Hahaha ja op de eerste foto was ik supertrots dat ze 2e was.. op de tweede foto stond die man te vertellen hoe knap ze wel niet was
cassandra84
Geplaatst: 22-10-10 12:40
Gatsie dat filmpje hoe kan iemand het zo ver laten komen. Gelukkig voor dat paard is ze eindelijk uit haar lijden verlost. En dat andere paard ik snap het echt niet. Gelukkig hebben ze het bij ons op stal goed.
Ik weet het niet, ik doe iig wel mee Als mijn moeder bereid is om 12,50 (toch?) te betalen.
cykie
Geplaatst: 22-10-10 16:13
Op het bord in de groene stal hangt een inschrijflijst. Hierop kun je zien wie er meedoen. Maar toen ik woensdag keek stonden er nog niet zoveel op. Ik geloof 3 bij de kinderen en 3 bij de volwassenen. Maar goed, het kan heel goed zijn dat er nog een heleboel mensen wel aan het overwegen zijn om mee te doen, maar zich nog niet hebben ingeschreven. Begreep ik Ruitje dat jij zelf ook mee gaat doen?
Ik zit nu op Hato airport te wachten tot ik mag boarden... het zit er helaas weer op! Ik heb nog een lange vlucht voor de boeg (10.25 uur) en vind het wel spannend in mijn eentje, maar nog even en dan zijn we weer thuis... kan ik lekker weer naar mn lieve meisje toe, die ik toch wel gemist heb
Ja ik heb een heerlijke vakantie gehad Lin! Vooral de tweede week was echt fantastisch... bij de schoonmoeder van een vriendin in huis, en hun bruiloft woensdag, het was echt geweldig! Was ook erg leuk dat ik ineens even bij mijn zusje langs kon wippen om even te kletsen en hapje te eten... dat is lang geleden dat dat kon
DesireeK
Geplaatst: 22-10-10 23:40
Wat balen jarrah dat je nog zo lang moet wachten...
Ik heb helaas geen heel verhaal voor je om te lezen maar zo'n berichtje kan je tijd wel weer even doden denk ik... Goeie vlucht terug zou ik maar zeggen ....