Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:51

Gefeliciteerd Mir,
hardstikke leuk. Sorry dat ik Yus niet buiten heb gezet. Was een beetje bang dat hij mijn geimproviseerde hekconstructie niet serieus zou nemen en met E vastgeketend aan zijn billen het erf zou gaan verkennen. Ik vind hem nog wel lief hoor.....

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 08:33

Kowloon schreef:
Gefeliciteerd Mir,
hardstikke leuk. Sorry dat ik Yus niet buiten heb gezet. Was een beetje bang dat hij mijn geimproviseerde hekconstructie niet serieus zou nemen en met E vastgeketend aan zijn billen het erf zou gaan verkennen. Ik vind hem nog wel lief hoor.....

Dank je! Hihihi geeft helemaal niets hoor. Ik kan me er heel goed iets bij voor stellen., zo lomp als hij kan zijn

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 09:01

Hey Hallo allemaal..

Zo even niets van me gehoord, moet nog een heleboel dingen op orde brengen in de privesfeer. Ja heb er een beetje een grote bende van gemaakt. Komt allemaal wel weer goed hoor......

Ik vind het leuk voor jullie dat de ruiterpaden weer een beetje op orde zijn en dat je weer een beetje normaal kan rijden daar. Tegen Loes wil ik zeggen dat je stallen er echt geweldig uitzien, echt heel gaaf.
Mirjam ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe huis en dat jullie er maar een hele fijne tijd daar mogen gaan krijgen.
Op mijn werk kunnen ze me niet missen en maak weer veel uren deze week maar het is niet erg hoor, het is voor een goed doel namelijk spetter zijn wagentje.....dus dat is de reden dat jullie me niet zo vaak zien en waar zou ik dan zijn zonder de verzorgsters Kayleigh en Xenia.

Fiets is weer gemaakt en nu maar kijken wat de verzekering ervan zegt en of ik het geld nog terug krijg maar één ding is zeker hij fiets weer als een zonnetje.......

De longeercirkel is idd leuk geworden alleen erg jammer dat de losgooibak nog niet spetterproef is. Het zou erg fijn zijn als dat in het weekend klaar zou zijn.

Verder komt Layla weer logeren van zaterdag op zondag en neem haar dus zondagochtend weer mee, kan ze weer in de kruiwagen,hihihihi

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 10:18

moossie schreef:
Kowloon schreef:
Gefeliciteerd Mir,

Dank je! Hihihi geeft helemaal niets hoor. Ik kan me er heel goed iets bij voor stellen., zo lomp als hij kan zijn

Yus lomp???
Hoe kom je er bij!!!!!
Volgens mij is het een bulldozer
En laten we het dan maar niet over dat secreet van mij hebben.
Die heeft me 2 dagen geleden tot strontjong gedoopt
Hij is 12 maar lijkt wel een 3 jarige met zijn gedrag

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 10:31

Ja Owen liep weg alsof hij niemand aan zijn touwtje had lopen haha. Nou Thomas kan er soms ook wat van hoor, dan heeft hij gewoon totaal geen oog meer voor mij. Wat is het trouwens baggerweer zeg, ik wil nog wel gaan rijden vanmiddag. Ik hoop dat de bak nog een beetje redelijk is, anders wordt het weer veel schoonmaken

En voor de Anky van Grunsvens onder ons..... Ik heb weer een aantal adressen voor eventuele wedstrijden gekregen van Nienke, die ga ik even bellen en mailen. Misschien dat daar nog plek is voor ons allemaal. Wil, zal ik jou ook vast gaan opgeven voor de 18e

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 10:53

Serada schreef:
En voor de Anky van Grunsvens onder ons..... Ik heb weer een aantal adressen voor eventuele wedstrijden gekregen van Nienke, die ga ik even bellen en mailen. Misschien dat daar nog plek is voor ons allemaal. Wil, zal ik jou ook vast gaan opgeven voor de 18e

Wil, vertel?? hihi, ga jij ook al met ons meedoen?? Gezellie Dalijk worden we nog een echte dressuurstal
Lin, ik ben wel benieuwd naar die andere adressen, hoop dat er nog wel een plekje is voor ons. Ik heb eigenlijk wel zin om december 2x te starten

Vanavond lekker shoppen bij Mr.ed
Eerst nog ff lekker doorwerken, het is de afgelopen weken echt zo druk dat ik gewoon een mega-achterstand heb. Best raar eigenlijk, ik werk hier de minste uren maar heb als enige 2 adviseurs (de rest heeft er maar 1)

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:06

Noush wil jij voor mij van zo'n doos met van die ijslandkoeken meenemen. Geef je morgen dan het geld terug! Thx alvast

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:07

Komt het echt allemaal goed Kaar? Ik heb ook weinig tijd voor die bolle hoor de afgelopen twee á drie weken. Ik voel me erg best schuldig over, maar gelukkig heb ik vaders die hem vertroeteld. Ik ga ook eerst wat dingen op een rijtje zetten, voordat ik er weer voor 100% ben voor Yus!

Anous kan je nog een afspraak voor me maken?

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:42

spettertjuh schreef:
Noush wil jij voor mij van zo'n doos met van die ijslandkoeken meenemen. Geef je morgen dan het geld terug! Thx alvast

je bedoelt die Pavo koeken toch? 1 doos?? Heb je binnenkort die IJsland brokken nog nodig?? ik kan vandaag nog een bestelling doorgeven en anders wordt het pas weer over een maand!

ja hoor, Mir, tuurlijk kan ik een afspraak maken
Als jij doorgeeft welke avond/dag je kunt dan kijk ik in de agenda van de adviseur

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:44

Ik ga even Dan bellen om te kijken wanneer hij kan!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:46

Serada schreef:
Ja Owen liep weg alsof hij niemand aan zijn touwtje had lopen haha. Nou Thomas kan er soms ook wat van hoor, dan heeft hij gewoon totaal geen oog meer voor mij. Wat is het trouwens baggerweer zeg, ik wil nog wel gaan rijden vanmiddag. Ik hoop dat de bak nog een beetje redelijk is, anders wordt het weer veel schoonmaken

Nee joh. Moet nog veel te veel regelen voor ik wat ga doen. Ik supporter voorlopig wel.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:46

Woensdagavond?

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:48

Binar schreef:
spettertjuh schreef:

je bedoelt die Pavo koeken toch? 1 doos?? Heb je binnenkort die IJsland brokken nog nodig?? ik kan vandaag nog een bestelling doorgeven en anders wordt het pas weer over een maand!

ja hoor, Mir, tuurlijk kan ik een afspraak maken
Als jij doorgeeft welke avond/dag je kunt dan kijk ik in de agenda van de adviseur

Als je voer besteld neem dan voor mij 2 kruiden muesly

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:49

ja Noush die pavokoeken bedoel ik en over een maand is het goed als ik die brokken weer heb. Hij krijgt echt zo weinig nog maar op het moment en ik heb nog een halve kist vol dus.....maar ik geef het wel op tijd aan. Bedankt dat je eraan dacht.

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:50

Ja 1 doos is voorlopig weer genoeg......

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:50

Owens_hartje schreef:
Als je voer besteld neem dan voor mij 2 kruiden muesly

Is goed, ik ga het vanmiddag bestellen
Ik heb maandag ook weer draversbrok, John had jouw zak per ongeluk aan iemand anders gegeven Draversbrok heb ik nu wat meer besteld, jij was eerst de enige die dat gaf, maar nu zijn er ook andere die sportbrok willen

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:53

spettertjuh schreef:
Ja 1 doos is voorlopig weer genoeg......

ok is goed hoor ik heb het op mijn "wat heb ik nog nodig bij mr.ed"lijstje bijgeschreven

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 12:07

Eerste online date Anous! is makkelijker joh
Altijd als ik bel dan hoor ik dat iemand in bespreking zit of net naar eenafspraak toe is dus via pb is veeeeeel makkerlijk hahaha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 12:15

Mir, ik heb de afspraak in de agenda gezet

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 12:21

Ik heb net gebeld naar RV Slingeland ('s Gravenzande) , daar worden 18 december Open Indoor wedstrijden gehouden. Ik heb ingesproken op de voicemail dus nu maar even afwachten

De website is http://www.rvslingeland.nl/, ik laat het je weten

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 13:05

Serada schreef:
Ik heb net gebeld naar RV Slingeland ('s Gravenzande) , daar worden 18 december Open Indoor wedstrijden gehouden. Ik heb ingesproken op de voicemail dus nu maar even afwachten

De website is http://www.rvslingeland.nl/, ik laat het je weten

Volgens mij ben jij aan het werk toch!!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 13:11

Owens_hartje schreef:
Volgens mij ben jij aan het werk toch!!!!!

Ach ja, Wil, dat zijn we allemaal

Lin, hoop dat er plek is bij slingeland heb net ff snel op de site gekeken Hoop dat ik vanmiddag wat uitgebreider kan kijken

Twinklebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:38

Het lijkt wel stil hier!

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 20:06

Twinklebel schreef:
Het lijkt wel stil hier!

ik dacht het, jij zegt het

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 01:27

rustig zeg! zit weer eens fijn in de nachtdienst, na gisteren een drama nacht te hebben gehad hoop ik nu op een wat rustiger nachtje! Voor de rest, slaap lekker!!!!!!!!!