Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splinter schreef:ja ik denk dat het een hoop scheelt, ben erg benieuwd vanavond!
ruitje schreef:Jarrah: als jij voor mij een kabouterpak regelt ga ik wel mee hoor hahahah![]()
Well lag er uit bij de kortebaan..... Echt balen, was wel heerlijk weer daar, had wel langer willen blijven
Citaat:Deelname aan de actie gebeurt op de volgende manier:
Kom op één van de bovenstaande data met jouw personenauto/motor naar de aangegeven
locatie binnen het aangegeven tijdstip. Zorg dat je geheel verkleed en liefst ook geschminkt
bent in de stijl van het op die dag geldende thema. Meld je binnen de tijd aan, wacht op je
beurt, klim op het podium, ga op de foto. Je ontvangt dan een ticket waarmee je meteen
ter plekke zelf eenmaal gratis Shell FuelSave Euro 95 of Shell FuelSave Diesel kunt tanken
met een maximum van 50 liter. Karakteristieke kledingkenmerken van de diverse thema’s zijn
onder meer:
Bruidspaar
• Bruidegom: herenkostuum (pantalon en colbert), hoed, corsage
• Bruid: trouwjurk, bruidsboeket, sluier
Kabouter
Puntmuts, baard, zachte (punt)laarzen, slobberbroek of tuinbroek
ruitje schreef:Hahah, nou dat hangt er een beetje vanaf wanneer je een 'kabouter' ben, hoe ver moet je gaan om die benzine gratis te krijgen?
Straks sta je daar en dan wordt je afgekeurd als kabouter, dat wil je toch ook niet meemaken
jarrah schreef:ruitje schreef:Hahah, nou dat hangt er een beetje vanaf wanneer je een 'kabouter' ben, hoe ver moet je gaan om die benzine gratis te krijgen?
Straks sta je daar en dan wordt je afgekeurd als kabouter, dat wil je toch ook niet meemaken
Hahaha ja daar heb ik ook al over nagedacht, maar dat kan ik vast wel ergens vinden op internet... ik ga wel even speuren