en hoeveel minpunten had je?
wel raar dat je op school moet komen dan, of wat doen ze met die afsluiting?

lekker veel vragen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze heeft al paar dagen geen medicijnen meer en hoest niet meer en ze loopt mee met ponykamp.
En ze heb even op Frutti gezeten en hij zit héél erg lekker zei ze, maar hij rent idd snel weg als je je handen beweegt oid 
En ik zat op een klein paardje, die héle schattige kleine ponyhoefjes heeft
Maar ze kan nogal drammerig zijn als ze niet wil dressuren, dus dat was nog even een uitdaging, met z'n 10en in een bak. Olijkje schreef:Ah het is nu echt vetlaat en ik moet morgen naar school en dan savonds feestje en zaterdag vroeg op en heeeeeeel laat weer thuis en naar bed voor de zwarte cross en dan zondag op JT.
Ik zou echt moeten gaan slapen maar ik wil die film gewoon afkijken.
waarom heb ik toch zo weinig discipline...

Denk maar aan je heerlijke bedje en aan dat feestje morgen en je kan nu nog beetje goed slapen en kringen ontlopen 

suikermeisje schreef:Sanne, Claire en Doriet,
waarom stelen jullie niet Barney van Veerle,
die moet toch extra behandelingen dus kun je veel mee klieren

Olijkje schreef:Ik geef je er een! Gratis en voor niks! Kijk maar in mijn profiel, en dan bij barney.
Datjaa schreef:suikermeisje schreef:Sanne, Claire en Doriet,
waarom stelen jullie niet Barney van Veerle,
die moet toch extra behandelingen dus kun je veel mee klieren
Ach Thamar, die hoef ik niet te stelen, die kreeg ik al!Olijkje schreef:Ik geef je er een! Gratis en voor niks! Kijk maar in mijn profiel, en dan bij barney.

Olijkje schreef:Ik kreeg mijn rapport over de post vandaag, omdat ik blijf zitten.. Blijkbaar willen ze het dan niet op school geven ofzo, moet morgen alsnog naar school voor de afsluiting.
xkimmmx welk lied hadden jullie? Of zat jij wel bnij sanne in de jt?
We hadden een liedje op viva hollandia geschreven!
De bokkende JT'er zullen het ons vertellen