Misschien moeten jullie er eens met je vader over praten

Dat hij gewoon op tijd moet gaan betalen. Omdat het gewoon niet leuk is voor jou en je moeder. Jullie worden er gestrest van door hem.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Jane_ schreef:Aah Mel dat is echt niet leuk. Ik snap wel wat je bedoelt.
Misschien moeten jullie er eens met je vader over praten
Dat hij gewoon op tijd moet gaan betalen. Omdat het gewoon niet leuk is voor jou en je moeder. Jullie worden er gestrest van door hem.
DenK4ever schreef:Aaaah Mel![]()
Dat zijn idd de stinkmodder situaties van gescheiden ouders!
Kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent!
Is gewoon heel oneerlijk dat er spanning ontstaat tussen jou en je moeder terwijl je vader te laat betaald
Melanieetjuh schreef:Ik wil naar Nicky..
Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ik wil naar Nicky..
Kom je toch even naar de manege
Melanieetjuh schreef:Kost ook weer geld hé.
.
Kirsten_S schreef:Oh mel! Ik weet precies hoe je je voelt! Het is nu ook een dure periode en het is echt niet leuk om al die mensen te zien met die dure dingen en dure auto's enzo! Wij zitten deze periode ook zeker niet breed! Het is soms echt niet eerlijk!
Kirsten_S schreef:Echt vervelend dat je vader niet betaald! Miss kan je hem effe bellen en een beetje druk opzetten ofzo dat jullie nu echt geld nodig hebben.
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Echt vervelend dat je vader niet betaald! Miss kan je hem effe bellen en een beetje druk opzetten ofzo dat jullie nu echt geld nodig hebben.
Doet ie niet.
Krijg ik alleen maar gezeik.
En ik moet hem 'gebruiken'.
Ik heb hem nodig voor vervoer naar manege.
Zodat dat weer een buskaart scheelt..

Melanieetjuh schreef:Stiefmoeder ook niet. Stiefmoeder, vader ---> moeder is niet goed.