!!!!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ga je ook
En je hebt goed gereden gister.
en ook jij hebt super gereden.

Ahtnamas schreef:Ik ben pissig.... mijn vader heeft teveel gezopen... kotst in een bak (die ik net op tijd gepakt heb).... besluit daarna de bak zelf op te tillen om weg te gooien (ik gil... zet neer zet neer....) en ja hoor... GVD flikkert ie een paar keer bijna om en zit er kots in mijn gymp!! Heel fijn want wij hebben morgen schoolreis.... echt hier is het laatste woord nog niet over gezegd... wie is hier nu het kind?? (sorry... weet dat dit niet de goede plek is om dit neer te zetten maar moet het even kwijt)
Manon_S schreef:Beau is vandaag om 7 uur overleden, waarschijnlijk aan kanker.
Ze ging razend snel achteruit zodra mijn moeder terug kwam uit Turkije.
We wilden morgenochtend met haar naar de dierenarts, omdat ze snel achteruit is gegaan en een zware ademhaling had..
Het leek net alsof ze de hele week het heeft volgehouden in de hoop dat mijn moeder zou komen, net wanneer mijn moeder thuis was,
viel ze inelkaar en kon ze niet meer lopen. Mickey blafte nog naar haar toen het over was, volgens mijn moeder was het heel naar om te zien.
Zelf was ik hier (gelukkig) niet bij, ik was bij Slash en Dotje.
Mickey is helemaal van streek net als ons, hij kent Beau natuurlijk al vanaf de 1e dag dat hij hier bij ons is..
Ze is net 9 jaar geworden.
Beau, we gaan je ontzettend missen!!
De nieuwste foto van Beau, 2 weken geleden gemaakt:
Hier, toen ze elkaar nog maar 1 dag kenden, Mickey als pup, en Beau als ''oppasmoeder''.
Moet even kijken hoe dat zit op zonnehoeve met wedstrijden enzo. En natuurlijk even overleggen met de eigenaren.
is wel leuk als je af en toe een sprongetje kan pakken.
claudiaaB schreef:Mel : Ik wil wel wedstrijden met haar gaan rijdenMoet even kijken hoe dat zit op zonnehoeve met wedstrijden enzo. En natuurlijk even overleggen met de eigenaren.
Leuk dat je op haar paard mag springenis wel leuk als je af en toe een sprongetje kan pakken.
Heel veel succes met je examen! ik heb ook mijn laatste
En dat het nu zo fijn gaat met rijden. Zou wel heel leuk zijn als je wedstrijdjes met haar zou mogen rijden! 

Hahaha, ik droomde vanacht dat ik de buitenbak binnen kwam. Bij ons op de manege. Met Valentino. En dat ik ineens iemand mijn naam hoorde roepen, en toen zat jij daar op Djinn
hahaha, ik weet echt niet waarom ik dat nou weer gedroomt heb
Hihih.. claudiaaB schreef:Jaa idd![]()
Ik zie nu pas je profielecht leuk gedaan ! en leuke fotos
Valentino heeft echt een leuke uitstraling
vooral met springen straalt hij helemaal
Maar ik vind het echt grappig dat ze op de Zonnehoeve staat. Want daar staat Amore nu ook.