Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miejmoon schreef:Lin, het is allemaal jou keuze, je hebt prachtige ervaringen gehad, maar als je niet happy bent waarom zou je mooie ervaringen laten verpesten door te blijven en alleen maar mindere ervaringen op te doen? Ik vind het vooral een hele dappere keuze dat je hier voor uit komt en gewoon stop, tot hier en niet verder kan zeggen. Ik denk dat je een hele goede keuze maakt, je hebt hier ook zeker wat van geleerd, ga in nederland lekker werk zoeken en begin volgend jaar aan je opleiding.
miejmoon schreef:Nou lees ik in het andere topic dat je dan vanmorgen wel weer lekker gereden hebt. Je hebt wel alles "opgegeven" in nederland. Probeer het nog is een paar dagen, maar dan positief opstaan, dus niet bleh ik heb er geen zin in, maar goh wat gaat er vandaag gebeuen, of op wie zal ik straks mogen rijden.
miejmoon schreef:En denk is verder na wat er leuk is? Het contact met de paarden? Probeer je is wat meer te verdiepen in de taal, knoop is een gesprek aan met Alba? Gewoon savonds over koetjes en kalfjes
miejmoon schreef:En verder leuke dingen, momenten daar?
Britt_Sisi schreef:ik wil niet naar huis omdat ik overal tegen op zie, het slechte weer, nieuwe stage, school, werk...
hier heb ik daar gewoon niet aan hoeven denken en nu over 2 weken alweer naar huis begin ik er weer aan te denken en komt de stres weer omhoog.. ook moet ik een nieuwe opleiding gaan zoeken voor volgend jaar en ik heb echt geen geen geeeen idee wat ik wil gaan doen...