Kendera schreef:deniejs schreef:Sneeeeeuw Oohw... zeg dat dan Je springt wel van de hak op de tak hoor Denies Ja dat is mn specialiteit
Morgen beginnen ze bij ons thuis met het plaatsen van het bad... heeeeeeerlijk!Hopelijk is vrijdag alles klaar en kan ik het weekend beginnen met een warrem badje
zeg.. ik heb vandaag lekker geshopt paar coltruien, broek en wat andere truitjes en een thermoshirt, dus laat t maar lekker vriezen, hahaha!
lekker een bad!hebben we ook, in het begin ging ik er nog wel vaak in, maar nu niet echt meer.. maaaaaaar t is heeerlijk!
loveseben schreef:Zo Vanes, dan kom ik bij jou lekker badderen Dat heb ik dan wel verdiend als ik Ober heb gedaan Ik vind het een goeie deal!(en hij staat nu zwart op wit, dus kom je er niet meer onderuit )
Kendera schreef:loveseben schreef:Zo Vanes, dan kom ik bij jou lekker badderen Dat heb ik dan wel verdiend als ik Ober heb gedaan Ik vind het een goeie deal!(en hij staat nu zwart op wit, dus kom je er niet meer onderuit )Das dan alleen als ik bij Niek blijf he
Banjer schreef:anders mag je hier ook wel komen badderen hoor Kel! Ja hallo, dat ga ik helemaal niet redden Zeker niet door de sneeuw met scootmobiel.....vroem vroem
Jep, dan is het zo erg dat ik de weg ook niet meer over durf Mirjam heeft ook een bad... zal ik vragen of het voor haar ook geld?
Haha, is goed Nes Ik ga nog een bakkie thee doen en dan ook naar mijn mandjeTrusteh dames en wish me luck