Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
goedenmorgen ,
. Maar wel mooie tatoo !
Waar dat dan vandaan kwam ?!
En Biz is toch het therapie paard
Ik zal hem vertellen dat ie heel braaf moet zijn. En dan ie alleen maar hoeft te stappen en een beetje draven. Heel relaxed dus

maar moet vanavond naar huis
... het is hier best druk, dus ga weer verder
Heb nu nog 4 behandelingen staan
(had een cadeaubon gehad van vorige baas toen ik daar 5 jaar in dienst was) Over 6 weekjes mag ik weer
Ik ga naar de fysio van Natas/Am, ben benieuwd
hoe langer ik eraan denk.. hoe kwaader ik word... Die ene trui die ik van hem heb liggen, stuur ik wel per post op....
woewa schreef:hoi hoi ben weer thuis was super in hengelo![]()
vanmiddag naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn mri scan benheeel benieuwd![]()
denk vanavond ff met mams mee naar stal![]()
?????
woewa schreef:voor mijn knie

Denk maar zo, hij was je gewoon niet waard! Ook al blijft het rot natuurlijk en zeker de manier waarop het gegaan is. Ik zou niet eens de moeite nemen om die trui per post te sturen. Je hebt toch ook een prullenbak!!!!!!!!!!
spettertjuh schreef:Hallo allemaal
Zo ben weer even op bokt.
Marieke niet teveel in een keer willen he met je been. Voorlopig wordt het voor jou alleen nog maar eventjes op Diddlepony hobbelen, is net groot genoeg voor jou en niet zo hoog dus als je dan per ongeluk weer valt.......![]()
Damber wat een ontzettende rotstreek van je ex......Denk maar zo, hij was je gewoon niet waard! Ook al blijft het rot natuurlijk en zeker de manier waarop het gegaan is. Ik zou niet eens de moeite nemen om die trui per post te sturen. Je hebt toch ook een prullenbak!!!!!!!!!!
![]()
De graaskorf heb ik nog steeds niet. Krijg hun ook niet te pakken en ze reageren ook niet op de mail. Erg vreemd.....maar ik blijf het proberen.![]()
Morgen en maandag lekker vrij......heerlijk ff uitslapen!
Marieke_ schreef:Van het weekend ga ik auto rijden op de zandweg. Allemaal opgepast dus
Binar schreef:Gisteren bij de fysio/manueel geweest en mijn nek en rug zitten wat vast. ben dus lekker gemanipuleerd.. Ben vandaag wel wat stijfjes, wie weet of dat normaal is??
Damber schreef:Binar schreef:Gisteren bij de fysio/manueel geweest en mijn nek en rug zitten wat vast. ben dus lekker gemanipuleerd.. Ben vandaag wel wat stijfjes, wie weet of dat normaal is??
Binar, het klopt dat je nu stijf bent.. enige medicijn daartegen is (hoe vervelend ook) bewegen.. veel bewegen. Je spieren hebben namelijk een 'optater' gekregen, waardoor ze soepel zijn geworden. Door de nachtrust zijn ze weer ineen gekrompen... veel bewegen dus.
En ik ga op het werk maar extra veel thee halen en daarna lekker veel plassen deoor al die thee dan heb ik ook extra beweging
Ik voel me nog niet soepel hoor