Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 23:13

Lilly was een vos geloof ik he? Stond bij de binnenbak? Deed je samen met Gre? Die heeft er geloof ik ook nog op gereden.

Oeps, zie nu dus dat ik het verkeerde filmpje geplaatst heb van Jezz Tong uitsteken

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:56

Nee, ze stond in een buitenbox, maar ze was wel een vos. Degene met wie ik samen deed was Monica.Later hebben we haar door omstandigheden moete verkopen en is ze van Bruin weggegaan. Ik ben toen ook gestopt met rijden,Monica ging naar het buitenland en later ben ik weer gaan rijden ( jaren later) en nu heb ik zelf een paardje.....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:31

Llover schreef:
een paard kan je niet niet fanatiek noemen, het ligt nooit aan het paard maar altijd aan de ruiter.
Ik kan je anders wel wat voorbeelden van niet-fanatieke paarden geven hoor Bloos

Je moet gewoon lekker rijden zoals je je er zelf prettig bij voelt, andere mensen moeten niet miepen Clown

Ik had helemaal geen melding van nieuwe berichten meer gehad Scheve mond

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:33

Denise1984 schreef:
Ik heb eindelijk de bit gekocht dus ik heb je zien staan gomir. wel een heel mooi paard waar je op zat Tong uitsteken

Waren wel fijne paarden hoor Ja Heb de cd met foto's inmiddels ook thuis, zitten wel hele mooie bij Ja

Leuk dat de efteling zo'n succes was! Wel balen van de terugreis Scheve mond

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:36

Llover schreef:
Verder ben ik de reunie aan het lezen en dat gaat over den helder, best apart als je dus dingen leest als : gemini ziekenhuis, jan verfailleweg, lange vliet, donkere duinen, julianadorp. En dat allemaal in een literaiare thriller!

Die heb ik bij toeval meegenomen bij de bruna toen ik het nieuwe boek van saskia van noort ging kopen. Beste boek dat ik in tijden gelezen heb! Inmiddels hebben mijn moeder en zusje hem ook verslonden en die vonden het ook een erg goed boek Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:38

Welkom in dit topic Ellen!

Van dat rijtje ken ik trouwens alleen Utah en paladijn volgens mij.

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:52

Er stonden er uiteraard nog meer, kwam niet zo snel op de namen, weet ook nog wel een paar pony namen uit die tijd,: gemmie, bonnie, muis, guido, lady ( je had een vos en een schimmel, die kwam later), yorka, olivia en nu weet ik niet meer, komt misschien later wel weer op...... Wij kregen eerst altijd les van Loes en later van Jan, ik reed in het begin op vrijdag, laat in de middag.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:09

Gemmie, bonnie, guido en lady ken ik wel.
Loes is net voor ik begon gestopt met lesgeven. (moet ook zeggen dat ik me de eerste twee jaar niet zo bezig gehouden heb met de paarden Clown )

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:18

en ik heb eigenlijk nooit op de ponies gereden, later heb ik wel eens een pony gepakt en toen ben ik verslingerd geraakt aan het ponyrijden ipv het paardrijden (daarom heb ik nu dus ook een ijslander en geen groot paard...)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:09

Dat je een ijsje hebt weet ik uit het strandrit-topic Haha! (en uit je onderschrift Clown )

Ik ben ook meer van de kleine paardjes(rond de 1.60), maar met paarden van 1.80 kan ik eigenlijk ook best aardig uit de voeten. Zou ik alleen zelf niet zo snel kopen

Ik ga richting mijn werk. Kon aken niet volgen via de livestream Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:03

En ik mis continue alles in Aken omdat ik moet werken Boos!
En nee, wij hebben uiteraard geen tv op de groep.
En de NOS zend geen ruk uit, ja een flits van een hoef en een staart...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:50

Ik heb ook nog helemaal niets gezien hoor SL, was ook iedere keer aan het werk Clown Vandaag was de eerste poging, maar niet bepaald geslaagd Boos!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:56

Nederlanders hebben het iig super gedaan Ja (wist alleen van Piet en Jeroen, want toen was ik nog thuis en kon ik de verslagen in het topic op WEG volgen Knipoog )

Flappie met Berlin derde Haha!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:48

Jeuj! Ik mag morgen weer een keertje met Gomir mee oefenparcours springen *blijblijblij*

Heb niet meer gesprongen sinds Nik d'r actie, had het wel gewild maar de springbak stond een beetje onder water....

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:55

Zwembandjes om Haha!

Maar ik kom morgen even buurten hoor, kijken of ik nog bruikbare tips kan krijgen en ideeen kan opdoen voor mijn allereerste echte springwedstrijd aanstaande zondag...

Kan ik alvast kijken of het me lukt om een parcours te onthouden Nors opkijken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:58

Ow en volgens Gomir moet ik gewoon een paard van het land trekken, dan kan ik ook een rondje hahah

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:02

Hello allemaal,

Ben net naar het strand geweest en op de terug weg stonden Luc en ik naast een auto en die losers van een gozers dachten: ahh leuk nu gaan we even keihard muziek draaien en ik was zo trots op luc omdat hij er weinig van maaktte!! En toen kwam iemand anders van de manege aanrijden en ik zo: nou leuk weer he...en zij: ach ja, zo van:'' moet ie tegen kunnen'' en ik nog: nou wacht maar.....want dat beest van haar was echt wel geschrokken, maar toen deden de losers niks, zij blij haha.
Verder ben ik blij met melissa mijn nieuwe verzorgmeisje, ze verzorgde eerst Paloma van mijn zus toen ze hier nog stond!!
En ik hoorde dat ik al een verzorgmeisje had?? nou niet dat ik wist?? ik bedoel: als je iemand af en toe vraagt omf ze je paard binnen kan halen of buiten kan zetten houdt dat geen verzorgen in volgens mij?? en qua rijden heeft diegene hem 1 keer gereden in de les en 2 keer zonder mijn toestemming, dus ja....dat is zoiezo al apart naar mijn mening. Ja aan Kim gevraagd krijg je dan, van wie is dat paard nou eigenlijk?? Maargoed Melissa is goed opgeleidt door mijn zusje dus ik weet wat ik aan haar heb Knipoog hihi. En Kim blijft uiteraard rijden. Ben blij als ze weer terug is trouwens ookal heb ik vakantie Knipoog en ookal was de strandrit werkelijk heerlijk.
Ik heb by the way nu : 'de weduwnaar' gekocht vandaag want 'er komt een vrouw bij de dokter 'heb ik ook uit, erg goed allemaal maar wel sneu.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:10

Was het een zwarte auto? Ik ging met Flair ook nog ff uitstappen tot Nogal Wiedus, Melissa liep mee, kwamen ze 5 keer langs rijden ofzo, en toeteren en zwaaien.. Nagelbijten / Gniffelen Heel apart, maar wel grappig. Tong uitsteken

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:12

eehh nee een roode opel corsa achtige auto volgens mij. en de klep hadden ze al een tijdje open staan

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:20

Llover schreef:
Ik heb by the way nu : 'de weduwnaar' gekocht vandaag want 'er komt een vrouw bij de dokter 'heb ik ook uit, erg goed allemaal maar wel sneu.

Heb ik ook gelezen in mijn vakantie, ik vond het echt geweldig. Wel triest inderdaad, maar op een goeie manier zeg maar. Mensen die de boeken kennen snappen het wel Knipoog

Wordt tijd dat ik ook weer eens naar het strand ga met Nik, dat is alweer even geleden. Tegenwoordig rijden we veel door de polder, is ook leuk. Maar eerst morgen springen!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:21

Ja leuk he, boekenwurm wordt ik nog Knipoog
Waar ga je springen??

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:25

Morgen springen in Middenmeer, oefenparcours. Kijken of we het nog kunnen Lachen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:33

vast wel toch?? ik spring nooit, mag Kim doen.
Binnenkort heeft ze dr eerste onderlinge wedstrijd met Luc, spannend.
je kan het boek de weduwnaar wel lenen van me als ik het uit heb.
thanx voor je lieve en verhelderende private message he trouwens Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 23:57

Die boeken wil ik ook nog lezen Llover Ja

Heb zin in morgen Clown Ga in de middag al stiekem even het parcours verkennen en dan 's avonds zelf even een rondje rijden Ja
Wil nog wel graag even een parcours rijden voor de wedstrijd van zondag dus dat kan mooi zo!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 08:27

Oh dus Nik d'r grote vriend gaat ook mee! Dat is wel gezellig Gomir. Ik heb er ook zin in!

@Llover: ik heb de weduwnaar inmiddels ook al uit Haha! maar bedankt voor je aanbod.