Niet zo piepen Lucy Jij was vndaag vrij terwijl ik van half 10 tot half 4 op school zat te suffen Morgen ben ik vrij maar oke Ik moet morgen ook de hele dag leren, dus ook geen leuk vooruitzicht...
Jah dat wis ik wel, dat had me moeder gezegd En buiten dat kijken wij tog altijd hollands got talent (deze vrijdag keek ik niks want Kees had de tv gejat)....maar het is bijna 21.55 Ga nu Animal Cops Houston kijken..
klopt moon, je kan beter blijven zitten dan eraf stappen want dan geef je haar haar zin. Het is nu nog dit kleine stukje wat nou als ze het op meerdere stukken gaat doen?
haha, wat heb ik een goed rooster vergeleken met jullie xD morgen van 9.15 tot 13.05 maar is deze week wel uitzondering hoor, moet volgende week ook weer tot 4uur. maarja, k zit in examen klas dus heb veel vrij, maar moet dan ook veel leren voor mn SE's en boeken lezen enzo..
want ik wil eigenlijk dit jaar wel overal een 8 op staan als dat kan, want dan kan ik met mn examen makkelijk een 6 of 5 halen
maar dat moet wel lukken (behalve duits) want stond vorig jaar ook bijna allemal 8en of hoger, en toen leerde ik niet eens xD en dat ga ik dit jaar wel doen, dus hoop op een 7 op duits
zou ook wel iets met dieren willen ofzo, maar ben bang dat ik dan later al helemaal geen baan kan vinden ofzo xD en vind horeca ook super leuk, dus ik denk dat dit m word