lachen he, die oude beelden. Ik geloof dat Take That het toch aardig doet met Shame, de nieuwe single met Robbie. Ik hoor hem in ieder geval regelmatig op de Nederlandse en Duitse radio.
Ahaaaaa is dáár die kerel van! Ik vind dat echt een heel mooi nummer met Robbie Williams. Die andere man kan ook echt heel erg mooi zingen, op youtube staat een live filmpje van ze.
Allemaal Kentucky gekeken? Eventing was vandaag. Ik heb mijn hart vast gehouden hoor Helaas lag Nederland eruit. Tim Lips viel met zijn paard en dat is helaas meteen uitsluiting.
Ja die bedoel ik inderdaad. Staat aan de rijksweg als je richting Bergen rijdt.
marie33
Geplaatst: 05-10-10 11:35
He Wendy, wat gezellig gister, vond je niet. Lang geleden dat we zo veel gepraat hebben. En gelachen natuurlijk. Donderdag gezellig even naar de koopavond.
Het is niet bijster positief. Ik was nog geen 10 minuten de deur uit bij de kliniek of ik werd al gebeld door de dierenarts. Hij vond zijn buik wel erg onregelmatig aanvoelen, of hij een echo mocht laten doen. Daar toestemming voor gegeven en om half 11 werd ik erover teruggebeld. Tiamat heeft twee kankerhaarden op zijn lever zitten. Het kon zijn dat deze er al een zeer lange tijd zitten, maar het kan dus ook zijn dat ze er pas net zitten. Het slechte eten kon dus van zijn gebit zijn, maar ook door zijn lever. Hij had wel overduidelijk last van zijn gebit (misschien heeft hij de DA wel weer aangevallen ), dus om die optie uit te sluiten, hebben we toch toestemming gegeven voor de operatie. Zojuist is deze afgerond. Zijn hoektand en twee kiezen erachter zijn verwijderd en het is goed gegaan. Nu dus nog afwachten of het aan zijn lever lag of aan zijn tanden. Hoe dan ook gaat Tiamat niet lang meer mee.
Ik las net op fjordenwereld dat een lid daar Wodka heeft gekocht. Zo leuk Ik vind dat echt tof dat die oude beestjes zo nog een kans krijgen na het harde werken ergens lekker te genieten. Hmmm heb wel plek genoeg in mijn weitje
Wanneer kunnen we een bergemo-fjord in je weitje bewonderen? Nee, grapje. Hartstikke leuk dat iemand Wodka nog een fijn huisje kan geven. Hoe oud is die ondertussen eigenlijk wel niet? 20?
Wodka is wel een leukerd. Maar ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk allemaal wel leuk vond. Al waren Mozes en Gus wel mijn favorieten. En Rakkertje natuurlijk met de springles.
Juut
Geplaatst: 10-10-10 17:53
Ik dacht dat Wodka allang weg was Rakker vond ik ook erg leuk, de andere fjorden minder
marie33
Geplaatst: 10-10-10 19:20
Volgens mij heb ik nooit op Rakker gereden. Wel op Wodka, Gus enz. enz. En hoe heette dat kleine ding ook alweer waar ik toen op moest? Wendy, je weet wel in de beruchte les waar jij op Rakker moest klimmen? Ik weer het weer niet. Er staat me iets bij van Gijsje maar dat kan niet want Gijsje was e rtoen nog niet. Hij was in ieder geval behoorlijk stout.
Was dat niet oude Gijsje, dus niet die hele kleine die pasgeleden overleden is?
Juut
Geplaatst: 11-10-10 18:09
Sjors heeft vroeger paar keer in de les mee gelopen wegens 'wangedrag' geloof ik...kan me herinneren dat ik er eens opzat en meneer afsloeg terwijl ik rechtdoor ging (was voordat ik heropvoeding van Ascot kreeg )