zeker voor buitenritten blijft het wel handig.
gieltje ik ga je pben

idd daar komt mijn boktnaam vandaan, ik geloof dat je de eerste bent die dat zelf ontdekt

naadje geweldig ! ze hebben dus eerst flink hun beweging genomen hahahaha samen is toch leuker dan alleen hehehe
Kevin is vanmorgen weer geprikt, was weer flink over de z e i k daarvan
maar omdat hij vanacht geen koorts heeft gehad mocht zijn infuus vanmorgen afgekoppeld worden, tot twaalf uur is hij "los"
hij is lekker in bad geweest

was nu beneden met papa wat aan het drinken, hij ging even flink rennen door de gangen
hahaha mannetje heeft natuurlijk al een paar dagen alleen maar stapje voor stapje gelopen.rob komt zo hierheen want ze gingen daar even extra met hem spelen en dan ga ik die kant weer op!
we maken kilometers hoor, ben echt superblij dat ik maar 5 minuten van het ziekenhuis af woon

ben net met scooter en al onderuit gegaan knie open en broek stuk, AU!! scooter heeft gelukkig niets, in een reflex heb ik hem het gras op geduwd tijdens de val, ik werk in Wormer en moet dus over de dijk langs de Zaanse Schans terug naar het Kalf, maar het waaide wel erg hard, een rukwind voelde ik niet op tijd aankomen en poef daar ging ik.