Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
taverno schreef:Het is hier echt heftig in het weekend.Ik heb vandaag gewerkt en het was best druk maar ik heb me opgegeven voor de kur op muziek.![]()
En Xantha ook op het lijstje gezet met toestemming van Debby![]()
Tence mocht zich uitleven in de binnenbak maar die wilde niet lopen voordat hij eerst uitgebreid had liggen rollen.hij ziet er nu ietwat grijs uit.
maar ik moest wat met dat ***weer.) En meneertje ging rollen.. Hij is nog steeeds bruin ipv wit!
taverno schreef:Het is hier echt heftig in het weekend.Ik heb vandaag gewerkt en het was best druk maar ik heb me opgegeven voor de kur op muziek.![]()
En Xantha ook op het lijstje gezet met toestemming van Debby![]()
Tence mocht zich uitleven in de binnenbak maar die wilde niet lopen voordat hij eerst uitgebreid had liggen rollen.hij ziet er nu ietwat grijs uit.
.
... Maar op de lijst staan er nu een stuk of 10 en ik heb er nog zo'n 5 waar ik verwachtingen van heb

. Had vanochtend een afspraak maar kon echt mijn bed niet uitkomen.
. Ik maak dus een kale salade, met allemaal schaaltjes op tafel met vulling, paprikasoep en brood, anders weet ik het ook niet meer.