Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CharlyBrown schreef:ik heb ook een paarden-buitenzet-probleem.. aankomende zondag..
is er hier iemand die mijn dienst over kan nemen of wil ruilen?
Ik kan deze week op donderdag, vrijdag en zaterdag zowel binnenhalen als buitenzetten en ik kan zondag wel binnenhalen
CharlyBrown schreef:hey Kyan.. bedankt voor je aanbod. maar ik kan die dagen niet, want dan werk ik tot 17:30
Ik kijk wel even of ik met iemand anders kan ruilen.
Had jij vandaag trouwens geen les??
CharlyBrown schreef:Dat is liefAls ik nou niemand kan vinden... dan zou het super fijn zijn als je me uit de brand wil helpen. ik hou je op de hoogte.
Ik had vandaag ook geen les. Ik wilde Joe eigenlijk gister vrij geven, maar toen kwamen die mensen kijken. Dus dan maar vandaag en morgen vrij en hopelijk heeft hij er dan woensdag extra zin in, als die mensen voor de 2e keer komen kijken
Springer_88 schreef:Marlous, ik neem deze woensdag wel van je over, maar heb jij niet altijd binnenhalen vanwege werken? 9 juni kan mijn moeder het van je overnemen maar, daar moet je mij nog wel even aan herrineren
barkruk schreef:En ik kan 8 en 15 juli wel buitenzetten in jouw vakantie (dat is toch op donderdag?). Of heb je binnenhaal dienst? Dat zou ook wel moeten lukken, maar wordt wel wat krapper omdat ik 's avonds moet werken dan.