stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:46

als ik het zo zie is een BP zo gek nog niet....
zeker voor buitenritten blijft het wel handig.
gieltje ik ga je pben Haha!
idd daar komt mijn boktnaam vandaan, ik geloof dat je de eerste bent die dat zelf ontdekt Lachen

naadje geweldig ! ze hebben dus eerst flink hun beweging genomen hahahaha samen is toch leuker dan alleen hehehe

Kevin is vanmorgen weer geprikt, was weer flink over de z e i k daarvan
maar omdat hij vanacht geen koorts heeft gehad mocht zijn infuus vanmorgen afgekoppeld worden, tot twaalf uur is hij "los"
hij is lekker in bad geweest Haha!
was nu beneden met papa wat aan het drinken, hij ging even flink rennen door de gangen Haha! hahaha mannetje heeft natuurlijk al een paar dagen alleen maar stapje voor stapje gelopen.

rob komt zo hierheen want ze gingen daar even extra met hem spelen en dan ga ik die kant weer op!

we maken kilometers hoor, ben echt superblij dat ik maar 5 minuten van het ziekenhuis af woon Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:26

Hoi Karin in welk ziekenhuis ligt hij??
Lekker dat het infuus even los is dat is ook makkelijker met schone kleren aandoen,hoef je niet te klooien met infusen door armen te doen.Heb je al een stresspoppetje geprobeert met prikken??werkt vaak prima.Dat Chantal 3 was had ze te weinig stolling en moest elke week geprikt worden waar ze echt panisch voor was.tijdens prikken mocht ze dan altijd op de stresspop timmeren mat haar andere hand.Soms werkt dat.
Verder sterkte wat zullen jullie moe zijn van dit alles want het vreet energie al dat geregel.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:39

hij ligt in het waterland ziekenhuis Lachen
stresspoppetje is inderdaad een leuk idee !
ben inderdaad aardig moe aan het worden maar dat geeft niet, het idee dat ie daar alleen ligt maakt dat je ineens heel snel nog een heleboel kunt doen Lachen zodat je toch weer snel bij hem bent.

inderdaad was het aan en uit kleden zo ook wel een stuk makkelijker Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:58

Goede morgen mensen!
Ik krijg zo Marijke op visite, die vriendin van me die naar Frankrijk verhuisd is, waar ik Bella vandaan heb.. Haha! Gezellig!
Van de zomer ga ik dan weer daarheen (Bella laat ik thuis hoor..) lekker een weekje genieten van het buitenleven, en het harde werken in de draverswereld.... Haha! (nouja, dat harde werken laat ik wel aan hun over! hahaha)

Leuk dat Kevin alweer aan het rondrennen was, Karin.. Hij voelt zich iets beter, anders had hij dat niet gedaan he!? Haha!
Sterkte maar weer vandaag!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 11:38

hallo allemaal ik ga nu richting linda me haar laten doen, ik weet niet wat ze gaat doe Verward
doei tot vanmiddag

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:09

Succes Bren! Haha!
Ik heb mijn startkaart en coupons binnen! jippie! Go jij! Go jij!
Moet natuurlijk wel een foutje opstaan, maar ik weet niet of dat zo ernstig is... (in de aftekeningen op het hoofd...)?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:45

Zirano : ik was weer zo laat Haha!
En vanavond uiteraard weer want mijn dienst loopt tot 0.45 Knipoog

Brenda: wat gaat er gebeuren met je haar dan Verward zien we je straks met stekels Tong uitsteken Clown

Dabo: ik heb ook nog nooit een kloppende startkaart gehad ,is volgens mij heel normaal bij ze Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 14:03

Lekker weertje zo vandaag. Heb haast 50 minuten buiten gestapt met Ilion en ook nu weer was hij heel braaf!
Gister was hij even iets minder zoet: hij gaf van uit t niets een schop naar Mistral en gericht ook nog...... Nu heb ik Ilion haast 11 jaar en nog nooit heb ik m zien schoppen! En dan nog naar zijn maatje..... zullen de opgekropte frustraties wel zijn? Verder loopt hij aan de hand mee als een lammetje

Ik ben wel moe v dit weer die wind ben ik meer dan zat hoor mijn haar is een warboel! Maar t is geloof ik morgen minder al met die wind, dus daar hopen we dan maar op.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 14:06

Dabo schreef:
Succes Bren! Haha!
Ik heb mijn startkaart en coupons binnen! jippie! Go jij! Go jij!
Moet natuurlijk wel een foutje opstaan, maar ik weet niet of dat zo ernstig is... (in de aftekeningen op het hoofd...)?

Tja dan gaat t echt gebeuren Ellen. Leuk!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:07

Spannend hoor Ellen nu gaat het echt gebeuren.De dravers gaan de dressuur in.Toppie van je hoor.Ik zie je nog met Bella binnenkomen bij Taams.Wat heb je een hoop berijkt.En Ellen ik geloof dat er bijna niemand is die een volledig kloppende startkaart heeft gehad.Heb je het nog te pakken kunnen krijgen bij Ooteman??Shirley toppie hoor van Ilion.Misschien wilde hij Mistral wel even laten weten dat hij nu even de baas is en geen gezeik wil hebben.Of misschien beschermd hij jou nu wel vreselijk Je bent netuurlijk ook heel intensief met hem bezig.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 16:39

Zoo, ik ben heel ff thuis weer, was dus met Nadine naar Ooteman, asociaal shoppen (voor mijn doen dan) Tong uitsteken
Prachtig hoofdstel, met brede wit onderlegde neusriem! Haha! Haha! En.. zwart BR dekje met grijze rand.. en dan ook de flexiblocs voor mijn zadel! Volgens mij heb ik dus de goeie, marjan, ik ga er straks mee rijden, en dan zal ik het vanavond wel ff melden weer Haha!
Ohja ook nog een halster voor Nadine, en een appelbitje voor haar knollie Knipoog Ka-ching! hahaha

Nu ga ik er weer vandoor, naar stal, want ik heb om 6uur les! Doei!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 16:58

Wat een pokkewind zeg Boos! ben net met scooter en al onderuit gegaan knie open en broek stuk, AU!! scooter heeft gelukkig niets, in een reflex heb ik hem het gras op geduwd tijdens de val, ik werk in Wormer en moet dus over de dijk langs de Zaanse Schans terug naar het Kalf, maar het waaide wel erg hard, een rukwind voelde ik niet op tijd aankomen en poef daar ging ik.
Ik ga vanavond even niet naar Abel, m'n knie doet wel erg zeer en ik ben toch wel redelijk geschrokken, knie heelt wel weer maar wel een broek van 120 euro naar de klote, hoop dat de wind morgen wat minder is.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:07

Zo Ellen jullie zijn goed geslaagd, moet ook weer eens gaan shoppen, misschien eens gaan kijken bij die nieuwe ruitershop op de Zuiderweg te wijdewormer :paraderuitersport, schijnt ook leuk te zijn, wat zijn flexiblocs ?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:45

kekaro schreef:
als ik het zo zie is een BP zo gek nog niet....
zeker voor buitenritten blijft het wel handig.
gieltje ik ga je pben Haha!
idd daar komt mijn boktnaam vandaan, ik geloof dat je de eerste bent die dat zelf ontdekt Lachen

Je hebt PB terug!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:05

Hee Ellen toch nog een hoofdstel en eindelijk die dingen voor jouw zadel.Kan die meid ook verder de pot op,had ze ze maar eerder op moeten sturen.Wat zul jij rijden zeg met die wedstrijden.Je zult nu meer steun hebben.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:30

hallo allemaal
me haar is erg leuk geworden

marjan chantal kan zaterdag nog rijden en daarna voorlopig een week, 2 weken niet ivm bo weg en de uiers, dan en die week daarna is ze weer hengstig en dan is het niet verstandig om terijden

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:59

he bren waarom dan niet rijden? Dan moet je juist rijden dat is alleen maar afleiding die uiers worden anders alleen maar dikker door de hele dag stilstaan! Geloof me alsjeblieft want wij hebben het eerste jaar dezelfde fout gemaakt door de merrie te laten staan nadat het veulen er vanaf was! Doe het niet!

Mooik dat je haar zo leuk is geworden!

Ellen: Lekker dat je zo geslaagd bent maar wat voor kniedingen heb je nou precies gekocht? Ben benieuwd naar het hoofdstel

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:04

Brenda je moet juist gaan rijden anders krijg je stuwing,dus echt problemen bij Pascha.Je moet Chantal maar even bellen want ze m oet zaterdag ook werken.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:06

oke marjan wij zijn het er samen over eens dat ze gewoon moet rijden ahaha! Het is wel het beste

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:06

Hooi daar ben ik weer!!
Hoofdstel past perfect, hoeft maar 1 gaatje bij in de sperriem! Haha!
Dekje staat haar ook prachtig, en flexiblocks zijn kniewrongen voor de wintec, Cindy Haha! Bij de wintec zitten standaard kniewrongetjes, maar die stellen niet zoveel voor. Ze zitten erop 'geplakt' met klittenband, dus heel makkelijk te vervangen! Haha!
Ik mis echt steun, dus was op zoek naar dikkere. Op internet gewoon niet aan te komen, maar Ooteman heeft ze wel (niet op de website staan, dus ff gebeld) Ze zitten echt fantastisch, het is net alsof ik een ander zadel heb! Je zult het wel merken, Willemijn, als je Bella weer rijdt. Ze hoeven dus NIET terug, Marjan, en dat grietje heeft inderdaad gewoon pech gehad, heb nu lang genoeg op haar moeten wachten. Ik pm haar dan ook niet, als ze mij pm't is het vroeg genoeg om te vertellen dat ik al een paar heb! (Dit was een meisje hier op bokt, die ze te koop had, maar daar ben ik al sinds half november mee bezig, en als ik dan de vraag krijg: 'moet ik dan naar het postkantoor'? krijg ik de indruk dat ze die dingen niet WIL verkopen, of ze ze misschien ook wel niet eens echt heeft... heb al tig keer om foto's gevraagd, een prijs, en haar rekeningnummer.....)

De les ging trouwens ook super Haha! Dus al met al had ik een HELE goeie dag, ondanks de wind! haha

Nou Brenda, je hoort het... Pascha gewoon blijven rijden, na Bo weg is! Haha!
Ben heel benieuwd naar je haar. Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:31

Hai ik ben ook weer thuis,
kevin moet in ieder geval tot en met zondag in het ziekenhuis blijven.
de foto's waren bij lange na nog niet verbeterd.
hij voelt zich bij vlagen wel goed, alleen heel snel buiten adem natuurlijk en dat maakt hem boos.

het weer is echt prut !! naar ik begrijp is bella dus gewoon rustig ondanks al het geklepper en geflapper door de wind ?! Haha! knap hoor !
ben benieuwd naar het hoofdstel, klinkt mooi in ieder geval.

ik houd het even kort ben eigenlijk wel een beetje op en ga danicng on ice kijken vanuit mijn bed om daarna (hopelijk) vlug in slaap te vallen.

brenda je gaat dus gewoon lekker rijden met pascha Haha!
ze moet inderdaad veel beweging hebben, als ze stuwing krijgt doet het onwijs pijn en heb je ook eerder kans op ontstekingen, daar zit je echt niet op te wachten.

wel super natuurlijk dat bo lekker naar de opfok gaat ! kan hij ook lekker gaan groeien Haha!

slaapze allemaal alvast ! en tot de volgende update Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:40

Knudde voor jullie Karin, maar je kunt in bed met hem ook heel veel speletjes doen.
Ga maar eens aan tafel zitten daar en vraag twee rietjes dat met een bolletje watten. Dan maak je een zogenaam doel met iets op tafel en dan maar blazen(het is een goede oefening voor Cara kinderen en met longproblemen het heet Pluisje blazen) voor elk doelpunt een snoepje of bijvoorbeeld 3 doelpunten een sticker voor in een stickerboekje.Dit kanook in bed op het bedtafeltje hoor.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:42

Te gek ellen dat alles past.Annemieke ik had wel beloofd dat ik er Zaterdag zou zijn maar dan ben ik er niet zit dan in Steenwijk(fam.bezoek)Zondag ben ik er wel.
Ik zal je nog wel even pm wat ik allemaal gevoeld heb bij Omar en als hij wat wil weten belt hij mij maar.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:09

heeey dat klinkt als een leuk spelletje inderdaad !
gaan we morgen zeker doen.

mijn verzorgster(sinton's verzorgster Tong uitsteken ) is ziek.....dat kon er natuurlijk ook nog wel bij.
nou goed hij gaat morgen als het weer een beetje goed is smorgens gewoon los
en als het goed is heeft willemijn zaterdag tijd toch ?? Lachen
nou dan zien we wel weer verder....

*zucht* soms heb ik het idee dat alles achter elkaar misgaat en tegenzit...

ik heb nu alle mailtjes gelezen dus meer tegenslagen voor vandaag gaan er niet komen Tong uitsteken
dan ga ik nu naar bed weltrustennnnn

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:26

Oh Karin, dat kan er ook nog wel bij... sjemig, wat vervelend!
Marjan zit vol met goede ideeen he, om kinderen te vermaken! leuk! Haha!

Ik heb fototje gemaakt vanmiddag voor ik naar stal ging van dekje en hoofdstel:
http://i24.photobucket.com/albums/c18/D ... pullen.jpg
Heb hem maar ff als link geplaatst, het is niet echt een boeiende foto natuurlijk hahahaha