Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik denk echt dat het goed gaat komen met haar.
Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Woei! Zamora wordt eindelijk wat dikker!![]()
![]()
Ik denk echt dat het goed gaat komen met haar.
Yuhh! Las het ook al op je facebook, maar hey, wat goed man!
Wat voer je haar nu dan?
Geweldig!
yeahhh.
Broccoli schreef:Eigenlijk helemaal geen heel speciale dingen, op haverschilpellets na. Dat is een restproduct van haver en wordt gebruikt als ruwvoer. Daarvan hoeven ze minder volume te eten, maar krijgen ze hetzelfde binnen als kuil/hooi. Daar krijgt ze nu 3 kg van en 3 kg paardenkuil. En uiteraard wat krachtvoer, maar dat is maar ¼ omdat ze nog steeds op rust staat.
.
!Broccoli schreef:Jouw onderschrift ook weerGeweldig!
Papier pakt steen inyeahhh.
? Hahaha.
Want om kwart voor 8 moest ik op het paard zitten
Annie_ schreef:Ik vind dat het gewoon een gezellig topic moet zijn,
waar af en toe een intressante discussie gehouden kan worden.
zonder dat er elke keer ruzie is.
Het is een RSVA topic en het zou teleurstellend zijn als we alleen maar over rsva kunnen praten( trouwens daar komt soms ook ruzie van).
Dus eigelijk wil ik voorstellen om felle reacties via de pb te doen, en als je ergens niet over wil discussieren
doe je je ogen dicht en ga je naar een andere website.
Marjolein29 schreef:Kijk een zadel moet goed liggen daar ben ik het mee eens maar er wordt tegenwoordig veel teveel gemiept!
Mijn paarden werden allemaal met hetzelfde!!!! zadel gereden en hadden nooit ergens last van. Sedans heb ik van SB naar Z gereden met hetzelfde dressuurzadel, dat werd wel af en toe opgevuld. Nathan heb ik ook met dat zadel gereden terwijl ik Sedans er dus tegelijk ook mee reed. Waren totaal verschillende paarden. Toen Oebele kwam bleek het op hem niet goed te liggen dus toen kwam er een ander zadel. Dat eerste zadel heb ik denk ik zo'n 15 jaar intensief gebruikt en zag er toen nog steeds super uit. Oh en ik heb er ook nog wedstrijden mee gesprongen!!!!
Als een paard ergens last van heeft kijk dan bij zijn training, daar beginnen de meeste problemen. Dit is overigens een algemen statement en ik doel niet op individuele mensen.
Goedemorgen alsnog,
Marjolein.
Pebbs schreef:Daarnaast is er nog veel meer sjit aan de hand waar jullie geen weet van hebben. En ik een kort lontje heb dat klopt wel ja..

Wel jammer want het was de TwenteCup, en we stonden