Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_sandra schreef:Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt:
Wat ruikt je haar lekker!
De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt:
'Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!'
Dit herhaalt zich een aantal dagen.
Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
'Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele belaging!'
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd:
'Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?'
Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
'Omdat die hufter een lilliputter is!'
Shenavallie schreef:Heb ik weer: zou m'n paardenspullen uitzoeken en kwam een tas met allerlei dingetjes tegen. Zit er een pot met Stockholmer-teer in, waarvan het deksel is open geklapt... Alles onder die troep! Nu vind ik het op zich heel lekker ruiken, maar ik ruik nu werkelijk niets anders meer...!
_sandra schreef:vanmiddag met een dubbel mijn kastje en dekenkist opgeruimd. wilde ik doen voor mavantos weg is. had alles eerst voor mijn stal neergelegd. mav vond het maar raar. hing de hele tijd met zijn hoofd naar beneden om te kijken wat ik toch allemaal aan het doen was. ben wel blij dat ik dat alvast gedaan heb. anders moet ik er echt zo voor terug komen. nu was het nog net ff of ik voorjaars schoonmaak hield. kwam wel twee muisen tussen mijn dekens tegen. ik gillen, zij ervandoor. gelukkig kwam inge, die heeft de rest van de dekens eerst even geschud. ik schijt echt in mijn broek voor muizen!!!! mav en first hun stalletje lekker gemest. dus met een opgeruimd gevoel naar huis. jemig wat zal ik dat gaan missen!!!!!!
Shenavallie schreef:Maandag_sandra schreef:vanmiddag met een dubbel mijn kastje en dekenkist opgeruimd. wilde ik doen voor mavantos weg is. had alles eerst voor mijn stal neergelegd. mav vond het maar raar. hing de hele tijd met zijn hoofd naar beneden om te kijken wat ik toch allemaal aan het doen was. ben wel blij dat ik dat alvast gedaan heb. anders moet ik er echt zo voor terug komen. nu was het nog net ff of ik voorjaars schoonmaak hield. kwam wel twee muisen tussen mijn dekens tegen. ik gillen, zij ervandoor. gelukkig kwam inge, die heeft de rest van de dekens eerst even geschud. ik schijt echt in mijn broek voor muizen!!!! mav en first hun stalletje lekker gemest. dus met een opgeruimd gevoel naar huis. jemig wat zal ik dat gaan missen!!!!!!
Wanneer wordt Mav opgehaald?
_sandra schreef:vanmiddag met een dubbel mijn kastje en dekenkist opgeruimd. wilde ik doen voor mavantos weg is. had alles eerst voor mijn stal neergelegd. mav vond het maar raar. hing de hele tijd met zijn hoofd naar beneden om te kijken wat ik toch allemaal aan het doen was. ben wel blij dat ik dat alvast gedaan heb. anders moet ik er echt zo voor terug komen. nu was het nog net ff of ik voorjaars schoonmaak hield. kwam wel twee muisen tussen mijn dekens tegen. ik gillen, zij ervandoor. gelukkig kwam inge, die heeft de rest van de dekens eerst even geschud. ik schijt echt in mijn broek voor muizen!!!! mav en first hun stalletje lekker gemest. dus met een opgeruimd gevoel naar huis. jemig wat zal ik dat gaan missen!!!!!!
Shenavallie schreef:_sandra schreef:Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt:
Wat ruikt je haar lekker!
De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt:
'Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!'
Dit herhaalt zich een aantal dagen.
Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
'Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele belaging!'
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd:
'Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?'
Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
'Omdat die hufter een lilliputter is!'
Geweldig!!!!
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Heb ik weer: zou m'n paardenspullen uitzoeken en kwam een tas met allerlei dingetjes tegen. Zit er een pot met Stockholmer-teer in, waarvan het deksel is open geklapt... Alles onder die troep! Nu vind ik het op zich heel lekker ruiken, maar ik ruik nu werkelijk niets anders meer...!
oh ships, dat ken ik. heb ik in willie haar kastje een x gehad. blijf je nog wel ff tijde ruiken ook!!!
ATE schreef:_sandra schreef:vanmiddag met een dubbel mijn kastje en dekenkist opgeruimd. wilde ik doen voor mavantos weg is. had alles eerst voor mijn stal neergelegd. mav vond het maar raar. hing de hele tijd met zijn hoofd naar beneden om te kijken wat ik toch allemaal aan het doen was. ben wel blij dat ik dat alvast gedaan heb. anders moet ik er echt zo voor terug komen. nu was het nog net ff of ik voorjaars schoonmaak hield. kwam wel twee muisen tussen mijn dekens tegen. ik gillen, zij ervandoor. gelukkig kwam inge, die heeft de rest van de dekens eerst even geschud. ik schijt echt in mijn broek voor muizen!!!! mav en first hun stalletje lekker gemest. dus met een opgeruimd gevoel naar huis. jemig wat zal ik dat gaan missen!!!!!!
tja wat kan ik hier op zeggen
geef je ff een dikke knuffell