'k Ben ook op Appelpop geweest, maar ik heb je niet gezien Sanne. Bij welke bands ben je geweest? Ik was met m'n beste vriendin en een vriendinnetje van haar, waar ik stiekem ook wel heel goed mee kan. Het was echt zó ongelooflijk gezellig. Denk dat ik de Heideroosjes het tofst vond. (:
Zondag zou ik een bosritje met mijn verzorgpaard maken, maar degene met wie ik had afgesproken was er niet. ): Ik vind het niet verantwoord om alleen met haar over de weg te gaan, maar ik had wel een hele leuke oplossing bedacht; een maisveldritje. We hebben namelijk een ruiterpad om het maisveld achter de manege (de boer heeft speciaal voor ons een strook zonder mais laten staan, lief hè?). En dat was fijn. Het maisveld is natuurlijk niet megagroot, dus ik ben een keer of 3/4 heen en weer gereden en was daar een half uurtje zoet mee, maar het gaf toch het idee van buitenrijden. En Praline vond het heerlijk. Het was ook heerlijk, zo in het zonnetje. We hebben gestapt, gedraafd en een klein galopje gedaan. Ik weet nu tenminste een klein beetje hoe ze "buiten" is, en dat is heel relaxed (voorheen hebben we het maisveld alleen wel eens in stap gedaan, om uit te stappen ofzo).
Ik ben de hele vrijdag & de hele zaterdag geweest haha Maar ik ben echt bij de Jeugd geweest, Chef n Special, Selah Sue, Within Temptation heb ik ook gehoord maar toen zat ik wel buiten. Gers Pardoel, Racoon , Will and the People en Guus
Racoon was erg mooi, toch stiekem wel wat traantjes gelaten, luister paar van die liedjes met mn beste vriendinnetje vaak
Wij waren er alleen zaterdag. Maar we waren juist bij Gers Pardoel buiten (of net in de tent, maar dan ergens achteraan, want het was drúk, en we waren er pas net ). Toen Racoon was stonden wij al bij het podium voor de Heideroosjes. We hoorden Racoon wel. Maar het was het ook wel waard om daar vast te staan, wat was dát tof. ^^
'k Vind het wel jammer dat ik niet op Horse Event ben geweest dit jaar. Maarja, aan het Henschotermeer was het best tof, en uit eten bij Texas vind ik ook geen drama.
haha ja snap het, je moet er van houden denk ik haha
Horse Event lijkt me ook erg gaaf, maar het is altijd tegelijk met appelpop en daar ga ik nu al 4 jaar heen, t is een beetje een traditie geworden haha
Haha, kijk uit, want ik ben een taalnazi. Achter doet kan geen komma, dan klopt er helemaal niets van. Dit kan wel: Je kunt op zich als je Appelpop doet nog naar Horse Event op zondag.
suikermeisje
Geplaatst: 10-09-12 21:42
extra komma, omdat er in de zin een 'extra' zin (even de naam ervan kwijt), die je ook weg kan laten.
Citaat:
Je kunt op zich, als je Appelpop doet, op zondag nog naar Horse Event. Wellicht dat ik dat volgend jaar doe.
haha zondag was ik niet heel wakker om nog naar HE te gaan hoor We zaten uiteindelijk 2 uur op de fiets, 4 uur thuis
Dinniej
Geplaatst: 10-09-12 22:03
Haha, ik was om half 3 thuis, en toen ben ik bijna meteen mijn bedje ingerold. Maar ik stond ook om half tien op stal zondag, omdat ik dus dacht dat ik een afspraak had voor een buitenrit.
Ik moet nu ook eigentlich een keertje vroeg gaan slapen, want ik heb nog wel wat slaap in te halen. Magoe, ik heb vandaag overleefd, en ik voelde me niet eens heel moe op het werk. xD
nouja, altijd nog beter 1 komma dan geen een, aangeizen mensen het dan op 2 manieren kunnen lezen. met 1 komma klopt de zin ook nog niet, maar weten ze wel de juiste bedoeling van de zin,
Oooh hahs ja slapemn. 3 uur gingen we naar bed ofzo. Maar dan lagen we nog wel even wakker. Maar we stonden laat op, gingen met zijn 11en om de beurt douchen en uitgebreid ontbijten