mntj schreef:hoi jeanette lekker aan het mee lezen???
Wie is Jeanette Mntj?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:Fijn dat jullie hebben genotenhoi hoi we hebben weer een top weekend gehad
zo goed verzorgt en zo super leuk
ff weg van de zorgen was alleen s nachts heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koud lag te klappertanden
maar volgend jaar gaan we weer
leuke mensen ondmoet veel gelachen
echt top
ben ook vanaaf ff bij me pa geweest die was beetje down maar blij dat we het fijn hebben gehad
had tussen door ff naar huis gebeld
dus wist dat het wel ging
ben nu best heel moe maar slaap nooit echt vroeg
mntj schreef:Heerlijk he, wij waren gisteren ook lekker in de tuin bezig. Zijn begonnen met de hekken in de olie te zetten en Erik gaat vrijdag beginnen met het terras op te hogen. En dan....heel misschien toch beginnen aan een buitenkeuken. Heb het plan al een tijdje in m'n hoofd, maar het is nogal wat werk. Erik wil het wel, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Niet te veel van de buitenkeuken voorstellen hoor, gewoon een afdak aan de schuur met daaronder kastjes met de gas BBQ erin.hehe. weer wat extra's in huis gedaan. morgen maar het echte werk.
lekker plantjes in mn tuin gezet.
bijna af.
op nieuw gras en mnn tegels verhogen haha.
maat ach dat wordt gewoon volgend jaar.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:wel saai hier, is iedereen druk aan het werk??
san weet ik. die had het weer druk met knippe.
voor de vakantie moeten wij ook nog ff een afspraak maken hoor.
mik pestte me van de week weer voor grijze.
Ik moet ook zo nodig naar de kapper,uitgroei van bijna een halve meter en een bos krullen die getemd moeten worden.

meelen schreef:Ron en ik zijn vandaag weer opa en oma geworden.![]()
De koolmeesjes vliegen met lege eierdopjes het hokje uit.
Gisteren is de laatste dood gegaan.
LIQUITA schreef:mntj schreef:Heerlijk he, wij waren gisteren ook lekker in de tuin bezig. Zijn begonnen met de hekken in de olie te zetten en Erik gaat vrijdag beginnen met het terras op te hogen. En dan....heel misschien toch beginnen aan een buitenkeuken. Heb het plan al een tijdje in m'n hoofd, maar het is nogal wat werk. Erik wil het wel, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Niet te veel van de buitenkeuken voorstellen hoor, gewoon een afdak aan de schuur met daaronder kastjes met de gas BBQ erin.hehe. weer wat extra's in huis gedaan. morgen maar het echte werk.
lekker plantjes in mn tuin gezet.
bijna af.
op nieuw gras en mnn tegels verhogen haha.
maat ach dat wordt gewoon volgend jaar.
Dit is een beetje wat ik bedoel;

meelen schreef:meelen schreef:Ron en ik zijn vandaag weer opa en oma geworden.![]()
De koolmeesjes vliegen met lege eierdopjes het hokje uit.
Helaas hebben de meesjes het te koude voorjaar niet overleefd.Gisteren is de laatste dood gegaan.
Als Ron thuis komt straks gaan we het hokje maar leeg halen, en hopen dat ze nog een nieuw nestje gaan maken. Dat kan nog wel.
Zal de hond ook meteen even lekker borstelen en de haren voor de meesjes ophangen, dan helpen Beau en ik ze ook weer een beetje op weg.![]()
Vorige week heb ik voor het laatst op kantoor overgewerkt, dus had ik vandaag echt weer eens m'n oude vrije dag. Heb daar ook heerlijk gebruik van gemaakt door uit te slapen, in de tuin bezig geweest. Een bloeiende vaste plant uitgedund, en er een stukje van op onze doodgebeten begraafde poes gezet.
Eindelijk gaat het mooi weer worden, lekker buiten spelen![]()
@Nicole, verkopen jullie nestkastjes met infra-rood webcam? En wat kosten die dan?
Nicole1995 schreef:Wij verkopen geen nestkastjes met infra rood helaas.Kan wel eens informeren bij me collegaatje die dat besteld of het in het assortiment zit van die leverancier en wat het kost als je dat leuk vind?
@Liquita,wij verkopen ook die buiten keukens.
.....althans voor ons niet, hihihihihi.