leuk Jet!Zeg hoelaat gaan we nou zaterdag de 27e uit eten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk Jet!
Georgy schreef:Dacht effe dat iemand een geintje had uitgehaald op bokt markt en mijn kleine kanjer daar had geplaatst![]()
![]()
Maar bij inspectie, gelukkig niet
http://www.bokt.nl/markt/ad/82437/georg ... riendeljik

Echt leuk!
Maar was erg blij met de manier waarop het ging!

Twinklebel schreef:Hier vandaag lekker gewandeld met Esmee met singeltje op en een heerlijke rit met Yes, was bloedheet, de paarden waren zeiknat. Nog zo'n gestoorde ouwe vent op de terugweg die ons van de Woudweg af probeerde te rijden, wilde er langs maar ik bleef middenop omdat het veel te smal was om te passeren en Blando niet helemaal braaf is met busjes. Ging die idioot op drie centimeter van Yes haar achterbenen rijden en keihard toeteren en schelden, ik natuurlijk pislink terug reageren, levensgevaarlijk! Gingen ook nog wat fietsers mee bemoeien dat die niet goed wijs was, maar blijven drukken en steeds agressiever, was echt bang dat die haar zou raken. Toen ik veilig opzij kon gaf die zo hard gas dat die me net niet raakte terwijl ik bezig was opzij te gaan, heb met volle kracht met de achterkant van mijn zweep op zijn dak geslagen, hoop dat er een flinke kras of deuk in zit.........Yes vertrok bij dit alles geen spier, brave pony!