteld dat school die aan t ontwikkelen was, en dat zij meedachten aan wat ideetjes. Ik had alleen bedacht: volgend jaar.. never nooit dat dat al voor mijn jaar is. Wel dus! Haha!
En kom maar op met die halloween foto's! Ben ebnieuwd! *kon je meteen je Thirz en Marieke halloween-verjaardagsoutfit aan Knipoog
Wat voor thema doen jullie? Haha! wel over nadenken hè Knipoog
*Kims had stiekem al verteld dat jullie t samen gingen doen Tong uitsteken Ze was bang dat ze in der eentje der feest moest vieren, gelukkig was jij ook al jarig geweest zónder feest Knipoog haha Ben benieuwd wat jullie verzinnen! (en wat wij dan weer voor leuks verzinnen Schijnheilig )

Humz.. Gekke Nous! Volgende keer eerst maar even een preek houden hoor: Nous, vandaag gaan we normaal doen! de bak is níet geschikt voor gekkigheden en joligheden! Gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden! Kan gebeuren hoor Thirz. Was vorig jaar toch ook (of jaar daarvoor) een paard wat zn been gebroken heeft op het strand, tijdens t stappen! Gewoon verstapt en daarna dus ingeslapen! *en ik die dan mn enkels verstuik in de efteling over een kiezelsteen Schijnheilig * nee daar hoef je niet hard voor te gaan, dus verwijt jezelf niets hoor!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:31

Anne_87 schreef:
Gelukkig heb ik wel een super Minor: Kind en omgeving Go jij! Go jij! de enige minor over/met kinderen Hyper! Vorig jaar was deze er nog niet, is pas ontwikkeld! Ze hadden op mn stage al verteld dat school die aan t ontwikkelen was, en dat zij meedachten aan wat ideetjes. Ik had alleen bedacht: volgend jaar.. never nooit dat dat al voor mijn jaar is. Wel dus! Haha!

Geweldig! Je had het er in de trein toen ook al over inderdaad, super gewoon dat ze dat dit jaar al invoeren!! Geeft toch weer een mooier diploma als je die richting op wilt!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 09:43

heyhey.
gaan jullie(marieke,annemijn,thirza) ook mee wokken?
ik ga nu naar paardoes!
xx

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:11

Hoi!!
Nou, ik zit hier klaar in mijn Anky-outfit (zelfs mijn sokken zijn van Anky); heb zelfs een Ankyhalster om en m'n camera nu alvast om mijn nek Clown Whaha nee hoor, ik ben er helemaal klaar voor! Zal voor alle achtergebleven fans veel foto's maken, dat snap je.
Hoe is het met Nous vandaag? Was wel een schuiver idd; volgende keer toch een beetje rustiger aan doen Knipoog Heb ook nog wel lekker gereden hoor gisteren; hopen dat ik snel weer vol aan de slag kan als d'r ijzers weer vervangen zijn en ze weer goed loopt.
Heb gisterenavond het weer nog getrotseerd: viel eigenlijk wel mee! En Hoek ben je ook in een half uurtje, dus is goed te doen.
Anne, super dat je een minor in die richting kunt doen! Heb ik ook gedaan toen en ik vond het super om meer over kinderen te leren! Bedenk ik me nu ineens: bekant de hele Paardoes gang blijft een beetje in de kinderen hangen!
Kims, hoe is het nu met je: alweer een beetje je zelfvertrouwen terug gevonden?
Mariekje, hoe was Jade vandaag? We moeten nog even afspreken om van de week een keertje samen te lopen dan he?
Cis, ik schreef net nog dat we je een tijdje niet gezien hadden en zie daar: een uitgebreid antwoord! Zo te lezen gaat het goed met je. We komen dat de 23e eens even echt checken Lachen
De 22e ga ik als het goed is nog steeds skiën, dus ik kan niet op jullie feestje komen Kim en Cis. Wel heel jammer!!
Nou, ik ga m'n spullen pakken en richting Erp. Verslag volgt morgen haha Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:28

@michelle wij gaan niet wokken........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 16:21

Haha, ben vandaag op Paardoes ook zowat de hele dag ondervraagd: ga je ook mee wokken? Nee dus Tong uitsteken

Ja, ik denk dat als je echt niets met de zorg of met kinderen hebt, dat je dan niet helemaal op Paardoes thuis hoort Lachen Vandaar waarschijnlijk dat bijna iedereen nu in de kinders zit Ja Vind het wel leuk Haha! En ik ben écht super benieuwd hoe ze die minor gaan aankleden, maar het concept klonk echt al leuk. Gewoon al het meer leren is altijd handig en als t goed is ook nog wel leuk Knipoog En zal best dat ik t er in de trein over gehad heb Kim. Zat er een beetje mee toen Bloos Maken ze een minor voor kinderen, is die voor het jaar ná mij! *zou der bijna een jaar voor overslaan Knipoog * Gelukkig hoeft dat niet meer, en kan ik gewoon na mn stage verder met de kinders Hyper!

*pakt agenda*
schrijft op:
22 december: Cis en Kims feest (zegge welk thema? Kerst? Blingbling? Haha! )
24 december; kerstnacht! Thirz en ik hebben bedacht dat we dan gaan stappen Haha! t thema zijn we nog niet helemaal uit, maar we weten wel dat bij kerst, glitters, versiersels en bling horen Ja (en geen rokje Schijnheilig ) dus zoiets? (ga er even vanuit dat er nog veel meer mee gaan Tong uitsteken)
6 januari; Indoor of ik bedoel PPG Vork

Was ik nog iets vergeten Thirz?
*denkt*
owja, dat intratuin kerstpakket. Wanneer wat dat ook al weer? (handig een thirza die alles bijhoudt Lachen )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:30

leuk dat jullie je verjaardag samen gaan vieren Kim en Cis ik hou t weekend vrij......
Kim ik ben morgen op stal, smiddags, s avonds zeg t maar, wanneer ben jij er, kan ik eindelijk mn brain trainen hahaha.....
wilde vandaag alleen met Jade/Yade buiten gaan lopen, nou bij de kuilgrasbalen naast de grote stal liep ze al zooooo stom te doen, ben maar weer omgedraaid....nog 1 weekje te gaan en dan mag ze weer terug naar dr stalletje gelukkig en dan nog ff geduld en kan ik weer lekker gaan rijden....
Bianz hoest bij ANKY?????? Heb je veel foto's en natuurlijk een handtekening, je bedoelde toch dat je een handtekening voor mij wilde Anne, toen je het had over je zusje???
Ga vanavond nog ff met Anne de stad onveilig maken, nog iemand zin om mee te gaan???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 17:33

tuurlijk voor jou Mariek! wat dacht jij dan! Mag je die mooi inlijsten en boven je bed hangen Ja Lief van mij hè!

Haha, érg onveilig hè marieke Tong uitsteken Dus wie is er ook in een onveiligmaak stemming? Haha!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:15

heey, gisteren mee geweest naar Jael dr wedstrijd.. 2 winst met 184 en 187 punten!
Dr was zo'n meisje, met een verschrikkelijk jong paard, hoe oud die is weet ik niet. t was een schimmel maar nog helemaal donker! met één wit vlekje bij zijn hals! Hij dribbelde uit de trailer. Werd in de bak helemaal moe gelongeerd(alleen maar draven en galopperen) en bij het binnen inrijden(heel klein stukje!) nog een x helemaal moe gelongeerd met het kindje erop dit x.. in de ring, werd hij losgelaten!*woeshj! leuk! VLIEG!* Oke, beginnen aan het proefje! het eerste deel ging heel goed, ze kwamen voorbij de A en hij stond stil. Meisje geeft een tik. Paard steigert. Het paardje was helemaal doorgedraaid! hij steigerde over de omheining en bleeeef maar rennen en steigeren. Het meisje helemaal over haar toeren en bleeeeef maar slaan! Verdrietig ze ging opnieuw, nu aan de longe in de ring! paard druft weer helemaal niet langs de A.. trapt bijna het meisje met de longe in dr hand! Ze gingen de ring uit, wij gaan ff bij Fenna in de trailer kijken en we zien het meisje buiten nog steeds helemaal tekeer gaan tegen dr lieve paardje Verdrietig .. hy was echt niet vals, dat zag je zo! Verdrietig t arme beestje!
het was zeker weten een handelsstal!
sorry voor t lange verhaal, moest er even uit Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:25

Jippie!
Ik had vandaag ook wedstrijd en ik heb 2 winstpunten gehaald! Had 183 en 189 punten Haha!!

@ Marieke: nog even doorzetten meis, dan kun je lekker gaan genieten van je leuke paardje!

@ Bianz: ik wil ook een handtekening! Haha Haha!, ben echt benieuwd hoe zo'n fandag in zn werk gaat!

@ Cis: super om weer eens iets van je te horen! Fijn dat alles goed met je gaat Haha!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:19

@ Bianz: en en en? heb je Anky een hand gegeven? dan zou ik mn hand nooit meer wassen hoor, als ik jou was! Bloos!

Citaat:
Kims, hoe is het nu met je: alweer een beetje je zelfvertrouwen terug gevonden?

Ja, ik heb vannacht/vandaag echt een topbevalling meegemaakt! De verloskundige ging weer weg, en ik bleef achter. Eerst ff spannend, maar het was echt een superervaring! Veel contact met de vrouw gemaakt. De bevalling zelf ging ook goed en ik kreeg een dikke vette pluim in mn reet omdat ik het zo goed doe/deed Pling Dat geeft echt weer vertrouwen! Kom maar op met die bevallingen Knipoog Vanavond ga ik weer naar iemand toe die nu lekker bezig is.

Sorry Marieke, ik heb vandaag geen tijd voor Nous! Dus ik kan ook de braintraining niet afleveren. Ik ben van 4 tot 5 (13 uur) bezig geweest, en moet over een half uur weer vertrekken. Moet zeggen dat ik nu wel ff lekker zit Knipoog En ook gelijk voor Thirz natuurlijk: Nous heeft een rustdagje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:21

Wow Kim, jij hebt het echt druk met werken joh! Super dat het nu zo goed ging, zie je wel! Je kunt het wel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:52

Haha, ik ging vanmiddag met mn kids naar Nous Haha! Ze vonden t maar eng. Bij iedere beweging deinsden ze achteruit. Maar toch vonden ze het erg leuk en vonden ze dat ik een lief paard had!
Nous had nergens last van, dat paard is ook zo flexibel. We gaan volgende week weer serieus aan de slag!

Super Kim dat het zo goed ging, you go girl!! Lachen Nans heeft ons zadel mee, ze stuurde smsje: kims is baby's trekken, kan jij? Clown
Gefeliciteerd met je winstpunten Bar, super!
Anne: intratuin is de 14e Knipoog Koop jij nog ff wat glitters in voor kerstnacht? En nog lekker gereden?
Zou graag meewillen, maar ik zit vast op mn werk, dus volgende x! Ik ga idols kijken!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 03:12

Thirz schreef:
Nans heeft ons zadel mee, ze stuurde smsje: kims is baby's trekken, kan jij? Clown

Haha!
Ik schrok al. Ik kwam vanmiddag thuis, zei nick dat Nans speciaal uit Eindhoven was gekomen voor het zadel. En ik dacht dus dat ze terug was gegaan zonder zadel Clown Gelukkig was ze zo slim om jou te bellen!

Gezien de tijd dat ik vannacht op mn bedje lig, zal ik morgen ietsje later op stal komen, ook rond half 3 denk ik. Je hoort nog wel van me!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 08:51

Is prima hoor! Zie je dan wel Lachen Neem jij je boor mee om het bordje op te hangen?
Waait echt wel meer mega-hard zeg! Wanneer wordt t wat rustiger?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:41

Barbie1986 schreef:
Jippie!
Ik had vandaag ook wedstrijd en ik heb 2 winstpunten gehaald! Had 183 en 189 punten Haha!!

Gefeliciteerd! =)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:43

Ik heb net gesprongen Haha!!
Vet lache joh! Het was onderling, 60 cm.
Ik heb nog nooit met Sharon een parcours gesprongen, dus ik was doodsbang dat ik de volgorde zou vergeten, haha!
Maar het ging best goed, alleen had ik in mn eerste ronde een weigering op hindernis 6B en de tweede ronde ook. Eerste ronde kwam ik verkeerd uit en de tweede ronde was ik gewoon niet echt aan het opletten, beetje dom...

Maarja, het was toch gewoon voor de lol en ik was al super blij dat ik gewoon alle hindernissen had gesprongen Haha!!

Mn vader heeft nog 3 foto's gemaakt, maar ze zijn niet echt zichtbaar Knipoog

Op naar de hindernis (inspringen)
Afbeelding

Afbeelding

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:46

@ Bar.. Leuk joh! de foto's zijn best te zien hoor Tong uitsteken