Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:27

Bij zadelen kostte het enigszins wat overredingskracht om halster om te doen, maar daarna ging het prima! Ik schrok op een bepaald moment nog harder van Aad dan Arie deed! Haha! Was een correctie van Aad op het gedrag wat Arie vertoonde, echter corrigeerde ik hem ook wel!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:07

Dan was je wel erg geconcentreerd bezig of Aad kwam heel stilletjes binnen :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:22

Aad stond in de stal naast mij uit te mesten......

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:52

Oh aha! Dan was je gewoon geconcentreerd :-)
Mensen wat heb ik ongegeneerd heerlijk lang uitgeslapen! Ik schrok om 1030 wakker heeeeerlijk : :z

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:59

Dat viel wel mee hoor! Maar de manier waarop Aad Arie vanuit die stal wilde corrigeren had ik absoluut niet aan zien (of eigenlijk horen) komen......

En lekker hoor, zo uitslapen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:11

Oh ok, ja als het zo onverwachts komt :-)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:47

Haha, Aad altijd net zijn 'ik hoor je niet schreeuwen'. Uhh nee, waarom zou ik?

Lekker hè Antoinette. Ik werd om 09.00 wakker. Ook heerlijk, want normaal word ik altijd voor half 8 al wakker. Daarna ik nog een uurtje mijn ogen dicht gedaan.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:49

Lekker Sas :-)
Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:35

Als je werken leuk noemt... Ik mocht weer aan het werk. Morgen naar Artis, beestjes kijken.
Jullie hebben dus heerlijk geslapen en verder nog iets gedaan?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:20

Oh heeft Mazzel morgen een dagje vrij? Leuk hoor aapjes kijken, Artis is een leuke dierentuin :-).
Nou ik was met Jock aan het wandelen toen mijn schoonmoeder belde, die waren in Noordwijk dus daar ben ik nog even mee naar het strand geweest om te wandelen.
Verder boodschapjes gedaan en zit nu Shrek te kijken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:18

Ik weet niet, de eigenaresse zou nog kijken wat ze ging doen, misschien met iemand anders rijden. En anders heeft hij geluk morgen (of pech dat hij zijn wekelijkse kar-uitje mist). Artis is alweer lang geleden, dus ik ben benieuwd. Ik zal me er vast wel vermaken.
Gezellig dagje dus gehad en shrek is leuk ja, maar ik heb hem al te vaak gezien.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:29

Heb niet zoveel gedaan vandaag. Beetje opruimen en boodschapjes!
Had vanmiddag een kamikaze-zelfmoord vogel op mijn balkon. Was zo tegen mijn raam gevlogen.....daarna zag ik een tweede vogel vliegen, dus denk dat ie achtervolgd werd. Schrok me echt lam en was bang dat vogel het loodje had gelegd op balkon....echter deed ie het nog en is uiteindelijk na een minuutje of twee weer weggevlogen......pfffffffffff

Veel plezier morgen in Artis Wendy!
Mochten de anderen toevallig in de middag nog in Leiden zijn, om 14.30u start de 10km :o !
Mijn paps en mams komen uit zeeland *\o/* nemen fietsen mee en willen me ergens halverwege de route aanmoedigen en bij de finish. Mijn eerste loop waar ik echt publiek heb die voor mij komen *\o/* *\o/* !

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:48

Ohh Milou wat leuk zeg, dat je ouders ook komen om je aan te moedigen :-)
Ja vogels met zelfmoordneigingen heb je liever niet in de buurt...

Vanmiddag stond mijn schoonmoeder ineens op de stoep, ben ik niet zo goed mee maar het was oprecht gezellig dus dat was gewoon leuk :-)

Vanmiddag mijn zwager aan de telefoon gehad. Mijn zusje wordt 2 juni 30 en hij wil een surprise etentje organiseren, heel erg leuk echter ben ik de eerste week van juni in Duitsland voor een beurs, ik heb gevraagd of het etentje niet het 2de weekend van juni plaats kan vinden. Ik wil er nl heel graag bij zijn maar hij deed daar wat lastig over omdat het etentje in haar verjaardagsweekend plaats MOET vinden :( . Sorry moest even luchten, heb wel gevraagd of hij ajb rekening met me wil houden, het is niet dat ik niet wil komen het gaat gewoon niet ivm werk. Ben ik onredelijk?..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:58

Fijn dat je gezellige middag had met schoonmama!

Enne, over dat etentje. Tja, als jij in Duitsland zit, dan wordt het lastig. Is er een reden dat het perse in het verjaardagsweekend moet? Lijkt me dat je toch wel een goed excuus hebt om te vragen of het een weekend later kan......
Maar ja, heb het idee dat mensen het toch altijd minder snappen als ze zelf niet met wisselende werktijden te maken hebben......hoop da het alsnog het weekend daarna kan!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 00:06

Nou, de reden is dat het 'leuk' is om het in dat weekend te laten plaatsvinden.
Mijn zwager werkt ook onregelmatig daarom was ik ook redelijk verbaasd over zijn reactie.
Kijk als ik mijn werk zou kunnen ruilen zou ik dat doen maar dat gaat zo last minute gewoon niet.
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik volgende weekend (en alle andere weekenden in juni) gewoon kan dus ik hoop dat hij daar rekening mee houdt.
Mischien loop ik gewoon te zeuren maar dit zijn gewoon dingen waar ik van baal en even kwijt wil (sorry :+ )

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 00:20

Geeft niet hoor, mag je best spuien! Hoop dat het op een fijne manier opgelost wordt!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 00:27

Dankjewel! Fijn om even bevestiging te krijgen.
Ik wacht gewoon even af, ik hoop ook dat het gewoon het 2de weekend van juni kan, wil er wel graag bij zijn!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 01:13

Lastig Antoinette. Hopelijk komen jullie eruit met z'n tweeën!
Ik zag je nog vanmiddag met Jock aan de rand van het bos. We toeterden nog ;)

Ben vanavond met een vriendin naar Hoofddorp geweest, andere vriendin woont daar. Maar wat een rotzooi hier in de buurt! Oprit A44 bij Voorhout was dicht, dus wij denken slim te zijn en gaan er bij het Transferium in Leiden op, bam, zo de file in. Meer dan een uur vast gestaan op het stukje Leiden- Voorhout. Daar moesten we er weer af, rest van de A44 was dicht. Uiteindelijk helemaal omgereden via Lisse en Nieuw Vennep. Conclusie: bijna 2 uur onderweg naar Hoofddorp! Alle Jezus :') gelukkig was het verder wel een gezellige avond!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 06:22

Das poedersuiker Antoinet, zou zeggen dat het ook wel het weekend ervoor of erna kan... Op de dag zelf is natuurlijk wel het leukste (maar dan zou ze het ook weer juist verwachten :P).

Sas, wowww is het weer zover op de A44..... Hebben ze daar soms nog een lijk gevonden :'). Gelukkig was het wel gezellig!

Veel plezier in Artis Wendy! Lijkt me ook wel weer is leuk dagje dierentuin, Leon en ik willen nog steeds naar Blijdorp maar wachten op mooi weer :\.

Milou: Jammer dat ik niet in de buurt ben, anders had ik je ook wel even speciaal komen aanmoedigen! Van mn moeder dr hardloopgroep doen er ook veel mee dus had ik er wel voor jou gaan staan en mn moeder voor haar club ;).

Zowww en ik kon niet uitslapen vandaag :'). Ben echt achterlijk vroeg wakker :P. Ach kan ik weer even diehard studeren.... Vanmiddag hebben we weer Tinte concours waar vriendin van Leon met twee paarden start, gister had ze een mooie score van 180 en 195 in het M1. Altijd leuk twee jury's :P.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 09:39

Wow Saskia! Dat is nog eens sightseeing! Ja, a44 is dit weekend afgesloten!

En Esther, jeetje, wat ben jij vroeg op zo op de zondag!!! Veel plezier iig vanmiddag!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:05

Es, wachten op mooi weer? Succes :')
Je bent inderdaad wel erg vroeg wakker, veel plezier vandaag in elk geval.

Milou, succes vandaag! Wordt een sportief dagje voor je.

Ik ga zo maar weer eens naar de fitness.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:23

Hey Sas dus jij toeterde! Ik dacht wie is dat nu?? Fans?? :+
A44 is idd dicht, had de borden zien staan dus ik had al wijselijk besloten de weg te vermijden en dat is maar goed ook zo te horen! Je had beter met de trein kunnen gaan..

Es dat zijn geen tijden hoor voor de zondag! Ja 2 jury's, ik vind de verschillende comentaren op de protocollen dan ook altijd wel grappig om te lezen..

Milou, zet em op je kan het!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:00

Fans ja! :))

We hadden beter gelijk via Nieuw-Vennep kunnen rijden, dan waren we er zo geweest ;) . Ze hadden ook wel even een bord bij Leiden mogen zetten.... Hahaha.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:42

Ja dat was wel handig geweest..

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:29

Antoinette, ik vind niet dat je onredelijk bent. Ik snap best dat het leukst is in het weekend. Maar als jij er graag bij wil zijn, kan en iedereen kan gewoon, dan kan het toch best weekend later? Zou aardig zijn als hij daar rekening mee houdt. Het is ook niet iets wat je even verzet. Hopelijk kunnen jullie het oplossen.

Milou: hoe is je 10 km gegaan met publiek? Ik vind het al knap dat je zo'n stuk kan hardlopen.

Sas: in 2 uur fiets je nog van noordwijk naar hoofddorp :P Wij hebben vandaag wel stukje A44 gehad van Weteringbrug/Lisserbroek naar de A4 /Amsterdam, aangezien de toerit naar de N207 hier ook al afgesloten is. Dan is A44 maar klein stukje om. Helaas alleen vanaf Amsterdam hadden ze hele A44 afgekruist en afgezet, dus maar toeristische route via Weteringbrug gehad. Leuk dorp dat Nieuw-Vennep :P

Es, dat is lekker vroeg, hopelijk heb je nog wat kunnen studeren zo vroeg. En hopelijk gaan de proeven goed.

Artis was erg leuk, voor mij al lang geleden. En het was lekker druk. Via mijn werk kaartjes gekocht en daarbij zaten ook bonnen voor koffie/thee met wat lekkers en bon van 3 euro. Dus tot 2x toe lekker thee en koffie gedronken, even wat warms. Echt weer voor ijsje was het niet. Maar wel mooie dierentuin. Nu foto's nog uitzoeken, dan gooi ik er wel wat online.