mistral_hvj schreef:een ehbo cursus?
de vorige x dat jij en marieke ehbo hadden had ik daar léuke*ahum* verhalen ovr gehoord
xxx michellé
Ik doe altijd EHBO-en met Bianz
Of bedoelde jij iets anders? Echt rot voor je Kims, maar kop op he
Anders kom je maar een chocomel met véél slagroom drinken! (heb mn senseo-pakket eindelijk!!) En dat moeie heb je hier in Zeeland ook hoor Anne
Zullen we een energiedrankje uitvinden? Nel: we willen natuurlijk wel een foto van Voice met dr nieuwe uitrijdeken he
Bianz en ik gingen vandaag op uitwaai-rit, Nous en ik stegen bijna op toen de deken opwaaide
Maar we zijn uitgewaait hoor! Daarna nog ff met Jade lopen, heb er ook nog klein beetje eten gegeven Marieke, ze had niets meer!
En wie weet kom er binnenkort dan wel weer een andere stal vrij!
Beetje snoepjes van de anderen afpakken, kan natuurlijk niet hè! Kerst komt er weer aan: eerlijk zullen we alles delen
(al zijn ze op school vooral in de Sinterklaassteming
Liedjes zingen en op kantoor staat zo nu en dan ('s morgens
) een mandje met strooigoed.
Vandaar dat we ook in Waalwijk nog naar de super moesten? *kwartje valt*
En dan die super storm die ze voorspellen.
hoop het toch niet! *denkt aan de vorige keer met Bar in de trein met die storm: drama!*
(de vorige keer dat we t in de planning hadden, werden Bianz en ik ontvoerd naar de pizzaria
Eerst een hinkstap-tram
Maar heb t overleefd hoor
*
Wij hebben natuurlijk die 2 daklplantanen hier staan bij t terras en die zaten tot gister nog best wel behoorlijk in t blad
leuk! hihi, laat je dan ook even iemand een foto van jou maken als Penny, die over enthousiast achter haar aanhobbelt?