_Fieke schreef:WAT leuk! Dat is toch van een huiskamer topic? Waar je vorige keer Taacie voor meegenomen had
Ik duim voor jullie dat Mina mee kan!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Door Bokt heb ik gewoon vriendinnetjes door het hele land
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Fieke schreef:WAT leuk! Dat is toch van een huiskamer topic? Waar je vorige keer Taacie voor meegenomen had
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:WAT leuk! Dat is toch van een huiskamer topic? Waar je vorige keer Taacie voor meegenomen had
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Door Bokt heb ik gewoon vriendinnetjes door het hele land
Heb er ZO'N ZIN in
Ciaao dames!!
Vind het erg leuk om te doen, leer er ook zeker veel van. Hoop ook dat ik binnenkort op eentje mag. Ik hoef echt niet 3 keer in de week te rijden hoor maar zou het wel leuk vinden om er soms eens een te rijden
Jantine_ schreef:Klopt![]()
Ik was een beetje aan het zoeken toen m'n moeder zei dat ze persé een ruin wou van ongeveer 1.70. Dus ik verder gekeken, maar toen zei ze dat we op dit moment niet genoeg geld voor een paard hebben. (Ga hier niet het hele verhaal neerzetten waarom niet etc.)
Maar het komt er dus nog even niet van. Ik ga proberen hele vakanties te werken en echt goed sparen. Dan probeer ik op m'n 16e een leuk paardje te kopen i.p.v. een scooter als ik echt het geld er voor heb. (Dat is de planning)

_Fieke schreef:Wat leuk!![]()
Ik zit ook in zo'n topic met meiden van KNHS instructie week 10. Echt hele leuke meiden. We gaan allemaal een trui laten bedrukken met je naam, je naam van je pony. En dan zo knhs week 10 enzHeb er ZO'N ZIN in
en dat allemaal door Bokt

Talida schreef: