Groot gelijk heb je meid!! Het zal allemaal wel goed komen maar wees wel reeel en weet wel dat het een hoop tijd gaat kosten!! Sterkte in deze moeilijke tijd! We denken aan jullie
Het gaat denk ik zeker een half jaar duren voordat we weer kunnen rijden. Maar daar maak ik me nu niet zo druk om. Heb liever dat ze weer helemaal gezond is en geen pijn meer heeft!
Hoe gaat het met haarzelf nu dan? Wordt ze al een beetje vrolijker? Ik kan me voorstellen dat het echt moeilijk is om je meisje zo te zien. Volgens mij was je oom er maandag ook niet zo blij mee, als ik hem zo zag...
Precies. Het is al fijn dat er een goed vooruitzicht is. Ik kan me voorstellen dat ze allang blij zijn DAT Milly het zou kunnen redden. Volgens mij komt dat verwennen wel goed;)
Met mij gaat het idd goed, op die gekneusde voet na. Maar milly heeft het lastiger en pijnlijker dus dat gaat absoluut voor!
Dat Paul baalde lijkt me logisch, dat deden we allemaal. Ik was helemaal in paniek. Gelukkig vandaag weer geweest, heb goed nieuws. De helft van wat we zagen van het bot, is al dicht! het gaat dus super, haar achterbeen is okal bijna goed Foto's + een nieuw topic komt eraan
Dat is zeker goed nieuws!!! Logisch toch dat je dan in paniek raakt!
Want ben ik dan toch blij met me friesje.. die ging vandaag al door t hekje van de buitenbak.. zonder dat t hekje ver genoeg open was.. Typisch sieb maar kreeg die t hekje tussen zijn benen... loopt die door.. dus toen hadden we geen hekje meer aan de buitenbak.. sieb had plekje aan de binnenkant van zijn been.. Hing der stukje vel aan.. kon zo de spuit erop zetten, en der aan zitten.. Beest heeft echt geen pijngrens volgens mij...
Ik ga zo eens een poging doen om die jonge beesten uit de wei te plukken.. ben benieuwd... wilde apen
Lin; hahaha dat klinkt echt als Sieb, net als toen die onder de buis van de binnenbak door liep Die buis was 10cm lager dan zijn schoft ofzo, maar hij komt er onderdoor
@ Cil: wat leuk dat Vroontje zo entousiast was als je er aankwam. Maar hopen dat jullie weer snel verder kunnen ploegen samen:)
@ Lin: ik ga vakantiewerken van 9 juli tot en met 13 augustus. Da's dan tot 3 uur 's middags en in de weekenden ben ik vrij, misschien dat je me in de weekenden nog nodig hebt? Kan ik misschien weer een witte studiepunt scoren;)
@ Cil: Schimpie is vandaag naar de tandarts geweest, vond die niet zo leuk.. met rijden gaat t redelijk. ze is een gruwelijke pismerrie op je been, en dan slaat ze ernaar en als dat niet werkt heeft ze nu bedacht dat ze dan omhoog kan.. en dan gata ze toch wel serieus hoog.. ben er al 2x aan de achterkant afgegeleden omdat ze zo hoog gaat dat e niet kan blijven zitten.. maar verder is ze heel lief
Sieb gaat wel goed, heeft heel erg last van het warme weer. maar doet t eigenlijk heel erg super met rijden
Jo: Misschien dat je met de avond activiteiten van ponykamp mee kan helpen.. kan je kids begeleiden is vast wel een studiepunt waard toch
O trouwens ik hou 19 juli mijn verjaardag, is op zondag, lijkt me makkelijker dan op een maandag Jaaaah ben alweer bijna een jaar ouder gewoon bij me thuis ff gezellig doen, verder niets bijzonder.. dus als jullie willen komen zijn jullie welkom