Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Doe bijna niet anders dan met paarden bezig zijn en een beetje kassawerk. Zal wel moeten wennen als ik straks co-schappen ga lopen 
)

gomir schreef:Lijkt me ook best een gezellig stal voor een paard![]()
(sommige, 1 in het bijzonder, springt er wel eens uit)

)

Hij is nog net zo gaaf als toen hij nog jong en wild was
(hij voelt zich ook nog heel erg onvolwassen en is heus nog niet echt zes vindt hij zelf
) 
(hij vergat alleen even dat je op je werk moet letten dus hij liep de eerste keer langs hindernis 1, maar sprong verder super. Nog iets teveel spanning, maar deed ook wel hele goede dingen
)
Vandaar dus

En ik heb ontzettende zin in de J dorper kermis as vrijdag!!! yessss. 
. Om kwart over 6 vertrokken we met de bus weer naar het station. En om 12 uur was ik pas thuis. Die rot treinen met hun vertraging. nou tegen de tijd dat ik sam enzo in bed had gelegt en er zelf in lag was het 1 uur en om half 7 ging me wekker weer en kon ik aan het werk. Pff volgende keer ga ik wel heen als ik de volgende dag ook vrij ben.
Llover schreef:Maarja kreeg ook te horen dat ie wel eens met zijn oren naar achteren staat en dat hij het dus niet leuk vind en dat als ie gaat bijten hij er dan heus uit moet.

Ga je ook nog te kermissen dorien?? vast wel

Verder ben ik de reunie aan het lezen en dat gaat over den helder, best apart als je dus dingen leest als : gemini ziekenhuis, jan verfailleweg, lange vliet, donkere duinen, julianadorp. En dat allemaal in een literaiare thriller! 

hihi maar wel schattig hoor. Dorine, ik zie je steeds niet op de kermis, was je er wel??