Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Iriis_ schreef:Moooie foto's [naam]! Wie heeft die gemaakt?!
, op het klimduin daar, echt een supermooie omgeving, de duinen. Als je intypt bij google duinen van schoorl, wedden dat je dan allemaal mooie plaatjes krijgt, nou, daar wandel je dan dus doorheen
Iriis_ schreef:Waarom lach je eigenlijk niet met je mond open??

? Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:Waarom lach je eigenlijk niet met je mond open??
Omdat ik toen een bek vol scheve tanden had
Astor schreef:Mel berlijn klinkt er leuk zo te horen
Maar wel weinig geslapen he meis?
Je hebt het dus wel naar je zin gehad?
En wat leuk zeg dat je daar nog een ruitersport winkel hebt kunnen vinden hahaaaha

Astor schreef:E: Ik vind wel dat je wat uitgebreider moet lachen hoor
Lijkt nu echt een beetje fake lachje hahaah!

. Dan durf ik tenminste écht te lachen
daar zijn het ouders voor. DIe zijn op deze aarde gezet om te zeuren en zich overal mee te bemoeien
haha Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:
Omdat ik toen een bek vol scheve tanden had
Hoelang geleden is dat dan ?
Annie_ schreef:ja zie je wel![]()
De fotos kwamen me bekend voor had je die van achter ooit,
een keertje eerder geplaatst?
fallenangel3 schreef:@ Mel, over je msn naamdaar zijn het ouders voor. DIe zijn op deze aarde gezet om te zeuren en zich overal mee te bemoeien
haha

fallenangel3 schreef:@ Mel, over je msn naamdaar zijn het ouders voor. DIe zijn op deze aarde gezet om te zeuren en zich overal mee te bemoeien
haha
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Mel berlijn klinkt er leuk zo te horen
Maar wel weinig geslapen he meis?
Je hebt het dus wel naar je zin gehad?
En wat leuk zeg dat je daar nog een ruitersport winkel hebt kunnen vinden hahaaaha
Heel weinig geslapen!
Ja, was wel leuk!
Ja, ik zei tegen me vriendin.. ik moet en zal een ruiterzaak vinden!
En niet veel later kwamen we een bord tegen met een dekje erop (VET mooi roze dekje!!!!!!!!)
Ik zeg 'Jaa! Dat gaan we zoeken!!'. Bijna een halfuur lopen zoeken!

Annie_ schreef:fallenangel3 schreef:@ Mel, over je msn naamdaar zijn het ouders voor. DIe zijn op deze aarde gezet om te zeuren en zich overal mee te bemoeien
haha
de mijne nemen dat echt te letterlijk
En hebben die regel uit hun hoofd geleerd