Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:55

het bevalt luc wel he in z'n stal Hij krijgt nu alle aandacht van al die kinderen die voorbij lopen. Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:08

Lijkt me ook best een gezellig stal voor een paard Haha!

IK heb wel genoeg te rijden op het moment Clown Doe bijna niet anders dan met paarden bezig zijn en een beetje kassawerk. Zal wel moeten wennen als ik straks co-schappen ga lopen Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga naar het WK jonge springpaarden in Lanaken in september, ben er alleen nog niet uit of ik donderdag t/m zaterdag ga(met Marco mee met de paarden voor de hengstenkeuring) of vrijdag t/m zondag(met een heel stel van het JongKWPN in een bungalowpark en dus twee nachten niet slapen en doodmoe terugkomen Clown )
Normaal doe ik niet zo moeilijk over die twee nachtjes, maar er is nog steeds een kans dat ik opgeroepen wordt om de maandag erna aan mijn co-schappen te beginnen Clown

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:18

dan zou ik als ik jou was gewoon do tm zat gaan. Is niet zo best als je dood moe aan je co-schappen begind. Als je wordt opgeroepen natuurlijk

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:21

gomir schreef:
Lijkt me ook best een gezellig stal voor een paard Haha!

Een stal met een naar-buiten-kijk-luikje is erg fijn voor een paard... alleen jammer dat dat niet voor alle paarden geschikt is Clown (sommige, 1 in het bijzonder, springt er wel eens uit)

Gomir, kan je niet vooraf al informeren hoe groot de kans is dat je wordt opgeroepen? Zo'n weekendje bungalowpark is wel érg gezellig!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:22

Dat is de grote verrassing voor de komende maanden als het tegenzit Clown

Het is altijd wel enorm gezellig met die hele groep en je kunt dan mooi de WK-finales zien op zondag.
Maar met die hengsten heen is ook erg leuk en dan kom ik ook niet helemaal uitgeput thuis zondagavond laat na tig uur in de auto.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:26

Ik wou dat ik zoveel te kiezen had Gomir Clown
Je moet natuurlijk gewoon doen wat je hart je ingeeft (hier spreekt de psych)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:31

Mijn gevoel en mijn verstand lopen op dit moment niet helemaal synchroon dus ik weet niet wat ik moet doen Clown

weekendje bungalowpark met de hele club is super, maar hengstenkeuring is ook erg leuk en dan kan ik de voorrondes en de 5-jarige hengsten die terugkomen ook zien, anders zie ik de 5-jarigen niet en alleen de halve finales en finales van het springen Clown
Dus ik ga denk ik maar do t/m za(als ik echt mee mag Tong uitsteken )

Sommige paarden zijn heel erg geschikt voor buitenboxen Knipoog
Mijn paardenkind kon er ook zo goed uitspringen, alleen die bleef heel Tong uitsteken

Heb gister in ermelo trouwens haar papa geaaid Lovers Hij is nog net zo gaaf als toen hij nog jong en wild was Haha! (hij voelt zich ook nog heel erg onvolwassen en is heus nog niet echt zes vindt hij zelf Knipoog )

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:35

Tuurlijk mag jij mee. Ik zou ook voor die optie gaan, maar ja ik ben al een ouwe taart die veel slaap nodig heeft....
Dus Chico was nog steeds een leuke hengst Ik hoorde trouwens van je zusje dat jullie de laatste lichting van Babalouba hebben, triest verhaal zeg.

Oh en ik was zondag weggegaan, maar dat had je misschien wel gemerkt. Ik dacht het is nu nog mooi weer, laat ik maar gaan rijden voordat het weer omslaat... vandaar.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:38

Chico is al meer dan een jaar dood en al jaren uit de sport Clown
ben naar de papa van Nowie wezen kijken gister Haha! (hij vergat alleen even dat je op je werk moet letten dus hij liep de eerste keer langs hindernis 1, maar sprong verder super. Nog iets teveel spanning, maar deed ook wel hele goede dingen Lovers )

Ik zocht je zondag nog om gedag te zeggen(ben ook vrij snel gegaan), maar kon je niet vinden Clown Vandaar dus Knipoog

Idd jammer van Babalouba. Had een hoop verwacht van dat paard, maar het mocht niet zo zijn. Hoop nu ook heel hard dat alles goed gaat met de dracht en dat ik volgend jaar een gezond veulen heb!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:14

Oeps... was even vergeten dat je nog een kind had. Ik hoop ook dat het allemaal goed gaat met het veulen, en als het er is kom ik zeker op kraambezoek.

En nu ga ik tv kijken, daaaag!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:52

Hello allemaal,

Ja ben net weer even langs geweest bij Lucje ( kwam net terug van vakantie) en het bevalt hem wel daar zo te zien. Maarja kreeg ook te horen dat ie wel eens met zijn oren naar achteren staat en dat hij het dus niet leuk vind en dat als ie gaat bijten hij er dan heus uit moet. Ik reageer dan zo van: oja joh? kijk als hij bijt snap ik inderdaad dat zal moeten maar ik geloof t niet zo, ja wel dat ie sagerijnig kan kijken, hij is tenslotte net als zijn baasje, de ene keer vrolijk en de andere keer niet. Ach voor wie geldt dan nou eigenlijk niet?.......ja toch, niet dan. Kim is twee weken op vakantie, moet dus aan de bak!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 14:13

Hasten die ging altijd gillen als je langsliep of te dichtbij kwam, heb ik liever een beetje chaggo paard af en toe. Knipoog

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:32

Zo nou ik heb net gedresuurd ( tik ik dat goed? ), als je het zo mag noemen haha, en dat was geloof ik sinds een half jaartje weer ofzo. En alsof ik zelf al niet weet dat ik niet kan rijden en dat het er niet uitziet krijg je weer een opmerking naar je hoofd geslingerd als: '' jullie zijn ook echt niet fanatiek he " ( ik en Luc dus) Ten eerste : waar staat dat ik fanatiek moet zijn?? ten tweede laat mij lekker in mijn waarde en doen waar ik zin in heb, doe ik naar mijn weten ook. ten derde : ik ben geen wedstrijdruiter, dus zou niet begrijpen waarom ik fanatiek in dresuuren zou moeten zijn, ik doe het ook alleen maar omdat ik het af en toe een noodzaak vindt zoals nu Kim weg is. Ten derde, een paard kan je niet niet fanatiek noemen, het ligt nooit aan het paard maar altijd aan de ruiter. Luc
kan het namelijk allemaal best wel. Zo dat moest ik even kwijt dus.
Verder ging het redelijk voor mij dan. En gisteren echt een heerlijke strandrit gemaakt, i love that Knipoog En ik heb ontzettende zin in de J dorper kermis as vrijdag!!! yessss.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:36

Ach laaf bijt toch ook als je voor zn box staat. Maar ja luc zn stal is natuurlijk toch anders daar lopen vaker mensen voorbij enzo. Nou en is mij nooit opgevallen dat ie bijt of chagerijnig is hoor. Elke keer als ik daar langs loop dan zeg ik hem wel ff gedag maar hij blijft lief doen dussss.
Ben gister naar de efteling geweest. Maandag avond pas om half 12 naar me bed gegaan en om kwart over 4 weer opgestaan.
De trein gepakt van 6 uur en om half 10 kwamen we in de efteling aan. Was wel erg leuk en valt me op dat samir toch wel bijna overal in mag. Kijk ik ben natuurlijk niet in de python gegaan of in die andere achtbaan. Maar ik mocht wel gewoon met hem in de bobslee enzo terwijl dat er ook vrij hard aan toe ging Knipoog. Om kwart over 6 vertrokken we met de bus weer naar het station. En om 12 uur was ik pas thuis. Die rot treinen met hun vertraging. nou tegen de tijd dat ik sam enzo in bed had gelegt en er zelf in lag was het 1 uur en om half 7 ging me wekker weer en kon ik aan het werk. Pff volgende keer ga ik wel heen als ik de volgende dag ook vrij ben.
Ik heb eindelijk de bit gekocht dus ik heb je zien staan gomir. wel een heel mooi paard waar je op zat Tong uitsteken

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:44

Llover schreef:
Maarja kreeg ook te horen dat ie wel eens met zijn oren naar achteren staat en dat hij het dus niet leuk vind en dat als ie gaat bijten hij er dan heus uit moet.

Misschien miste hij z'n baasje gewoon, je was toch op vakantie? Kan best dat ie dan wat minder vrolijk was. Ik zou me er maar niet druk om maken. En trouwens welk paard is er niet een keer minder vrolijk...

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:02

Dat is lief dat je dat zegt, maar hij is meer gehecht aan Kim denk ik ondertussen. Knipoog Ga je ook nog te kermissen dorien?? vast wel Knipoog

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:09

Uiteraard! Jeuj! Nog 1 nachtje slapen!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:00

Ja ik heb er echt mega veel zin in.
Kan niet wachten!! Ik heb net getracht om Luc's manen te trekken maar geloof dat het niet helemaal gelukt is, ik ga morgen maar weer verder ermee. Ze moeten recht omhoog gaan staan, dat is de bedoeling Knipoog Verder ben ik de reunie aan het lezen en dat gaat over den helder, best apart als je dus dingen leest als : gemini ziekenhuis, jan verfailleweg, lange vliet, donkere duinen, julianadorp. En dat allemaal in een literaiare thriller!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:50

Ik heb de Reunie ook gelezen! inderdaad heel apart dat als je het aan het lezen bent dat je precies weet waar het is Lachen
Goed boek!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 14:34

Ja super boek he, ik heb hem net uit!! Zo apart dat je weet waar alles is. En dat meisje wat dus vermoord is, was even oud als ik, ze was namelijk 15 jaar in 1995. En Sabine uit dat boek dus ook, helemaal grappig! Oja en ik vroeg aan mijn vriend hoe de concierge vroeger op school heten: van de groes zei ie. Daar heeft de schrijfster: simone van der vlugt dan dus groesbeek van gemaakt denk ik. Nou ik ga nu weer naar Luc, verder met zijn manen en hem even longeren zodra het droog is dan Knipoog
En vanavond naar de kermis, yess!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 17:14

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:10

Lache he, wij gaan zo met bink naar de ballenbak! Omdat t zulk pokke weer is. Dus melissa mag luc weer rijden haha.
Maar lopen?? dat is aan de tafel staan Knipoog hihi maar wel schattig hoor. Dorine, ik zie je steeds niet op de kermis, was je er wel??

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:19

Sorry dat ik hier even tussendoor kom vallen, maar ik heb heeeel lang geleden ook op manege bruin gereden, zelfs nog een paardje samen met iemand gedaan, Lilly heette dat paard. Ik ben begonnen in de tijd van Pedro, Obor, Whiskey, Paladijn, Utah, Ustrona, Mira en verder weet ik het ff niet meer.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:21

En je heet ?

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:55

Ik heet zelf Ellen
Was wel handig om dat niet te vermelden,hè.