Yep, die heb ik wel ja. En ze werken ook wel hoor. Maar als het weer mij tegen staat vind ik het nogal moeilijk om mijzelf over te halen om te gaan rijden
Dan ga ik, als ik kan, wel mee Tessel! En waarschijnlijk kan het wel, want vrijdag moet het profielwerkstuk ingeleverd en dan kan ik weer flexibel plannen Paardrijden gister... ik heb gewoon een slechte invloed op die beestjes Ik dacht leuk op Joey te gaan, liep ie niet helemaal goed, arm beestje Toen maar op Odessa, wat aardig ging, ondanks de scheefheid De spierpijn valt overigens heel erg mee. Mijn liezen voel ik wel aardig, en heb wat last van mijn schouderspieren (ontspannen Annemarie, ontspannen!!) maar zolang ik niets geks doe heb ik nergens last van. Gisteravond mijn arm nog wel behoorlijk gevoeld helaas, maar momenteel niet meer spierpijn dan normaal
Oef, nou, sterkte met je spiertjes dan Viel het nog mee met het weer? Hier schijnt het vanmorgen flink gesneeuwd te hebben, maar ik lag nog in bedje en heb niks gemerkt Ik werd iig wakker van een stralend zonnetje en een strakblauwe lucht! Gisteravond/nacht nog taart gebakken.. op de een of andere manier gaat dat het beste 's nachts bij mij. Ik sta eigenlijk nooit overdag taart te bakken
Gisteren was het heerlijk weer De wind was guur en dat was bij het uitstappen wel te merken, maar verder lekker paardrijweer. Ik weet niet of bruine het erg koud had? Het is hier ook de hele dag zo ongeveer al blauw met wat wolkjes, nog geen sneeuw gezien en sneeuwuil heeft geluk Wat voor taart heb je gemaakt? Stuur maar een stukje op
yoghurtcake, ik ben hem nu aan het testen hij is redelijk goed gelukt, kon wat luchtiger. Maar ik heb het dan ook uit mijn hoofd gedaan.. was het recept kwijt.
Oeeeh, lekker! Ik wordt gek van de klimaatverandering. Moest er voor NL al een betoog over schrijven en nu een stuk over in m'n pws.. maar het is zo.. saai en ingewikkeld! Alle bronnen spreken elkaar tegen, en dat is niet de eerste keer, heb ik weer
haha, gewoon eentje hoor. Ik rijd nog steeds Wiets. Had al een tijd niet echt gereden vanwege het weer en de afwezigheid van Mariska. Vorige week alleen een klein rondje gedaan en gisteren weer eens even lekker de beentjes laten strekken. Ik heb toen Nynke zadelmak gemaakt, maar verder niet.
Ik kom alweer dit topic eens binnenvallen Klimaatverandering.. Ik word er ook helemaal gek van. Met AK keken we eerst film van al gore, toen tegen film, en allemaal hebben ze bewijs. Het spoort gewoon niet.
Nouja, het is nu zeker, ik ga dit jaar niet naar het lamoen.. Mijn vriendin wil liever naar een freestyle of western kamp, en ik ga met haar mee.
als je perse eens een westernles wil volgen superfries, kun je als ik het goed heb terecht in ruurlo.
klinkt wel lekker tessel , een yochurt cake
toch wel spierpijn annemarie kon ook niet anders, als je zo lang niet gereden hebt nee , ik had het vrijdag niet koud, had ook genoeg aan hoe het met joey is zal kirsten wel kunnen vertellen, ik ben zaterdags nooit op het lamoen, misschien viel het mee.
Helaas, Joey was kreupel, en die nieuwe ook, dus er waren een aantal pony"s aan het eind van de dag echt aan het weekend toe Jammergenoeg ook niet helemaal droog de dag door gekomen, sneeuw, hagel en regen gehad maar 's middags weer zon, dat maakte veel goed
@ bruine: ik weet dat er halverwege markelo ook iemand is die zich met western rijden bezig houdt (ropers ranch). Ik ben daar toen eens geweest om daar de paarden te gaan verzorgen. Was op zich wel leuk, maar heb te weinig tijd. Echt western rijden heb ik ook wel eens gedaan toen ik een weekendje weg was met Maris. Op zich wel leuk, maar ik houd het wel bij mijn eigen recreatieve hobbelknol stijl
Zo, daar heb ik nog nooit van gehoord! Jammer dat je niet meer naar het Lamoen gaat deze zomer, maar dat klinkt wel heel leuk, een trainingsweek! Wat leer je dan allemaal? Is het western of een bepaalde andere stijl ofzo?
Ziet er hartstikke leuk uit! Dat is weer eens wat anders dan 'gewoon' ponykamp .. alhoewel ik vind dat we op het Lamoen ook al een iets andere houding hebben tegenover paarden en de omgang daarmee dan de gemiddelde manege.. maar daarom vind ik het Lamoen ook zo leuk
Ja leuk dat je die kant op gaat Veel mensen/kinderen hebben volgens mij een verkeerd beeld van hoe echt paardvriendelijk met paarden om te gaan. Toen ik ongeveer jouw leeftijd had, begon ik me ook een beetje meer te verdiepen in hoe het ook kan Toen hebben we op kamp nog een video gekeken van Emiel Voest geloof ik.. tijdens een hele erge regenbui