, heb ze mooi gedaan indd! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, heb ze mooi gedaan indd!
Want want want ik heb geen vervoer voor terug naar huis, en m'n ouders willen niet dat ik in het donker alleen met de bus terug naar huis ga. --" Maar veel plezier Melissa!
esiebessie schreef:Ik ga niet rijden vanavond.Want want want ik heb geen vervoer voor terug naar huis, en m'n ouders willen niet dat ik in het donker alleen met de bus terug naar huis ga. --" Maar veel plezier Melissa!
Leuke foto's van Ringo, Kirs! Echt een knapperd.
, & @ melissa veel plezier op de manege

Astor schreef:Ik zat op Lance. Maar we reden maar met zijn 6-en en 3 personen gingen heel de tijd bij elkaar rijden.
En heel de tijd galopperen, maar echt rondjes achter elkaar. En tegen elkaar racen etc.
Die paarden waren bijna aan het pompen en als de paarden dan niet meer wilden kwam de zweep uiteraard te pas.
En ze bleven maar aan de gang.. Heel de tijd galopperen en maar galopperen. Die paarden konden niet eens even rustig draven.
En na afloop van de les hebben ze 1 rondje gestapt en toen hebben ze de paarden dampend op stal gezet...
Ik snap dat zo niet he... Ga gewoon niet heel de tijd galopperen en als je dat doet stap dan minstens je paard goed uit.
Zodat hij niet dampend en zwetend op stal wordt gezet. En alleen het hoofdstel af en afzadelen en dan naar huis..
Vind het gewoon sneu voor de paarden.. Ik neem altijd de tijd voor de paarden om ze lekker uit te stappen en na het rijden nog even een borsteltje erover heen.
Ben ik eigenlijk irritant tijdens het rijden? 
. Sommige meiden zijn echt van die domme huppelkutjes, die alleen maar giechelen en niet serieus zijn..
. Heb denk een vergiftiging opgelopen haha.