manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:45

mistral_hvj schreef:
een ehbo cursus?
de vorige x dat jij en marieke ehbo hadden had ik daar léuke*ahum* verhalen ovr gehoord Clown
xxx michellé

Ik doe altijd EHBO-en met Bianz Knipoog Of bedoelde jij iets anders?

Echt rot voor je Kims, maar kop op he Ach gut Anders kom je maar een chocomel met véél slagroom drinken! (heb mn senseo-pakket eindelijk!!) En dat moeie heb je hier in Zeeland ook hoor Anne Clown Zullen we een energiedrankje uitvinden?
Nel: we willen natuurlijk wel een foto van Voice met dr nieuwe uitrijdeken he Knipoog

Bianz en ik gingen vandaag op uitwaai-rit, Nous en ik stegen bijna op toen de deken opwaaide Tong uitsteken Maar we zijn uitgewaait hoor! Daarna nog ff met Jade lopen, heb er ook nog klein beetje eten gegeven Marieke, ze had niets meer!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:56

Ik ben erg nieuwsgierig naar wat er nou precies is gebeurt Kim... vooral omdat het nogal erg klinkt...
Voel je niet te schuldig, al is dat makkelijker gezegt dan gedaan denk ik...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:53

oh ik wil juist dat jade wat minder eet, Kims had ze gister ook al exta gegeven, dat beest vreet echt zoveel, dat is niet te geloven...was ze verder wel braaf met lopen???
Wil echt zooo graag weer rijden....mocht van kims nous uitstappen dinsdag, maar die liep zo gek te doen, toch maar niet gedaan hahaha...
Het stalmysterie is ook opgelost. Ik kom in de stal van Lucky te staan, tijdelijk omdat ze echt zeker willen weten dat Jade geen andere paarden meer besmet, nou ja prima, als hun haar verder gewoon eten geven enzo, en ik dus geen 2 keer per dag naar stal hoef, want dat ga ik echt niet meer volhouden, zit er nu eerlijk gezegd al doorheen....Ga wel nog ff de veearts bellen om precies te vragen wanneer ik weer mag gaan rijden, en ik weer terug mag naar de gewone stal...
Ik krijg ook niet de stal van Eldo of Caran, want er komt iemand met 2 paarden, waarvan 1 van 1.80 en die past niet in de kleine stal, dus ik zal helaas nog ff moeten wachten.....
Laatst bijgewerkt door Mariekje22 op 07-11-07 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:56

Thirz schreef:
Anders kom je maar een chocomel met véél slagroom drinken! (heb mn senseo-pakket eindelijk!!)

Waar heb je t kunnen halen?? Ik ben nu ook al TIJDEN op zoek naar zo'n pakket. Overal uitverkocht, grmbl! Ik teer nog steeds op jouw chocomel Vork

Hihi, ik zie jullie al voor me, met opwapperende deken .d Heeft ze nog gebokt vandaag? Gisteren kreeg ik toch een sessie te verduren uit joligheid! Haha! Maar toen ik weer de bak in ging nadat ik met Marieke had gekletst, liep ze heeeerlijk. Braaf paard!
En Bianz, jij er ook niet afgewapperd?

@ Nel: hoe is het nu met Daniël? al weer helemaal beter?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:12

Jullie zijn gewoon met zn alle Jade aan het vetmesten, foei toch Knipoog!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:44

Zodra ik een de deken op heb gehad, staan de foto's op bokt...(moet ik niet de camera vergeten...)

Bar: Ik heb Daan ook veel paardensnoepjes gegeven, hij vreet lekker door...echt een fjord ja.

Kims: Daniël is helemaal de oude, hij kletst ineens ontzettend veel, en is super vrolijk.
Ben zo blij dat ie weer de oude is.
Zie nu eigenlijk pas echt dat het al lang bezig was.

O mariekje, wat zou het tof zijn als je weer mag rijden!
Wie is Lucky ook al weer en welke box stond ie?
Gaat Eldo ook al weg?
Ik hoorde al dat Caran weg is, maar van Eldo wist ik niet.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:03

Wist ik ook niet van het eten, sorry! Maar t was maar een klein beetje hoor. In het begin met lopen sprong ze even wat heen en weer, maar was snel over. Jammer dat je niet gelijk in de grote stal kan, maar denk dat het idd al weer fijn is als ze in een stal staat. Zeker voor jou ook Lachen En wie weet kom er binnenkort dan wel weer een andere stal vrij!

En chocomel hadden ze weer bij de AH Kims! Bokken deed Nous niet, wel was ze op zoek naar spoken om te schrikken (en dan schrok Janis weer van Nous Clown )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 19:26

haha, Daan die de paardensnoepjes heeft ontdekt Clown heeft t dus ook wel naar zijn zin zo met die andere kinders? Lachen Ben wel benieuwd hoe hij nu is (t was al zo'n binkie op de braamhof Vork bovenop Annemoon springen enzo) Nog steeds wel t mannetje geloof ik Cool Beetje snoepjes van de anderen afpakken, kan natuurlijk niet hè! Kerst komt er weer aan: eerlijk zullen we alles delen Ja (al zijn ze op school vooral in de Sinterklaassteming Haha! Liedjes zingen en op kantoor staat zo nu en dan ('s morgens Schijnheilig ) een mandje met strooigoed.

Jaja, warme chocomelk met slagroom, chocolade repen en chocolade bonbons Ja hét medicijn tegen je dip! (en dé methode om aan buikpijn te komen... ) Nogmaals Ach gut Kop op hoor!
*hihi, jij al tíjden opzoek? Joh wist ik niets van Verward Vandaar dat we ook in Waalwijk nog naar de super moesten? *kwartje valt* Clown En nu heeft Thirz t pakket nog gewoon eerder dan jij! Tong uitsteken

En t waait inderdaad weer hard.. Ik sta zo op t station, maar eer dat ik weer thuis ben! Bloos! En dan die super storm die ze voorspellen. Nagelbijten / Gniffelen hoop het toch niet! *denkt aan de vorige keer met Bar in de trein met die storm: drama!*

hihi, had t wel graag willen zien. Een opstijgende Thirz en Nous (hee Bianz, de volgende keer je camera mee dus Knipoog )

En Marieke misschien een idee om een bordje op te hangen met: “Nóóóóit voeren” Tong uitsteken
En wanneer mag ze dan in die stal? Zou wel super zijn als ze haar eten kunnen geven. Scheelt zoveel tijd, stress en moeite! Snap dat je er bijna doorheen zit! Ach gut Nog even doorbijten Marieke!
Eldo? Gaat die ook weg? Waar gaat hij heen dan?

Owja en Thirz en ik hadden t geweldige idee (jaja, hét déjà vu gevoel Clown ) om eens met zn allen naar Lisiduna te gaan Go jij! Go jij! (de vorige keer dat we t in de planning hadden, werden Bianz en ik ontvoerd naar de pizzaria Vork Dus we zetten het gewoon nog een keer in de planning! Haha!)
Thirz had al wat data: 8/9 december en de 22/23 ste december.
Ik zelf ga t liefst voor de 22ste en dan smiddags? (weet de precieze tijd niet, maar volgens mij is t 10 uur en 4 uur dat ze ritten doen) *pakt het tij erbij* Dan moet ik even regelen dat mn ouders dan op zaterdag thuisblijven bij Marcelle, en dat is met de vakantie erna makkelijker denk ik? Maar dat moet ik ook hier ff vragen Lachen Andere weekend kan miss ook wel..
Dus: wie wil er mee, en wanneer willen/kunnen jullie? Haha!

za 8 dec
01:01 202
07:16 -157
13:16 202
19:36 -168
zo 9 dec
01:36 208
07:56 -165
13:49 213
20:11 -169

za 22 dec
06:12 -163
12:12 223
18:46 -192
zo 23 dec
00:42 228
07:08 -182
13:02 240
19:35 -196

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:38

Hoihoi!
Vind Lisiduna ook een top idee! Heb alleen een probleem: wilde in het weekend van 8 december eigenlijk weer naar Orson en 22ste is begin van de kerstvakantie en ben ik ws. skiën. Dus ik denk dat het er dik in zit dat ik er niet bij kan zijn. Heel jammer, maar ook geen drama aangezien Orson voor gaat en skiën natuurlijk al helemaal Lachen Ik volg de reactie van iedereen ff en dan zien we wel hoe of wat; wie weet kan ik het nog wel omgooien.
Tsja en vliegende Thirz en Nous was erg grappig haha! Die deken maar flapperen en Janis elke keer kijken: wat doet dat ding toch raar? En die kettingreactie was echt heel grappig: Nous schrikt van een onzichtbaar spook, Janis schrikt weer van Nous. Stelletje tutjes Lachen Zullen er idd nog eens een foto van maken. Vrijdag iig weer dressuren in de bak! Mariekje, Thirz en ik hebben om 16 uur op stal afgesproken, kom direct uit m'n werk dan. Wil ik eerst ff Janis rijden, kunnen we daarna gaan wandelen met Yade? Ik heb vandaag het laatste stukje met d'r gelopen, maar toen was ze zo mak als een lammetje, energiepijl wat lager haha!
Over de stallen: Janis gaat naar de stal van Caran en dan komen in de andere twee stallen twee Groningers. Ach, het is idd al lang fijn dat als je weer naar een 'normale' stal terug kunt! Dan komt de grote stal volgend jaar wel toch? En ik duim dat je snel mag rijden!
Hmm Kims, het klinkt als een heel groot probleem, maar hoe kijk je er nu een paar dagen later tegenaan? Ik snap je wel helemaal: als ik een fout op mijn stage had gemaakt zou ik het ook echt hoog hebben zitten. Maar vergeet niet dat het nooit jouw fout geweest kan zijn in de zin van verantwoordelijkheid: ja stagebegeleider is hoofdverantwoordelijk he! Ben stiekem ook nieuwsgierig ondertussen naar het hoe en wat, maar dat je dat hier niet typt lijkt me ook logisch Knipoog
Hoe is het ondertussen met Cis? Al een tijdje niks meer van gehoord op bokt?
Was even gezellig Nel vanmorgen! Daniël ziet er zeker goed uit nu en hij kon weer zijn beroemde lach laten zien Lachen Ook fijn dat het met Daan zo goed gaat! Volgende week les zou weer heel fijn zijn!
Nou tot laters!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:00

Thirz schreef:
mistral_hvj schreef:
een ehbo cursus?
de vorige x dat jij en marieke ehbo hadden had ik daar léuke*ahum* verhalen ovr gehoord Clown
xxx michellé

Ik doe altijd EHBO-en met Bianz Knipoog Of bedoelde jij iets anders?

Echt rot voor je Kims, maar kop op he Ach gut Anders kom je maar een chocomel met véél slagroom drinken! (heb mn senseo-pakket eindelijk!!) En dat moeie heb je hier in Zeeland ook hoor Anne Clown Zullen we een energiedrankje uitvinden?
Nel: we willen natuurlijk wel een foto van Voice met dr nieuwe uitrijdeken he Knipoog

Bianz en ik gingen vandaag op uitwaai-rit, Nous en ik stegen bijna op toen de deken opwaaide Tong uitsteken Maar we zijn uitgewaait hoor! Daarna nog ff met Jade lopen, heb er ook nog klein beetje eten gegeven Marieke, ze had niets meer!

oh kan ook wel Knipoog
op paardoes luister ik altijd maar half naar de verhalen die stal rond gaan Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:27

Lisiduna lijkt mij ook gaaf hoor! Ja weet alleen nog niet hoe ik met mijn rooster zit. Zodra ik hier meer over weet, laat ik t weten!

Citaat:
22ste is begin van de kerstvakantie en ben ik ws. skiën.

Zo zo, doe maar luxe! Waar ga jij altijd skieën? Ik wil ook wel eens op wintersport, ben alleen bang dat ik het helemaal niks vind en dat mijn geld dan verspild is Nagelbijten / Gniffelen

Zowweej, wat zijn jullie trouwens nieuwsgierig zeg! haha Haha!
In details ga ik niet treden, maar om een lang verhaal heeeeeeeeeeel kort te houden:
Ik was bij een bevalling, verloskundige ging weg omdat mw nog helemaal niet ver was. De vlk was net de deur uit toen mw persdrang kreeg. Ik heb dus zelf de bevalling gedaan met een enge complicatie (die ik goed heb afgehandeld), de vlk was ondertussen gearriveerd. Maar door die toestand heb ik het kindje niet goed aangepakt (icm begeleiding van de mw) en voor een (sub)totaalruptuur gezorgd (google maar voor uitleg).
Dit is dus heel in het kort t verhaal. En meer zeg ik er niet over Knipoog
Vanavond voor het eerst weer de dienst in, en moet zeggen dat ik t nu wel spannender vind dan eerst. Maar misschien krijg ik weer vertrouwen erin als het nu wel goed gaat.

Reden de treinen op tijd Anne?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 20:45

ik hoef niet te googlen, dat ken ik wel: auw! Bloos! Dat lijkt me zo pijnlijk en ook zo vervelend!

Maar ik vind het eerder een fout van je begeleider dan van jou hoor Kim! Hier kan jij niets aan doen, en je begeleider moet blij zijn dat jij die complicatie goed hebt afgehandeld. Stel dat je daar (perongeluk door de spanning ofzo) verkeerd op had gereageerd! Dan had t allemaal slechter afkunnen lopen denk ik zo. Zij had gewoon moeten blijven, zíj is toch verantwoordelijk! En jij bent een tweedejaars, logisch dat je (ook wel na die spanning van het ineens alleen moeten bevallen *misschien onbewust toch invloed* ) een foutje kan maken. Maar wat zei je begeleider daar dan van? Was die teleurgesteld in je? boos? Of..

Jahoor op de heen weg perfect op tijd. De terug weg daarentegen Scheve mond Eerst een hinkstap-tram Clown Heb er gewoon een half uur over gedaan (2 haltes verder dan jij Kim, denk nog geen minuut) Stapvoets rijden, nog langzamer t viaduct op, wat sneller t viaduct af (naar benee hè Knipoog ) om vervolgens onderaan die helling ineens vol op de rem te gaan staan voor de halte *hop iedereen voorin op zn snuffert* Vervolgens trekt hij met een noodvaart om *zat iedereen wel weer netjes achterin Clown * om weer af te zwakken naar stapvoets, net voor de halte weer wat gas én weer op de noodrem Vork Heel handig! helemaal omdat de tram best vol was, en ik mn plekje af had gestaan aan een ouder vrouwtje (galant hè Cool ) Maargoed toen stond ik dus heel fijn, onstabiel met mn 2 tassen tussen de rest gepropt Koe Maar heb t overleefd hoor Haha!
Op CS stond al heel veel goeds voorspellend: "komende dagen: gladde sporen door bladval en regen, reken op extra reistijd" Dus mijn trein vertrok al om 10 voor half Haha! *intercity hè Tong uitsteken* Was maar 10 min te laat hier, dus viel mee *wel mét flinke bui op mn kop Dromen *
maargoed Haha! ik ben thuis én ik heb WEEKEND!
(owja en met mn Assessment op zak Go jij! Go jij! Had dinsdag die toets, en heb hem gehaald Lachen Alles voldoende en goed Ja )

Hoe is t verder bij jou op je stage eigenlijk Kim? Wel goede sfeer hier voor de deur? Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:59

Ruptuur zegt mij ook al genoeg, is idd niet fijn maar dat kun je zelf ook wel bedenken Knipoog Sluit me aan bij het verhaal van Anne; het is helemaal waar dat je begeleider er gewoon bij had moeten zijn en het is ook al heel goed dat je die complicatie goed hebt behandelt. Het is gebeurd en ik kan me voorstellen dat je nu heel veel extra spanning hebt op je stage, maar kop op; ook jij bent over 2 1/2 jaar een volleerd verloskundige Lachen
Haha luxe dat skiën Knipoog Wij gaan meestal (zeg maar gerust 90 % van de bijna 20 jaar die ik ski) naar Saalbach-Hinterglemm in Oostenrijk. Heerlijk gebied, goede sfeer. Kan het je zeker aanraden eens te gaan, maar gezien hoe koud jij het kunt hebben adviseer ik je wel pas in maart te gaan, dan is het het warmst Knipoog
Anne, al weekend?? Pardon? Wil je die vieze woorden even van het scherm vegen?? Haha lekker hoor, geniet ervan!
Morgen nog een dagje en dan is het ook weekend. Hopen dat het weer morgen nog een beetje meezit met rijden, zou wel fijn zijn! En o ja: Ik ga zaterdag naar de ANKY-fanclubdag Clown Met mijn nichtje van 7 welteverstaan: als ik er dan toch ben ga ik maar eens dat hele complex afstruinen en Salinero in het echt bewonderen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 23:48

*poetst*
helaas Bianz, ze blijven staan Knipoog Ik heb weekend Go jij! Go jij!
Tong uitsteken

Wat een serieusheid om die storm zeg Bloos! *zal wel terecht zijn hoor. Dat bedoel ik niet, maar valt wel op!* Ben wel benieuwd of die ene kering nu ook voor het eerst dicht moet, of dat ze die open laten.. En hoe t er morgen weer uitziet met allerlei losse takken en bomen enzo
*Zowiezo ook érg blij dat ik morgen nergens heen hoef met de trein... als ze een paar blaadjes al niet aan kunnen Scheve mond Of nouja nergens heen.. moet mn OV halen Clown

Leuk naar ANKY! Haha! haha, én én én: foto's Bianz! Wij willen stiekem eigenlijk ook wel een beetje zien hoe en wat (ik dan toch Schijnheilig) en als je dan toch gaat, kan dat in 1 moeite door Haha! *niet alleen kleine kindjes van 7 zijn nieuwschierig Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:25

Pff, hebben jullie wel kunnen slapen van de storm? Ik sliep op mn werk en de kindjes waren er bang van, dus die kwamen steeds uit hun bed. Eentje: mag ik bij jou in bed? Nou nee Clown
Maar denk dat rijden vandaag niet echt een optie is, denk dat we door de bak vliegen en dan hoeft het niet aan Nous te liggen Vork Vraag me af of ze uberhaupt niet wegwaaien op de paddock!

Gefeliciteerd met je assesment Anne, toppie! Nu lekker vieren met uitgebreid weekend Lachen
Misschien moeten we dan maar een andere x naar Lisiduna, vind het leuk als we eens echt met zn allen kunnen!
Bianz: volgens mij is het nog best leuk zo'n fan-dag, al ben je dan niet echt fan; er is vast genoeg te zien. Tot vanmiddag op stal!

Kids zijn naar school, dus ik ga hier ff puinruimen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 10:54

wat een super onderschrift Thirz (staat er vast al een poos, lees t nu pas.. ) Hij is mooi!

jahoor heerlijk geslapen door de storm heen Haha! Heb alleen nu zoiets van "Uhm.. moet dit? Verward " Wilde eigenlijk ook op de fiets naar de stad. Met de markt is t zo druk daar.. Maar ik denk dat ik me daar toch maar niet aan waag Clown
*tuin is hier ook echt een zooitje Bloos Wij hebben natuurlijk die 2 daklplantanen hier staan bij t terras en die zaten tot gister nog best wel behoorlijk in t blad Clown De hele oranje onderkant van de boom ligt nu in de rest van de tuin Vork
En wel flauw hoor dat t kindje nie bij jou mocht slapen. Beetje proppen past best Tong uitsteken

Ja, ik vind het ook leuker als iedereen mee kan Ja Moeten we maar even zien wanneer wel iedereen kan (roept u maar: wanneer kan wie! Tong uitsteken)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 09-11-07 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:18

Heej je hebt een ander onderschrift! Vond ons toevallig-hetzelfde-gekozen-liedje ook wel leuk Lachen Deze is van the Prince of Egypt toch?
Hmm wat een rotweer idd. En rijden schiet niet echt op als het zo blijft nee; het is 3 krachten erger als woensdag en toen werden we er al bekant afgeblazen. Ben ook benieuwd hoe het met Janis d'r ijzers is! Jij hebt iig heerlijk geslapen dus Thirz, arme jij. Gijs was ook helemaal door het dolle vanmorgen: hoe waren de andere katten bij iedereen er aan toe?
Jaja de Anky-dag: ik zal foto's maken hoor, ga als een penny met het toestel om m'n nek achter haar aanhobbelen Lachen
En nog op de fiets naar de stad geweest Anne?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:37

Hoihoi,
Kims: ik heb wel even gegoogeld, want wist zelf niet wat het was, maar het lijkt me wel pijnlijk ja.
Maar sluit me ook aan bij anne en bianz.

Onze paardjes staan lekker binnen vandaag, ik heb ze vanmorgen nog buiten gehad, toen het een uurtje droog was, toen heb ik ze snel uitgemest.
Toen begon het ineens weer hard te hagelen en toen wilde ze maar al te graag naar binnen.
Ze hebben toch ook een verschrikkelijk hekel aan wind.

Leuk bianz naar Anky.
Zitten de ijzers van Janis los?
Heb ze de hoefsmid weer te laat gebeld...of nog niet?

O heb nog een leuk nieuwetje: ik kreeg eergister een sms van Karin (paardoes) die naar spanje is verhuisd met dr vriend.
Ze vroeg of ik vanavond op haar feest wil komen, ze had bij mn moeder in de winkel een jurk gekocht en ze trouwt vandaag en nou mnag ik vanavond op haar feest komen.
Echt leuk!
Van t weekend gaat ze weer naar spanje.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:59

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:03

Whahaha ik lig hier helemaal dubbel: dit is geen krabpaal meer, maar een krabinstallatie!! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 15:04

Katten geen idee, maar Tinker was gewoon zn vrolijke "hee, das leuk! Jij bent thuis! zullen we spelen *vliegt al voetballend op zn fles af* Kom je nog? Hup! Spelen!" haha En zo is hij altijd wel Tong uitsteken (zelfs om half 6 smorgens wel eens Knipoog )

hee wat leuk! Wel grappig dat ze toch hier trouwen (en dan heb je zo'n dag! Bloos! dan verlang je even terug naar spanje! *gok ik* )

Jaaaa! en foto's maken *LOL* leuk! hihi, laat je dan ook even iemand een foto van jou maken als Penny, die over enthousiast achter haar aanhobbelt? Vork haha
En nee, als er een auto voor de deur staat, ga ik met dit weer niet fietsen Bianz Tong uitsteken En er was nog zat plek (gewoon achter de Kien gaan staan). Markt stelde ook niets meer voor, denk dat er al een hoop niet waren en een hoop al weer weg waren.. Logisch ook wel. Je houdt t bijna niet staande.
En natuurlijk altijd weer een verrassing: hóe zal de OV er dit jaar uitzien Clown Groen en paars dus Cool Stik hip!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 15:06

moet toch eens aan mn snelheid gaan werken...

maar die is leuk! Past nog best in je kamer Bianz en Thirz (en bij jou ook wel Mariek! Knipoog ) Kopen! of 1 persoon koopt t, en de anderen nemen dan hun katten zo nu en dan mee naar de speeltuin Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:12

Kattenspeeltuin, dat klinkt wel grappig! Ik wilde ff snel iets posten omdat m'n patiënt er nog niet is, maar nu na 10 min is hij er nog steeds niet, dus alle tijd om weer vrolijk verder te typen Knipoog
Heel tof Nel, even zo'n onverwacht feestje! Veel plezier!
Janis haar ijzer linksachter zat los en rechts zaten er een paar nagels niet goed, bleek halverwege de buitenrit. Merkte ondanks het bermen draven dat ze toch weer gevoelig ging lopen, dus weer een beetje te lang gewacht met hoefsmid bellen... Hoop dat ze nog voor volgende week woensdag bekapt kan worden, anders wordt het denk ik woensdag geen geweldige les!
Het weer is zo raar en veranderlijk he; het ene moment schijnt de zon en een kwartier later is 't donkergrijs en regent het keihard! We duimen voor een beetje droog weer straks op stal!
Haha die kleuren van de OV's zijn ook weinig spannend he; wisselen ook maar om de 3 jaar ofzo!
Ik zal morgen vooral voor Anne wat Pennyfoto's maken, en dan vooral NIET van mezelf Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:13

Ik wil ook naar ANKY Misselijk

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:15

Haha nou er is nog plek zat in de auto, dus ik kom je morgen met liefde ophalen hoor Haha! DEAL!