Getverderrie,ik hoorde net dat er iemand bij mijn onder de randstadrail is gekomen bij het winkelcentrum,ik kan het net niet zien vanuit huis,zag wel de traumaheli laag overkomen en de brandweer,politie.
He bah dat is niet tof... Linds, daar kom jij niet langs toch of wel?
cassandra84
Geplaatst: 26-10-10 16:00
Las net ergens op internet dat er een jongetje voor is gaan liggen. Wat is waar?? Misschien snel oversteken naar het andere perron of is dat niet meer mogelijk?
Splinter
Geplaatst: 26-10-10 16:24
nee ik benbij de voorweg uitgestapt, boven reed er ook niks, stonden veel mensen te wachten
Goeiemorgen allemaal. Ben weer lekker op mijn werk, maar effe nog bokt kijken.
Wat gaan er toch veel verhalen rond over de randstadrail hoorde net ook dat het een jong meisje was gister op internet een jongetje.
Morgen shoppen met mijn schoonmoeder weet iemand ergens iets leuks ze woont in Amsterdam, maar ik wil wel ergens anders heen. Had gehoord over Almere, maar Zwolle is ook leuk allen verder weg.
Oh fijn dat Noah's verband gewisseld is! Heb je steeksleutel 13 nog gebruikt?
Shoppen in Amsterdam is ook leuk, Bataviastad misschien? Verder zijn volgens mij overal de winkelketens een beetje hetzelfde?
Getverderrie.. je zou maar in die trein gezeten hebben..
cassandra84
Geplaatst: 27-10-10 08:43
Bataviastad zat ik ook aan te denken, maar mijn schoonmoeder vind af en toe al snel iets te duur. Misschien een combi ervan maken. Dit doe ik ook maar een keer per jaar hoor dat is genoeg.
Moet je toch echt niet aan denken dat je in die trein zit of dat je de bestuurder bent.
Zo pfft, nou zeg dat! Ik was tot op mijn onderbroek nat geregend en ik had het KOUD toen ik naar huis ging, niet normaal! Zelfs mijn "wachterdichte" jas had doorgelekt. Dat wordt dus toch een nieuwe dit jaar.