Oeps, zie nu dus dat ik het verkeerde filmpje geplaatst heb van Jezz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Llover schreef:Ik kan je anders wel wat voorbeelden van niet-fanatieke paarden geven hooreen paard kan je niet niet fanatiek noemen, het ligt nooit aan het paard maar altijd aan de ruiter.

Denise1984 schreef:Ik heb eindelijk de bit gekocht dus ik heb je zien staan gomir. wel een heel mooi paard waar je op zat
Heb de cd met foto's inmiddels ook thuis, zitten wel hele mooie bij 
Llover schreef:Verder ben ik de reunie aan het lezen en dat gaat over den helder, best apart als je dus dingen leest als : gemini ziekenhuis, jan verfailleweg, lange vliet, donkere duinen, julianadorp. En dat allemaal in een literaiare thriller!
)
(en uit je onderschrift
)

Vandaag was de eerste poging, maar niet bepaald geslaagd
(wist alleen van Piet en Jeroen, want toen was ik nog thuis en kon ik de verslagen in het topic op WEG volgen
)

hihi. En Kim blijft uiteraard rijden. Ben blij als ze weer terug is trouwens ookal heb ik vakantie
en ookal was de strandrit werkelijk heerlijk.
Heel apart, maar wel grappig.

Llover schreef:Ik heb by the way nu : 'de weduwnaar' gekocht vandaag want 'er komt een vrouw bij de dokter 'heb ik ook uit, erg goed allemaal maar wel sneu.

Ga in de middag al stiekem even het parcours verkennen en dan 's avonds zelf even een rondje rijden
maar bedankt voor je aanbod.