Kan kloppen ireen rij veel buiten me zusje is vorige week niet geweest wel gister, jade staat echt met een schattig fjordenveulen echt lief
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lijkt me wel lekker heb toch verlof zat. spettertjuh schreef:Zo dan heb je nog lekker wat vakantiedagen staan Amanda.....
Voor zover ik buienradar kan peilen zijn de onweersbuien nu bijna boven belgie
AnitaJoeri schreef:vliegendeken werkt echt niet hier gaan ze dwars doorheen,gewoon een dichte deken en alleen met rijden, werkt het best en dan 's nachts buiten zonder deken, want dan zijn die krengen er niet.Zijn er echt honderden per paard hoor Ireen, echt idioot.
Die van mij krijgen er ook bulten van, maar zo gaat het prima
Gaat het btrouwens een beetje Ireen?
ik kan wel direct meer gaan werken dus dat scheelt, straks nog een huisje zoeken en denk dat ik wat moet kopen, want sta hier niet ingeschreven voor sociale huur en particulier huren kan ik echt niet betalen. Met Yade gaat het heel goed dus dan ben ik ook happy
Jetta schreef:Bij ons op stal weinig dazen gezien. Als je bomen hebt, zijn het er meer. Daar houden die beesten van. Ik heb Storm en de andere laatste mohikaan ook maar binnen gehaald.Het onweer viel mee hoewel de treinen tussen Schiedam en Delft zijn uitgevallen door blikseminslag.De regen was wel heftig.
zaterdag en zondag elke proef een puntje 
heb wel een chemisch zalfje van de dierenarts en er zijn er een paar kleiner geworden en een paar helemaal weg, als hij er meer krijgt ga ik hem maar bultje noemen inplaats van tankie hahah.