Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er was ooit een functie dat je kon zien hoeveel procent je post in welke fora. Jammer dat die foetsie is, want als ik nu op je naam klik loopt bokt vast

Het uur ervoor was hij al zonder zadel gereden, en tja dan gaan we die er natuurlijk niet weer op doen. Boy zit gigantisch lekker, dus dat was wel een leuke verrassing. Verder balkjes gestapt en draaft en wat om paaltjes heen gedraaid. Was wel weer eens iets anders
Ik heb Boy na zo'n les natuurlijk wel even uitgebreid bedankt
Volgende week als het goed is mijn laatste les...
. Heb uitgerekend dat mijn laatste les zelfs tot de wedstrijd is (dus moet ik nog een les na de wedstrijd rijden omdat de lessen dan niet doorgaan).
. Als ik op eigen berichten druk krijg ik 300 en nog wat, maar dat klopt niet want heb al 490 'zinvolle' berichten...
). Maar de eigenaar van stal heeft ook al gezegt de paarden staan op eigen risico in het land en als ze daar over begint dan moet je mij erbij halen want dat moet ik echt niet hebben!
. Ben veeeeeeeeeeeel later dan jullie op bokt gekomen en heb dr nu al zoveel
.
. Maar ik vind m nog leuker geschoren
. http://link.marktplaats.nl/205407675. Had het al gezien en vond het wel grappig... is het niks voor mazzel
.
Fijn gereden.
. En volgens mij komt dat ook wel een beetje over met het idee hoe die geschoren moet worden
. Met zn rug nog bedekt en wel zn borst en buik...
.
. En ach Mazzel is toch ook een ster
.