Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:dank
]
Naaiers trouwens daar!! Kreeg ff loon van een halve maand.. 32 euro bruto en... 17 NETTOO!! Stelletje randdebielen bij de Belasting!!
Jimb0o schreef:lieziej schreef:dank
]
Naaiers trouwens daar!! Kreeg ff loon van een halve maand.. 32 euro bruto en... 17 NETTOO!! Stelletje randdebielen bij de Belasting!!
Pfoe das een hoop, maar dat kan je toch allemaal terug vragen van de belasting?
lieziej schreef:Idd.. terug vragen aaan het einde van het jaar.. maar alsnog.. ik verdien ál wel 2.85 per uurff inbeelden dat je daarvan een paard moet onderhouden
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Idd.. terug vragen aaan het einde van het jaar.. maar alsnog.. ik verdien ál wel 2.85 per uurff inbeelden dat je daarvan een paard moet onderhouden
Haha inderdaad, voor 16 jaar is het geloof ik 3,.... euro per uur.
Ik heb echt een chill baantje, oppassen voor 5 euro per uur ongeveer. Kindje slaapt vaak al en ik mag daar op de bank naar een ziekelijk grote breedbeeld tv kijken. Ze is pas twee keer wakker geweest, maar het is zo'n superlief meisje
Nathaliia schreef:ik heb nu jajajaaja.....ENGELSen ik doe helaas weer niet wat ik hoor te doen, ik heb zo een engels repetitie...