manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:13

Nou, bokt doet het iig weer!
Zit nu op mn werk, kids hangen lekker voor de tv, we gaan zo een uitje naar miniatuur walcheren ondernemen, best leuk Lachen
Vond t gister ook gezellie, moeten we vaker doen! Ik vraag me wel af of de rest nog veilig is thuisgekomen.. Nagelbijten / Gniffelen En echt oliebol Bianz dat de rij zo lang duurde, superjammer!

Dat filmpje is wel hilarisch, vind t knap dat ze blijft zitten!
Staan Annemoon en Voice weer lekker in hun stalletje Nel? Vind het wel jammer dat je nu niet meer op stal staat!

Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:21

Heej!
Nou is zeker oliebol ja, ik baalde echt als een stekker! Ga je fijn met iemand mee naar huis omdat er een fietssleuteltje kwijt is, kom je zelf het cafe niet meer in! Ga geloof ik maar niet lezen hoe leuk het was, dan wordt ik nog minder blij haha! Wie waren er trouwens nog mee? En jullie zijn dan eerder naar huis gegaan dan rest?
Heb van Annemarie wel even een lading spullen gehad (alles nieuw!): hoofdstel, bit krijg ik later nog, touwhalster en sokken! Wel heel tof dus!
NW was trouwens nog best leuk! Kan me heel goed voorstellen dat je hier sneller en meer ontspannen van gaat wandelen. Verder de hele tuin winterklaar gemaakt: hij is nu zo kaal als maar zijn kan Lachen
Ben nu weer fijn aan m'n huiswerk, jippie!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:14

Hoihoi,
Jaja de paardjes staan weer lekker snachts op stal en overdag hebben ze droge voeten als ze buiten staan.
Ik mag een stukje verderop in de bak rijden, dus kan ik toch lekker doorgaan met lessen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 16:51

Ja hè, vond het ook erg knap dat ze nog blijf zitten. En natuurlijk de wijze les: blij zijn mag, maar niet té uitbundig Clown
Thirz schreef:
Ik vraag me wel af of de rest nog veilig is thuisgekomen.. Nagelbijten / Gniffelen

*klok* volgend wijntje achterover! Vork
Ja, ben der idd ook wel benieuwd naar ja. Vraag t eens na Knipoog ben benieuwd! En ook hoe t afgelopen is met die ene lieve, maar minder knappe jongen Vork (of zoiets was t toch?)
*Bianz slaat dit even over;
maar t was inderdaad gezellie Ja vond ik ook! In de oren echt wel iig! In Sev vond ik t net ff te druk Clown

Maar écht zuur inderdaad Bianz Scheve mond maar sleuteltje dus niet meer kunnen vinden? Was t nog wel gezellie met Annemarie? En tof al die nieuwe spullen. Alvast voor je nieuwe póny? Vork Wanneer komt hij eigenlijk Bianz?

Leuk even naar miniatuur walcheren Haha! Wordt nu wel een beetje sombertjes met t weer, das wat minder misschien?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:23

Haha ja Anne, die regel sla ik maar even over Knipoog Maar één troost: als het zo gezellig was komt er binnenkort vast nog een keer! En dan ben ik echt wel van de partij! Hoef ik niet meer met al m'n vrienden een kwartier in de rij te staan en dan tot de ontdekking te komen dat op het slakkentempo waarop de rij minder werd ik ws. voor 10 minuten nog naar binnen mag Boos! Stonden er ook nog een stelletje losers elkaar helemaal af te oliebollen, ik dacht "euh, laat je mij gewoon heel?".
Tsja wanneer mijn enorme pony komt weet ik nog niet! Gewoon geduldig afwachten denk ik zo. Vond het ook heel tof van Annemarie dat ik nu een heel nieuw hoofdstel terug kreeg: had het mijne aan haar uitgeleend met mijn verjaardag, weet je dat nog? En omdat zij zo'n tof touwhalster had, vond ze dat ik er ook maar een moest hebben, cool he! De sokken had ze in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht: maat 43-46, veeeel te groot voor haar haha! Ik hardstikke blij, kan ik prima aan!
Marieke, alles goed met Jade vandaag? We moeten nog even afspreken voor vrijdag, zodat we eens samen op stal zijn; ik laat je nog wel weten hoe laat ik klaar ben dan. Spreek meestal met Thirz af rond 16 uur op stal als ik dat haal, maar Thirz spreek ik woensdag nog wel. Hoe was Miniatuur Walcheren Thirz? Jeugdsentiment? Ik kan me er weinig meer van herinneren eerlijk gezegd!
Nou, ik heb mijn huiswerk netjes af, dus ik ga Gijs inladen en eens naar mijn ouders.
Tot laters!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:44

Zo te lezen hebben jullie het leuk gehad gisteren (behalve Bianz dan Knipoog ). Ik twijfelde om half 11 nog heel even of ik nou zou gaan of niet, maar heb het toch maar niet gedaan. Dat leek me verstandiger. Ben nu net weer een beetje bijgeslapen (echt bizar: ik moet gewoon om 13:00 wakker geschud worden! Bloos! ). Dus ik kan de week weer aan!

Zo nog ffies naar Nous toe. Hoe was het met JYade vandaag? nog steeds alles OK? Ik zal vanavond eens de deken opruimen Knipoog en ff naar dr kijken.
Thirz, misschien kunnen we zaterdag dan wel de sjablonen maken en de kast spuiten? Kan het krijtbordje ook meteen opgehangen worden. Mijn roze kast is weer thuis.

Succes Anne met de trein morgen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:23

Zo ik ben ook alweer thuis!!!
Weekendje centerparcs was supergaaf...
Trefwoorden:
- Drank
- Laat slapen
- Pokeren
- Zwemmen
- Weerwolven

Het was echt super gezellig! Ben behoorlijk gaar, maar we zijn ook 2 avonden super laat gaan slapen.

Fijn dat het beter gaat met Jade Marieke! Idd balen van het geld en niet gepland, maarja... sommige dingen kun je niet voorzien!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:32

Klinkt als een geslaagd weekend Bar! Maarre, leg die weerwolven eens uit...het was toch geen volle maan Clown
Cool al die nieuwe spullen van Annemarie Bianz, welke kleur heeft jouw touwhalster? Issie toch wel groot genoeg voor je pony? Knipoog En gaan we woensdag dressuren of buitenrijden? (of springen??)
Fijn dat je een bak hebt om in te rijden Nel! Marieke moet nog ff volhouden en dan kan ze straks ook weer lekker rijden!
En Kims: zullen we onze afspraak naar zondag verplaatsen? Zit zaterdag nogal krap in mn tijd! Werk ze vannacht als je t nog leest.

Miniatuur walcheren was erg leuk om weer eens te zijn, zo lang geleden! Na 2 uurtjes waren we best wat verkleumd, dus zijn we maar snel naar huis gegaan. Nu ben ik echt gaar en ga ik lekker hier in bed Expeditie robinson kijken Lachen
En Anne, zal idd ff checken hoe het met die jongen is afgelopen, ben ook wel benieuwd!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 23:33

Nou je hebt wel een gaaf weekend gehad Bar! Ik wil ook heeel graag de uitleg van de weerwolven??
Tof dat MW leuk was om weer eens te zien! Moet het eigenlijk ook nog eens bekijken nu ik groot ben; is vast heel andere belevenis!
Super Nel, dat je ook thuis lekker in de bak kunt rijden met ze! Hoe is het nu met Daniël? En met jou, voel jij je ook weer beter in je vel nu hij weer thuis is?
Euh springen??? Angstzweet stijgt nu al huizenhoog Lachen Zou het op zich graag willen, maar dat heb ik al zo ontzettend lang niet meer gedaan, durf het Janis gewoon niet aan te doen joh! Misschien moeten we daar eens een plan voor opzetten?
Ik sms/mail je wel ff om voor woensdag af te spreken, gaat wat sneller dan over en weer typen hier? Ben wel in voor een buitenrit iig!
Morgen al om 11 uur naar school: heb praktijkdag bij de RET (voor alle Rotterdammers vast heel bekend haha). Voordeel: ik ben dan al om 20 uur klaar, dus lekker vroeg thuis dit keer!
Nou welterusten allemaal Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 09:56

De weerwolven van Wakkerdam is een spel, echt supergaaf! Het is de bedoeling dat de weerwolven proberen te winnen (= alle mensen opeten) en dat de burgers proberen de weerwolven te vermoorden. Om het helemaal uit te leggen is nogal lastig... Maar het is echt een supergaaf spel! Je moet alleen nog niet te veel drank op hebben, want iedereen moet serieus mee doen Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:31

Hoihoi,
Bar: t klinkt leuk allemaal!
Thirz: Wanneer heb je weer les van Carolien?
Ik heb vrijdag weer les, heb er zin in!
Bianz: Ja met Daniël gaat het wel goed, moet morgen naar de KNOarts op controle.
Met mij gaat het ook wel beter, Daniël slaapt elke nacht lekker door, dus ik slaap ook weer goed!
Lekker springen Bianz, das leuk, als je wil kan ik je altijd even instructies komen geven... Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 19:35

O ja kims (en thirz): doen jullie die andere uitrijdeken nog verkopen?
Want als je er nog niemand voor hebt (en hij is niet te duur) dan zou ik hem wel graag over willen nemen.
Van de winter is het wel lekker, want als ik van de winter ga lessen of gewoon ga dressuren in de bak, dan is ze messtal heel erg bezweet daarna, dus dan is het wel lekker als ik naar huis rij (das ook 10 minuten) om haar dan toch een beetje warm te houden.
Dan kan thuis gelijk dr zweetdeken erop.
Laat maar weten.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:14

Ow, ik vind het prima dat jij onze oude deken neemt hoor Nel! (en kims vast ook) Kom hem van de week maar n keer ophalen. Heb nog geen nieuwe les afgesproken met Carolien, wil dat voor volgende week doen! Fijn dat het met Daniel goedgaat, zo ook met jou nachtrust Knipoog
En super dat je niet tot zolaat naar school hoeft Bianz, al ben je nu vast ook gaar na zo'n lange dag! En springen gaan we zeker ook een keertje doen, beginnen we bij de basis: drafbalkjes!

Moest vanmiddag bloed geven en ze konden geen geschikte ader vinden, nu hebben ze steeds opnieuw lopen prikken en is heel mn arm lam, gelukkig rij jij morgen Kim Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 20:23

klinkt leuk bar! Haha! haha weervolvenklinkt ook leuk! (ideetje voor een verjaardag of een gewoon leuk avondje ofzo? Schijnheilig hihi) We moeten toch nog een keer de drank van onze verjaardag opmaken hè Bianz Tong uitsteken of.. zei je nou... je moest redelijk nuchter zijn? Verward Komt goed! haha

*steekt vinger op* Jaaaaa! RET is bekend hier! Ja
En tis zonde Ach gut al om 11 uur naar school. (toen was ik er al een uurtje of 2 Knipoog én al bij de RET geweest zelfs Tong uitsteken) Wat lieten ze je zien?
Ow *lampje* Kim ik heb het "hoe controleren ze de OV-chipkaart mensen" mistery opgelost hoor Ja na veel speurwerk *uch* heb ik geconcludeerd dat ze gewoon een mooi kastje hebben waarmee ze de kaart aflezen Clown ídeaal want dat betekent dat ze straks én in de trein én bij de RET (overal dus) heel fijn íedereen moeten gaan scannen Haha! Is veel makkelijker dan langs lopen *check* ja Ov en kost bijna niet meer tijd Haha! hihi, al waren de metroconducteurs wel heel blij met hun nieuwe speeltje vorige week Vork

Fijn dat t zo goed gaat met Daniel! Ja gelukkig maar!

Doe dat Thirz, check jij t ff Tong uitsteken wel ff rapporten ook hè! *uch* nieuwschierig? ik? nooit! Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 20:28

ondertussen Thirz me voor geweest Bloos!

Lekker dan! Beetje je aders opvoeden hoor thirz: géén verstoppertje spelen als ik bloed moet prikken!
Maar rot hoor.. Uiteindelijk hebben ze nog wel iets kunnen tappen? *dit keer mn pa niet gezien? Tong uitsteken Hij moest ook niet hoor, daar nie van Clown

Fotograaf nodig tijdens t springen? Schijnheilig Anders roepen hoor! Haha! Anders wacht je even tot Orson komt Bianz? (of komt die nog niet zo snel?) Of houdt hij niet van springen?
Gewoon voorzichtig en relaxt bij lekkr laag beginnen Ja Komt goed hoor! (heb je Janis al wel eens zien springen? Hoe doet ze dat?)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:34

Ok das goed thirz, ik kom hem wel halen.
Ik kan woensdag ochtend a.s wel even naar jullie komen kijken.
Hoelaat gaan jullie rijden?
(Ennuh, hoeveel kost de deken?)
Waarom moest je bloedprikken dan?
Ook niet prettig zo'n lamme arm!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:33

Nel: je mag de deken zo van ons hebben hoor, we zijn blij dat je ons les geeft Lachen Woensdag zijn we er rond 10u, maar we gaan op buitenrit! Misschien zien we je dan nog!
Ik ben bloeddonor, dus vandaar die prikken. Zit nu alleen een heel ei op mn blauwe arm, heb ik weer.. Clown Je pa was er dit keer niet hoor Anne, hihi! En springfoto's mag je maken als we het goed kunnen, lees: als Nous niet meer als een hert springt Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:21

O nou DANKJEWEL!
Misschien kom ik woensdag voor jullie buitenrit wel even kletsen dan...
Als jullie weer les willen dan hoor ik het wel hé!
He kims: wij zouden nog wat afspreken toch?
Zeg maar wanneer jij gaat rijden van de week, dan kijk ik wanneer ik kan.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:32

Gezellig Nel, we zien je morgen wel om even bij te kletsen! Ben blij dat het met allebei alweer wat beter gaat! Zag gisteren Voice en Annemoon weer lekker in het weitje thuis staan, helemaal vertrouwd Knipoog En misschien is eens les in springen helemaal niet zo'n gek idee... als we bij drafbalkjes beginnen én ik eens heb gehoord/gezien of Janis een beetje normaal springt. Eerlijk gezegd scheelt het voor mij al 80% als ik weet dat ze wel springt en niet uit zichzelf constant weigert? Als ik ze echt moet rijden en perfect moet timen om er goed overheen te komen, wordt het echt wel eerst heeeeel veel oefenen voor mij Lachen Fotograaf laten we dus nog maar even doen Anne Clown O ja en ik wil volgende wel weer graag (dressuur)les hoor Nel, als jij weer kunt?
RET was wel leuk gisteren; zo doe je weer wat praktijkervaring op! Was dus op tijd thuis, toen meteen m'n bedje ingedoken, was hardstikke moe!
Vanavond weer lekker EHBO-en Thirz, jippie Haha! We mogen ook wel duimen voor mooi weer morgen, ik heb een hoop oude mensen gezien vandaag die voor morgen enorme storm en regen voorspellen... bah!
Nou ik ga weer ff aan de slag; tot later!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 15:56

Ik wil geen storm morgen
Voel me vandaag echt belabberd, heb zo'n keelpijn. Gelukkig ben ik vrij, hang maar een beetje op de bank.
En jippie, vanaaf fijn EHBO-en Clown

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:40

een ehbo cursus?
de vorige x dat jij en marieke ehbo hadden had ik daar léuke*ahum* verhalen ovr gehoord Clown
xxx michellé

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:33

Nou Thirz, kan je jezelf EHBO'en! Ach gut Vooral met die dikke naalden is het NIET fijn om verkeerd geprikt te worden. Had je een onervaren iemand? ik vond je armen nogal makkelijk namelijk... Er schijnt ook 1 iemand daar in Mburg rond te lopen die het eigenlijk niet goed kan Nagelbijten / Gniffelen En die dikke arm was een kwestie voor de prikster van goed dichtdrukken. Jammer dat het zo is gegaan!

Ik zit momenteel ff in een dip . Er is helaas wat gebeurd maandag op mijn stage. Door een rottige samenloop van omstandigheden heb ik een fout gemaakt waardoor er iets is gebeurd bij een vrouw. En niet 'zomaar' iets zeg maar... Ik baal hier nogal van. Ik ga volgende weer waarschijnlijk ff naar school om erover te praten. Kunnen we weer samen reizen Anne Knipoog

Ik ga zo lekker naar Nous toe! Even rijden (duimen jullie ervoor dat ik niet mn paard afgespoeld wordt?).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 21:34

Ach gut poedersuiker zeg.. dat is t zure van een beroep in de zorg! Of iig dat heb ik nu ook wel hoor: super om met die kids te zijn, maar om al helemaal alleen verantwoordelijk te zijn vind ik nog best eng Scheve mond En bij jou klinkt t nu meteen ook wel heel ernstig.. Maar ga je daar zo vroeg heen dan? Laat maar weten als je een beetje op tijd naar school moet ok? En probeer niet te veel te tobben hoor Ach gut Al is dat misschien heel lastig, ook omdat t niet zomaar iets is voor die vrouw.. Je bent een stagiair hè! Je moet nog leren.. suc6 nog ermee (wat zei je begeleider ervan?)

Een heel ei? Bloos! klinkt lekker! *je zou daarvoor al bijna stoppen met prikken..*
Mijn vader heeft dat echt nog nooit gehad, een heel ei op zn arm.. (of iig kan t me niet herinneren) en die is er écht al wel vaak geweest. De kans zal dus wel klein zijn dat je nog een keer zo'n pech hebt hoor Thirz (als je idd gewoon makkelijke aders hebt, en t aan een prikker lag) Of t vrouwtje/ mannetje moet er net werken natuurlijk Vork *komt mn pa de volgende keer ook met een ei thuis*

Leuk dat je t naar je zin gehad hebt bij de RET Lachen
En prima hoor dat jullie nog ff willen oefenen, heb zelf toch ook geen tijd Clown haha

*gaat zich achter House installeren*
Ben ook echt moe.. zal t aan Rotterdam liggen Bianz? Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:35

Vervelend Kims, dat er iets gebeurd is! Ach gut
Het is natuurlijk rot, maar gelukkig is het menselijk om fouten te maken en is je stage om te leren.
Volgens mij is het erger als je al afgestudeerd ben.
Sterkte! Knipoog

Is goed Bianz, dan doen we volgende week een dressuurlesje en een andere keer een springlesje. Haha!

Er staat veel wind zeg, ik wil zo nog even naar braamhof om met jullie te kletsen, maar moet even wacht totdat Daniël wakker is die slaapt al een poosje. Slapen

Ik ben gisteravond nog bij prooyen geweest, heb sharon nog even geknuffeld. Ja
Ging even kijken hoe het met Daan was en heb gelijk even zn manen geknipt.
Hij ziet er goed uit, heeft een lekker rond buikje. *LOL*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:23

Leuk dat je even was gaan kijken Nel! Daan staat er goed bij!
Hij lust ook al paardensnoepjes heb ik ontdekt... en het is een echte fjord, probeert de snoepjes voor de andere veulentjes gewoon af te pakken, haha!