Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:Ja het regent weer een beetje en je ziet gelijk wie er binnen zit
vera23 schreef:wat doe je hier dan nog.....huiswerk maken jij !!!!!!!!

.
.
heeft nog steeds geen rijbewijs, maar ik inmiddels wel
maar idd ook een aantal nieuwe gezichten, maar het is nog steeds supergezellig op stal!!
Maar E'tje had het ook echt verdiend hoor
Loes dacht dat E de kleintjes (Diddle en Spetter) zou opjagen en zij het niet zouden overleven maar Diddle heeft gewoon van zich afgebeten waardoor E soms niet meer het land indurfde
Loes heb jij die foto van E en Did nog??? Dat Diddle achter E aanzat?? hihi dat was echt zo geweldig!!! KLeine poonie achter grote stoere hengst aan, en E maar rennen
Ik ben idd uit mijn broek gescheurd, al bij het opstappen
Maar ik moet er wel bijzeggen dat dit mijn oudste van de oudste broek was hoor en hij was al megaversleten.. hihi Ko'tje was weer superbraaf vanavond... hij was eigenlijk vrij sloom
Het wordt tijd dat ik hem weer goed aan het werk kan gaan zetten en dat hij zijn normale portie brok weer mag
Heb je echt nodig hoor
Maar ik heb nu mijn roze papiertje en een blauwe Swift... ben al wel flink verpest hoor met de auto
Ik kan denk ik echt niet meer zonder
Hij is niet meer zo fel als met ballen, maar hij krijgt nog wel steeds iedereen op zijn knieen
Je hebt wel veel pech he met hem??
amandaaa schreef:Hey niet zo lelijk doen over DIDDLE hij is de liefste poony van de hele wereld hij heeft me van de week geholpen om joepi te vangen omdat hij stout deed