Maar zal hier nog even over de buitenrit vertellen Ik vond het doodeng in het begin had totaal geen gevoel van controle, maar de galopstukken waren geweldig..Volgende keer wil ik een kleiner paard. Ik ben nooit bang, maar nu zat ik helemaal te shaken op de een of andere manier
Ik ben er! Ik heb trouwens Iets nog even in de molen gezet gister Aman, echt een lief beest is het! Als ik em deze week ergens nog voor je in de molen moet zetten moet je het maar even laten weten, ben dan toch op stal
Mar had gevraagd of ik Lovis maandag nog even aan de molen wilde zetten.. want zij was er vroeg en jij zou dinsdagavond pas komen.. molen dicht omdat het zo hard waaide..
dus ik met beide heren over het erf.. maar zodra ze elkaar in de gaten hadden heb ik ze niet meer van elkaar af gekregen die 2 blijven kroelen :p
Haha ahhhh, gister liep lovis echt top aan de longe! Was alleen een beetje beledigd, wantja hoe kwam ik er nou bij OM TE LONGEREN IN DE REGEN?! Wel fijn, want daardoor was die super voorwaarts en liep die top!
hahaha ik ben denk ik meer een mooi weer longeerder wil morgenochtend ook gaan longeren.. hoop alleen wel dat t dan gewoon droog is
jaa inderdaad.. die spannende verhalen.. haha ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet heel veel leuke of spannende dingen heb meegemaakt die ik graag met jullie zou willen delen
willen jullie Ietsen nog even aan de molen zetten dan? zet ik een teiltje met peen en muesli voor hem klaar hoeven jullie niet zonder eten langs zijn box terug te lopen
sambagirl
Geplaatst: 14-09-11 16:56
niet dat ik iets spannends te melden heb, behalve dan dat ik het retedruk heb op het werk
Ik heb ook weinig te melden, alleen dat ik het de laatste dagen super druk heb gehad met school en nu even lekker geen huiswerk heb! Dus even lekker niksen vandaag