Jaa, Princenhage is leuk Niet heel moeilijk, zeker de B pony's niet. Wel heel leuk terrein, lekker afwisselend dan grasveld, dan akkeland, dan 'bos'. Springen is ook erg mooi, dressuurterrein is op akkerland en een beetje zwaar maar ook prima te doen
ja had het over vraagprogramma dat er alleen paarden op stond, maar nog even goed overleggen met mijn pa. Want die zat nog een beetje te zeuren, maar lukt me wel om hem over te halen
Meurning! Gefeliciteerd nog met je winstpunten en prijzen Jetske! Wel balen dat je springen niet fijn ging Gefeliciteerd met je punten en titel Jill! Gefeliciteerd met je verjaardag Shanty!!!!!
Ik ga zo even een rondje Vlietlanden doen. Morgen ga ik naar de oefencross bij Alice, en dan aankomend weekend de Vlietlanden. Het is nog maar de vraag hoe het gaat, want Vorstin staakte zondag zelfs tijdens mijn dressuurproef. Ze ging midden in mijn proef stilstaan en wat ik ook deed, ik kreeg haar geen pas naar voren. Ik heb dus afgegroet. Echt balen. Mijn instructrice heeft alles gezien, en die denkt dat ze afslaat als ze vindt dat ze te hard moet werken. Vorig jaar was ze ook zo vervelend met buitenrijden. Toen hebben we alles geprobeerd, maar uiteindelijk was het opgelost doordat mijn instructrice haar 1 keer aan heeft gepakt.
Je moet blijven zitten met springen het Dyanne niet zelf vliegen Naja, moet vandaag ook nog maar trakteren omdat ik er vorige week vanaf gevallen was
Leuk Damelza!
Dankje Shanouk
Wat vervelend dat ze nu zelfs met dressuur in de staak gaat. Anderhalf jaar terug ging die van mij ook in de staak als ze het te moeilijk vond worden (alleen ging zij dan steigeren en er met een vliegende vaart vandoor..) Ik hoop dat je snel een oplossing vind zeg! Heel veel plezier met de vlietlanden vandaag, en succes en plezier morgen en natuurlijk met de vlietlanden!