Gefeliciteerd Linda, met je punten voor het examen!
@ Annelotte: Mag je niet buiten losrijden? Wordt Target misschien wat frisser van waardoor die binnen ook maybe wat allerter zal zijn?
Nou, gisteren proeve gehad, zeer spannende dag, en heb het behaald! Met een 8 voor mijn lesgeven! Ben er dik tevreden over! Ook over mijn rijden, deed mijn rijden danwel op niveau 3 ipv niv. 4, maar het perdje liep heerlijk ontspannen. Echter was die bij het springen net iets te ontspannen (lees: ontzetten traag aan het been). We hadden nog 10 minuten voordat het examen begon en mijn springinstructeur van de 2 vorige schooljaren welke mij ook op het examen zou beoordelen was er al (2e examinator nog niet). Opdracht: "Pak je teugels in 1 hand en slaat hem een keer op z'n reet, zo hard als je kan"
Okeuj , opdracht dus uitgevoerd
Pukkie schrok zich de paasei dus die ging ineens lekker hard. Volgende opdracht: "Halthouden! ... en weer opnieuw, teugels in 1 hand en kom maar met dat zweeppie!"
Opdracht uitgevoerd.
Volgende opdracht: "Halthouden en belonen"
Nou, hij is het hele springexamen zeer goed aan het been geweest! MWUAHAH. Hoefde been maar aan te leggen en hij dribbelde al aan. Zo hoort het
.
's Avonds nog eindfeest gehad in de koets! Was ook zeer geslaagd! Moest wel bijna janken toen jullie klasje op het podium stond en er "afscheid" werd genomen Linda
. Maargoed, verder was het top!