Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Shenavallie schreef:Ik ga weer even wat aandacht aan Wesley geven: hij is ziek thuis met flinke koorts...Het begon dinsdag met hevige hoofdpijn, wat over is gegaan in temperaturen boven de 39 graden. Hij is verder vrolijk, dus dat scheelt weer, maar er zijn ook momenten dat hij als een vaatdoek op de bank hangt
![]()
Klets ze nog en tot later!
mntj schreef:zo ben weer helemaat bij.
zowaar de boodschappen droog binnen gekregen.
ga zo eerst maar s douch. nog steeds niet gedaan.
had toch wel een warme rug van tyson.haha wel goed ben weer van de pijn in mn rug af.
alsnog bedankt voor het rijden.
mntj schreef:ff lache. rona moet verhaaltje schrijven over 15 jaar later
ze heeft dan een pensionstal met 1005373 paarden. 5 binnenbakken 50 paddocks. 3 stapmolens.5 buitenbakken en een eenhoorn. haha leuk he..
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik ga weer even wat aandacht aan Wesley geven: hij is ziek thuis met flinke koorts...Het begon dinsdag met hevige hoofdpijn, wat over is gegaan in temperaturen boven de 39 graden. Hij is verder vrolijk, dus dat scheelt weer, maar er zijn ook momenten dat hij als een vaatdoek op de bank hangt
![]()
Ach gut, arme WesleyWens hem beterschap!!!
mntj schreef:Shenavallie schreef:Ik ga weer even wat aandacht aan Wesley geven: hij is ziek thuis met flinke koorts...Het begon dinsdag met hevige hoofdpijn, wat over is gegaan in temperaturen boven de 39 graden. Hij is verder vrolijk, dus dat scheelt weer, maar er zijn ook momenten dat hij als een vaatdoek op de bank hangt
![]()
beterschap. mexicaantje??
Shenavallie schreef:Dennis heeft net 3 avonddiensten gelopen (gisteravond de laatste) en moet zo dadelijk voor 5(!) nachten weer op! Beetje erg veel van het goede, maar ja... Met Kerst is-ie vrij! En dat vieren we nou net niet.... ha ha ha!
mntj schreef:ff lache. rona moet verhaaltje schrijven over 15 jaar later
ze heeft dan een pensionstal met 1005373 paarden. 5 binnenbakken 50 paddocks. 3 stapmolens.5 buitenbakken en een eenhoorn. haha leuk he..
. Hmmmm...alhoewel, met 1005373 paarden zijn 5 binnenbakken, 50 paddocks, 3 stapmolens en 5 buitenbakken misschien toch wel een beetje weinig, hahahahaha.