Xeen schreef:Wat een naai streek van die mensen Karin
HUH
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Xeen schreef:Wat een naai streek van die mensen Karin
Zijn er nog mensen die mee willen??
ik kan ook gewoon bellen natuurlijk
vera23 schreef:kan je voor mij vragen of ze al mn appelbitje al binnen hebbenik kan ook gewoon bellen natuurlijk
maar als ik ga en ik vergeet het niet
dan zal ik het ff navragen voor je
egt heel grappig
maar moest keihard lachen
twas egt heel grappig
woewa schreef:hoi
ben lekker op stal geweest lekker ff met renkie gestapt hij was heeel lief daarna ben ik diddle gaan hale ik erop uit t land eenmaal in de bak gaat hij galopperenegt heel grappig
ik later op m rijden hij was super lief en deed goed ze best maar op een gegeven moment sprong hij keihard opzij en toen lag ik in het zandmaar moest keihard lachen
twas egt heel grappig

ze heeft pijn in der hoefde en wil er niet echt op staan
en die rot hoefsmid komt morgen pas
denk dat als ze gedaan is dat het wel beter gaat de hoef is ook gaan scheuren heb er expres van de week nog spul op gesmeerd omdat ik het zag aankomen maar helaas toch gaan scheuren
hoop dat als de hoefsmid geweets is dat het beter gaat

ik ga vanavond nog wel even kijken bij der en morgen ochtend komt dan de hoefsmid... nuggie zou jij regina maandag mss kunnen en of willen doen heb vrijgezellen feestje haha
.

vera23 schreef:ohh nou gelukkig dan maarik ga vanavond nog wel even kijken bij der en morgen ochtend komt dan de hoefsmid... nuggie zou jij regina maandag mss kunnen en of willen doen heb vrijgezellen feestje haha
doppie45 schreef:Hee Zaar,ik zag dat je allemaal leuke foto"s in je profiel hebt staan...kan je dat ook niet eens aan je moeder leren![]()
Ik leer ook van mijn kinderen hoor...geeft niets!
... ik weet nog dat ze soms meekwam naar de paardjes maar das ook al heeeel lang
gelede
,
!
!
!
heel mooi stukje.
toppie