Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lala_Laura schreef:Ja vanavond weer naar champie
Hij kon het wel goed vinden samen met Amber in de bak maandag. Ze waren rotjes en vuurwerk aan het afstreken bij de boederij aan het einde van het stukje waar de paarden staan. Nou ik dacht echt van daar gaan we maar Amber en Champ gedroegen zich perfect en reageerde er nauwlijks op.
Ja ze keken beide even op maar daar was ook alles mee gezegd
)
Princesspres schreef:nog iets van mr. Wok gehoord?

haha.
AnitaJoeri schreef:zo dierenartspractijk vanochtend gebeld voor inenting en hij belde een uurtje geleden dat hij in de buurt was,dus hebben ze direct gehad.Lekker ben ik er maar weer een jaar vanaf.
Joepi was trouwens superbraaf.Hij leert het nog eens.
) amber2202 schreef:AnitaJoeri schreef:zo dierenartspractijk vanochtend gebeld voor inenting en hij belde een uurtje geleden dat hij in de buurt was,dus hebben ze direct gehad.Lekker ben ik er maar weer een jaar vanaf.
handig dat ik dit lees..
ik moet ff kijken wanneer amber moet ! (voordat het dalijk een jaar geleden is)
amber2202 schreef:AnitaJoeri schreef:zo dierenartspractijk vanochtend gebeld voor inenting en hij belde een uurtje geleden dat hij in de buurt was,dus hebben ze direct gehad.Lekker ben ik er maar weer een jaar vanaf.
handig dat ik dit lees..
ik moet ff kijken wanneer amber moet ! (voordat het dalijk een jaar geleden is)

_Dominique schreef:hoi hoi!
ben er ook eens weer, zo druk met school!
vanochtend uit het lokaal gehaald door afdelingsleider
kwam er op neer, dat als ik nog 1x grote mond heb, of eruit word gestuurd, ik geschorst word
wel klote..
hoe ist met jullie?

hihi..